renee, ik zat er zelf ook aan te denken hoor om teunisbloemolie te kopen, baad het niet dan schaad het niet.
ben je wel aan de foliumzuurpillen? dat is erg belangrijk he!
moeilijk he als je een ander zwanger ziet, je wilt het zelf zo graag en het is net of de hele wereld zwanger wordt, behalve jij.
ik zit met angst en beven af te wachten of we binnenkort nog nieuws krijgen van vrienden van ons, die klaagde poosje terug ook nog over duizeligheid en was niet lekker. zei ze voor de grap: zou toch niet zwanger zijn?" nou ik had gewoon al het gevoel dat ze bezig waren, dus hou er stiekum een beetje rekening mee, dan is het niet zo'n klap als ook hun voor ons aan zouden zijn.
En jij hebt inderdaad het record verbroken, je bent nu omgedoopt tot "Klus Queen" !!!
linda, goh wat een verhaal over Joey, lijkt me inderdaad erg moeilijk dat je dan zonder kindje thuis komt. hoop zo voor je dat het deze keer op een andere manier gaat, lekker gelijk mee naar huis.
haha geweldig dat je mannetje zo enthousiast was om zelfs elke dag te klussen.
heb trouwens vandaag nog een stukje gelezen op de computer, dat dat toch helemaal niet goed blijkt te zijn, dat de man elke dag een zaadlozing heeft. dan gaat de kwaliteit van het zaad naar beneden, omdat het geen tijd genoeg heeft om weer voldoende aan te maken ofzo.....
mamoetje, ook al overal om je heen zwnageren, bah naar soms he. vooral als het mensen zijn die er zo luchtig over doen. het is en blijft een wonder!!!
gefeliciteert met je tante, was het gezellig?
phoebe, dus jullie eten ook vaak op zondag bij zijn ouders. wij eigenlijk ook wel eens met vrienden, maar dit etentje doen we elk jaar, soort van nieuwjaarsetentje.
wat gaaf een zonnebank kuurtje gekregen van je vriendje, lief zeg, kan je weer lekker een kleurtje opdoen voordat de lente begint.
wij hebben een zonnehemel thuis, eentje met 6 lampen, niet zo'n hele grote dus, maar wel erg lekker en ik ga altijd 30 minuten op m'n buik en dan 30 minuten op mijn rug, en dan ben ik in een diepe slaap, whaha.
lekker he pannenkoeken, wij gaan donderdag pannenkoeken eten bij m'n schoonzusje, mmmmmmmmmm
was het gezellig even lekker met z'n tweetjes weg?
klusse he vanaf nu!!!!
happy, zo jij hebt het laat gemaakt meid, ppffff dat je dat trekt.
ik kan laat op de computer zitten, maar tot 4:00 in een kroeg feesten, dat trek ik niet meer. voel me zo oud nu haha.
wat leuk dat je vriendje een beker heeft gewonnen, was hij toch zo slecht nog niet ondanks z'n biertjes haha. heb je hem naar huis gerold?
en hoe was hij vandaag?
sterretje, klopt dat we poosje terug ook hebben gegourmet. met sinterklaas en met kerst en daarna nog een keer bij vrienden. wij doen dat eigenlijk best veel, erg gezellig en vooral mmmmmmmmmm.
wat een belachelijke toestand zeg over dat bed. mag ik vragen bij welke zaak je dat bed besteld hebt? ik zou er werk van maken, in ieder geval vette korting eisen!!!!
bieb, leuk dat je wat mensen ontmoet hebt die jullie kunnen helpen je huwelijk tot een groot succes te maken. mooi dat de prijs mee viel.
eerst carnaval vieren en dan komt jullie grote dag steeds dichterbij.
wij vieren hier in Drenthe nauwelijks carnaval, zegt me heelmaal niks ook.
wat een verschil dan he, van deze kant en jullie kant van het land.
en het is maar zo'n klein kikkerlandje, haha.
klinkt wel vreemd hoor dat je nog steeds last van je tieten hebt, wanneer ga jij weer testen? het lijkt er wel erg op, vind je niet?
pip, heerlijk he zo'n dagje op de bank hangen, gewoon eten wat er nog in de koelkast staat en gewoon dom niks doen, heeerlijk.
dus jullie hebben gisteravond gegourmet met vrienden, was het gezellig?
bij ons wel, ook nog even gekaart en vanavond natuurlijk boer zoekt vrouw gekeken.
was weer hartstikke leuk!
dus jij zit nu rond de 28ste dag van je cyclus, ja het zou makkelijk zijn als je nu wist hoe lang je cyclus gaat duren, dan kan je wat gerichter klussen.
de laatste keer had je toch zo'n vreselijk lange cyclus?
van 50 dagen ofzo toch?
de meeste kans inderdaad als je vanaf nu gewoon gaat klussen om de dag totdat je temperatuur omhoog gaat.
succes meid!!
jaq, oh jij maakt het helemaal spannend zeg, gadver.....
en dan ook nog dat druppeltje bloed, hoop dat dat niet je ongi was.....
en wij morgen de hele dag maar aan je denken, omdat je het morgenmiddag pas op het forum kan zeggen, zijn we net zo zenuwachtig als jij, haha.
pppffff wat een boel weer om bij te houden.
even snel laatste update over mezelf,
het was dus gezellig vandaag met de gourmet, lig nu heerlijk in m'n bedje.
morgenmiddag werken van 13:00 tot 18:00 en morgenavond komt mijn schoonzusje eten, die haalt dan haar neiuwe auto op, renault twingo.
woensdag naar het ziekenhuis voor het eerste gesprek.
ik heb nog wel effe wat vraagjes over dat eerste bezoek, maar dat kan morgen of dinsdag ook nog wel, ben nu wel erg moe haha.
welterusten lieverds,
tot morgen
xxxx kruimels