Klusbabes 15

hey pip: je weet maar nooit meid, en misschien heb krijg je gewoon wel je ei, ik hoop het voor je meid, en ik las dat jullie gisteren lekker hebben gegourmet, altijd gezellig

Zo ik zei straks tegen me man, nou vriend morgen woensdag vrijdag en zondag moet je, hahah toen zei hij waarom nou niet gewoon elke dag hahaha, maar ik ga wel om de dag, en ik hoop dat deze cyclus dus gewoon net als die vorige met clomid 27 dagen is en dat ik gewoon volgende week een hoge temp. heb, maar ja afwachten maar weer

Jacqy: hoe is het nu met jouw meid?? zijn er al rd's te vinden???

Happy: ben je weer effe uitgestuiterd hahahahaah heb je weer een fijn weekend gehad

xxxx linda

meiden , ik ben er weer vantussen, ik ga nog eventjes tv kijken,
iedereen een fijne avond, en morgen lees ik weer bij

xxxx linda

He meiden!

Ben er weer even... nog steeds geen ongie! ik vind t zoooo spannend. morgen ochtend testen.. kan het jullie alleen pas eind van de middag laten weten, want moet ook werken...
Duimen jullie voor me??

Liefs Jacqy

hm,.... het is ook altijd hetzelfde als ik eens de tijd heb om op het forum te zijn..... ben ik weer alleen!
Ik schok net een beetje toen ik op de wc zat. had een druppeltje bloed, maar daarna weer niet, denk dat ik me had opengehaald ofzo.... zal alleen een beetje op het papiertje, maar was helder rood. en mijn ongie begint altijd met bruin... dus denk dat t geen ongie is...
AHHHHHHHHH word er onzeker van!

Liefs Jacqy

Hey meiden,

Linda, ik weet dat ik vanaf de eerste dag moet tempen, dat doe ik ook wel alleen met dat oording. Vanaf vanmorgen dus voor het eerst met dat digitale ding, en dara ga ik gewoon mee door.

Bieb, die verzekering waar je het over heb hebben wij op de zaak ook gehad ( ik werk in de verzekeringen) Het is wel een poos geleden hoor en wat ik me kan herinneren moet je er een precentage van de totale kosten van die dag voor betalen en wat ik me ervan kan herinneren moet er wel heel wat gebeuren voor dat hij gaat betalen. Ik wil het wel eens voor je nakijken hoor, we moeten vast de voorwaarden nog wel ergens hebben op de zaak.

Jacqy, ben je er nog.... spannend het dat wachten, ik hoop zo voor je dat het raak is deze maand. Dan heeft januari 3 zwangere klusbabes op geleverd. Als het iedere maand 3 zwangeren oplevert zijn we snel allemaal zwanger hahaha.

Liefs Phoebe

hoi meiden,

Jacqy jee wat spannend, ik hoop niet dat dat druppeltje zich uitbreid in een ongie.

bieb, wij hadden ook geen verzekering voor de bruiloft, maarja als jij deze maand zwanger blijkt te zijn ben je wel 7 maanden als je gaat trouwen, het is natuurlijk niet te hopen dat er wat mis gaat, maar je zou maar moeten bevallen van de spanning of weet ik veel wat er met 7 maanden allemaal kan. ik denk dat ze in zulke gevallen van anulatie wel uitbetalen. zal als ik jou was er een beetje in verdiepen als je indd zwanger blijkt te zijn.

sterretje dat is wel heel erg hoor met dat bed van jullie. nog ff en je bent een jaar verder.

linda hoop dat de komende week gaat lukken met lkussen en dat je deze maand eindelijk resultaat heb. hihihi

renee wooooohhh !!! bijna een hele maand om de dag, dacht dat toen ik zwanger raakte veel had geklust, maar jij doet er indd een schepje bovenop hihihi

klaasje fijn dat je verjaardag leuk was.

kruimels hoe was de gourmet ?
pip had gisteren dus gegourmet en nu resjes hihihi, heeft dat er mee te maken dat jullie dicht bijelkaar wonen. allebij gyn, en dezelfde dingen doen hihihihi

phoebe ik hoop dat het gaat werken met die nieuwe temp. meter.

emhh heb mamoetje nog gezien en happy had ook en rimke is aan het werk.
sorry weet de rest niet meer.

vandaag erg druk bezig geweest in het huis, geschilderd. met mondkapje en de deuren open en regelmatig naar buiten, dingen geschuurd en vanavond hier in huis nog dingen ingepakt. pff ben wel moe en heb morgen overdag een lekkere rustdag, nou ja, moet dan hier de wc doen, een streik en stoffen en zuigen. niet te gek, want we gaan tenslotte verhuizen.
Ik krijg morgen avond verfhulp, dus ga overdag niet naar het huis, lekker rustig aan hier dus.

kom dus nog wel buurten hier. Kruip nu lekker bij me ventje in bed en ga lekker uitslapen.

xxx Bambi

renee, ik zat er zelf ook aan te denken hoor om teunisbloemolie te kopen, baad het niet dan schaad het niet.
ben je wel aan de foliumzuurpillen? dat is erg belangrijk he!
moeilijk he als je een ander zwanger ziet, je wilt het zelf zo graag en het is net of de hele wereld zwanger wordt, behalve jij.
ik zit met angst en beven af te wachten of we binnenkort nog nieuws krijgen van vrienden van ons, die klaagde poosje terug ook nog over duizeligheid en was niet lekker. zei ze voor de grap: zou toch niet zwanger zijn?" nou ik had gewoon al het gevoel dat ze bezig waren, dus hou er stiekum een beetje rekening mee, dan is het niet zo'n klap als ook hun voor ons aan zouden zijn.
En jij hebt inderdaad het record verbroken, je bent nu omgedoopt tot "Klus Queen" !!!

linda, goh wat een verhaal over Joey, lijkt me inderdaad erg moeilijk dat je dan zonder kindje thuis komt. hoop zo voor je dat het deze keer op een andere manier gaat, lekker gelijk mee naar huis.
haha geweldig dat je mannetje zo enthousiast was om zelfs elke dag te klussen.
heb trouwens vandaag nog een stukje gelezen op de computer, dat dat toch helemaal niet goed blijkt te zijn, dat de man elke dag een zaadlozing heeft. dan gaat de kwaliteit van het zaad naar beneden, omdat het geen tijd genoeg heeft om weer voldoende aan te maken ofzo.....

mamoetje, ook al overal om je heen zwnageren, bah naar soms he. vooral als het mensen zijn die er zo luchtig over doen. het is en blijft een wonder!!!
gefeliciteert met je tante, was het gezellig?

phoebe, dus jullie eten ook vaak op zondag bij zijn ouders. wij eigenlijk ook wel eens met vrienden, maar dit etentje doen we elk jaar, soort van nieuwjaarsetentje.
wat gaaf een zonnebank kuurtje gekregen van je vriendje, lief zeg, kan je weer lekker een kleurtje opdoen voordat de lente begint.
wij hebben een zonnehemel thuis, eentje met 6 lampen, niet zo'n hele grote dus, maar wel erg lekker en ik ga altijd 30 minuten op m'n buik en dan 30 minuten op mijn rug, en dan ben ik in een diepe slaap, whaha.
lekker he pannenkoeken, wij gaan donderdag pannenkoeken eten bij m'n schoonzusje, mmmmmmmmmm
was het gezellig even lekker met z'n tweetjes weg?
klusse he vanaf nu!!!!

happy, zo jij hebt het laat gemaakt meid, ppffff dat je dat trekt.
ik kan laat op de computer zitten, maar tot 4:00 in een kroeg feesten, dat trek ik niet meer. voel me zo oud nu haha.
wat leuk dat je vriendje een beker heeft gewonnen, was hij toch zo slecht nog niet ondanks z'n biertjes haha. heb je hem naar huis gerold?
en hoe was hij vandaag?

sterretje, klopt dat we poosje terug ook hebben gegourmet. met sinterklaas en met kerst en daarna nog een keer bij vrienden. wij doen dat eigenlijk best veel, erg gezellig en vooral mmmmmmmmmm.
wat een belachelijke toestand zeg over dat bed. mag ik vragen bij welke zaak je dat bed besteld hebt? ik zou er werk van maken, in ieder geval vette korting eisen!!!!

bieb, leuk dat je wat mensen ontmoet hebt die jullie kunnen helpen je huwelijk tot een groot succes te maken. mooi dat de prijs mee viel.
eerst carnaval vieren en dan komt jullie grote dag steeds dichterbij.
wij vieren hier in Drenthe nauwelijks carnaval, zegt me heelmaal niks ook.
wat een verschil dan he, van deze kant en jullie kant van het land.
en het is maar zo'n klein kikkerlandje, haha.
klinkt wel vreemd hoor dat je nog steeds last van je tieten hebt, wanneer ga jij weer testen? het lijkt er wel erg op, vind je niet?

pip, heerlijk he zo'n dagje op de bank hangen, gewoon eten wat er nog in de koelkast staat en gewoon dom niks doen, heeerlijk.
dus jullie hebben gisteravond gegourmet met vrienden, was het gezellig?
bij ons wel, ook nog even gekaart en vanavond natuurlijk boer zoekt vrouw gekeken.
was weer hartstikke leuk!
dus jij zit nu rond de 28ste dag van je cyclus, ja het zou makkelijk zijn als je nu wist hoe lang je cyclus gaat duren, dan kan je wat gerichter klussen.
de laatste keer had je toch zo'n vreselijk lange cyclus?
van 50 dagen ofzo toch?
de meeste kans inderdaad als je vanaf nu gewoon gaat klussen om de dag totdat je temperatuur omhoog gaat.
succes meid!!

jaq, oh jij maakt het helemaal spannend zeg, gadver.....
en dan ook nog dat druppeltje bloed, hoop dat dat niet je ongi was.....
en wij morgen de hele dag maar aan je denken, omdat je het morgenmiddag pas op het forum kan zeggen, zijn we net zo zenuwachtig als jij, haha.

pppffff wat een boel weer om bij te houden.
even snel laatste update over mezelf,
het was dus gezellig vandaag met de gourmet, lig nu heerlijk in m'n bedje.
morgenmiddag werken van 13:00 tot 18:00 en morgenavond komt mijn schoonzusje eten, die haalt dan haar neiuwe auto op, renault twingo.
woensdag naar het ziekenhuis voor het eerste gesprek.
ik heb nog wel effe wat vraagjes over dat eerste bezoek, maar dat kan morgen of dinsdag ook nog wel, ben nu wel erg moe haha.
welterusten lieverds,
tot morgen
xxxx kruimels

goeiemorgen meiden

Phoebe: succes met het temperaturen meid,

Jacqy: ik ben o zo benieuwd meid, hopelijk krijgen we goed nieuws te horen van je

Kruimels: je was weer laat meid hahahaha, dus de gourmet was weer gezellig gisteravond, lekker, en ik las dat je schoonzus een nieuwe auto krijgt, hopelijk is deze beter dan die vorige

Bambi: doe lekker rustig aan meid, je zal wel blij zijn als het eind in zicht is, en dan ga je lekker rusten meid, succes nog eventjes

Zo hier weinig nieuws niks gedaan gisteren, Ik schrok gisteravond om kwart voor 12 wakker want ik had een hele nare droom ik droomde dat me pa doodging, dus jullie raden het al me nachtrust was voorbij, om half 1 vannacht begon joey luidkeels de krijsen, en ging staan, ik wat is er vriend, toen zei hij mama mama pampie doet zeer, dus ik dacht zijn piemeltje is gaan ontsteken ofzo, toen vroeg ie om het potje, en toen heeft ie op het potje geplast, hij moest dus plassen maar voordat we die pamper afhadden was de hele buurt wakker, want zijn piemeltje zat vast aan die pamper, zo verschrikkelijk zielig, dus om half 3 ben ik weer in slaap gevallen en om half 7 was meneer weer wakker,
Sorry voor het lange verhaal maar moest het effe kwijt
Zo nu ga ik joey in de biotex zetten en daarna boodschappen doen, en wat in de huishouding, en een koppie thee halen bij de buurvrouw hahaha

iedereen een fijne dag en tot vanmidda

xxx linda

Terug
Bovenaan