Klusbabes 15

He kruimeldief!

Ik werk op een Intensive Care als verpleegkundige, dus ja, dat gaat 24 uur per dag, 7 dagen per week door...........helaas. Als ik vandaag vrij was geweest had ik met Fons mee gekund......Als, als, als, hebben we dus niets aan!
Wat klinkt dat bij jullie spannend he, die fertiliteits arts enzo........jemig, ik hoop dat er wat uit gaat komen waar jullie iets mee kunnen.

Ik draag al vanaf het begin meegroei beha's, die had ik nog van de vorige keer, maar ook daarin doen mijn tieten zeer..........hahaha! Is niet erg hoor, ik weet waarvoor ik het doe!
Ook mijn gewone kleren kan ik bijna niet meer aan...............de bovenste twee knopen zitten los, want anders gaat het niet meer................moet nog even wat meer broeken gaan kopen want ik heb voor nu maar   twee goede zwangerschapsbroeken................

Fijne zondag!!!!!

hallo meiden,

hier ben ik weer...
KLAASJE: nog gefeliciteerd met je verjaardag is het gezellig geweest, en nog leuke dingen gekregen?
STERRETJE: als ik het goed heb ligt bij jou de placenta naar voren he. is het ook zo dat je dan al snel heel dik bent geworden?
RIMKE: klote van die misselijkheid en zere tieten. ik ben er achter dat als ik tegen mijn eisprong aan zit of als ik hem gehad heb dat mijn tieten al zeer begiinen te doen. dus ik denk niet dat dat echt een teken is van zwangerschap bij mij..
JACKY: spannend hoor... ben benieuwd, spannende tjden, heb in september ook een cycles gehad van 38 dagen dus dacht dat ik zwanger was denk ik wel 5 zwangerschapstesten gebruikt maar niks, dan denk je echt van of ik ben zwanger of ik word nu ongesteld... maar hoop voor jou dat het raak is..
BAMBI: kijk maar uit met die verf, let een beetje op je eigen he...
LINDA: tjeetje ben je net lekker bezig geweest komt je kleine binnen, gelukkig niet te vroeg he.. dat was helemaal lache geweest. maar volgens mij maakt het niet zoveel uit hoe lang het blijft zitten toch??
BIEB: veel plezier op de beurs het leukste vond ik de show met al die jurken, ik zou zeggen geniet van alle voorbereidingen want het is zo voorbij, en je leeft er heel lang naar toe maar als de dag voorbij is is die fase afgesloten.

voor de rest weet ik het niet meer,
ik heb gister een nieuwe temp meter gekocht temp gaat wel omhoog dus???? hoop het echt deze maand... maar voor jullie ook natuurlijk.
voor de rest weinig gedaan van het weekend gister lekker gelambald en vandaag net een film gekeken van will smit i am legend,
straks denk ik ev en naar mijn schoonouders en voor de rest relaxen, morgen heb ik vergadering van de markt en mijn man moet vanaf di. naar zwitserland is er dus weer niet van de week, ook moet ik morgen naar de masseur in hogere sferen dus ben benieuwd of hij al iets voelt....
nou veel plezier vandaag meiden en tot snel maar weer he

liefs anoeska

Hallo meiden, even kort:

Jacqy wat spannend!! ik hoop zo dat het raak is voor je... maar ja, je weet idd nooit. Het kan ook een lange cyclus zijn.

Hier zijn de rd's echt doorgebroken, lekker smerig altijd die eerste paar dagen. Maar ondanks dat toch een leuke verjaardag gehad. Heb een mooie keukenmixer gehad en nog wat andere dingen. Het was echt gezellig gister, iedereen was lekker voor twaalven al weg, dus het werd geen nachtwerk gelukkig. Vanmiddag komen er nog 3 bevriende stellen langs, dus dan ook weer visite. Zit al helemaal netjes te wachten op de bank totdat ze komen..

Spreek jullie morgen weer uitgebreid hoor!

Groetjes,

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde     , Bieb, 3e ronde na mk
6)
7) Essy, 4e ronde
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje    (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16)
17)
18)

19) Phoebe 7e ronde 1ste kindje linda 2de kindje ronde 10,
20)
21)
22)
23) Linda2 ZWANGER !!!
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje     Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde
26)
27)
28)
29)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Heb ff de roze wolk aangepast, ook Linda 2 bij de zwangeren gezet en m'n nieuwe NOD toegevoegd. Volgens mij is 't ie goed zo.

Zeg, nog niks van Jacqy gehoord?

hey meiden

anoeska: een nieuwe thermometer en de temeratuur ging omhoog,ik hoop het zo voor je meid, en je vreind gaat naar zwitserland, die zat toch op de vrachtwagen???, mijn broer is nu ook in zwitserland maar dan om te skieen hahaha

Pip: wanneer krijgen jullie de uitslag van je man zijn zaad?? haha en inderdaad ben je niet de enige in de ochtend om de potjes zaad te brengen haha dat is gewoon lopende band werk

Kruimels; hopelijk heeft al dat klussen van je zijn vruchten afgeworpen meid, en het is inderdaad niet leuk dat als je bevallen bent dat je naar huis mag en je hebt geen kindje, ik lag zelf na de bevalling nog 9 dagen in het ziekenhuis omdat mijn bloeddruk niet zakte, en na 9 dagen mocht ik naar huis maar leuk is anders, en toen kwamen bij mij pas die kraamtranen toen ik thuis was en alles was versierd en er lagen kadootjes en er was geen kindje maar ja alles is goed gekomen

Rimke: zere tieten meid, ik hoop voor je dat het iets afzakt, maar ik wil je niet ontmoedigen maar bij mij bleef het hahahaha, En je man gaat weer weg, en misschien anderhalve dag skieen het is ook oneerlijk verdeeld haha
Werkse meid, en tuurlijk helpen wij je met de reacties van die yvon, ik heb nu 2x een reactie gegeven, vind het wel grappig hahaha

xxxx linda

Pip ik ben er nog hoor. Ik heb de afgelopen dagen alles gelezen hoor alleen niet gereageerd...Stoute ik. Had er de fut niet voor...

Gisteren toch maar weet teunisbloemolie gekocht. Ik weet dat ik had gezegd dat ik dat niet meer zou doen maar de verleiding was te groot. Nadat essy en Linda zwanger zijn geworden na 1 ronde teunisbloemolie durf ik het toch weer aan...

Gisteren naar een verjaardag van oud klasgenoot van vriendjelief geweest. 1 waqs ent bevallen van eeen keizersnede, en 2 waren zwanger. Ook een vriendin van vriendjelief. Ik gun het haar van harte maar ik wil ook!! hahaha ze was 24 weken en een mooi buikje!!

Zo mijn templijstje. Zoals jullie zien is ie weer omlaag gegaan sinds gisteren...Dat ding geeft ook aan dat ik geen ei heb gehad...
Trouwens vanaf vrijdag zou ik in principe naar de h.a. kunnen voor een verwijzing naar de gyn. Ik zei eerst te willen wachten. Toen ik dat vriendjelief vanmorgen zei zei hij dan maak je toch een afspraak...  Terwijl hij eerst wilde wachten!! ik denk dat ik eerst nog 2 cyclussen temp en dan voor een afspraak ga...Of toch neit...Ik weet het niet....AAAHHH!!!

Volgens mij ben ik deze maand de klus-queen! (sorry kruimeldief) Vanaf 2 januari om de dag!! de hele cyclus lang al!! (al die kruisjes in het blauwe balkje) ben blij als ik ongesteld wordt of een positieve test heb (wat ik betwijfel) en even rust heb!

En ik ergerde me al mateloos aan die Yvon81...wat een domme......(vrij naar eigen interpretatie). Het ligt dus enit aan mij.

Sorry meisjes voor het ego bericht maar moest het even kwijt!
Volgende keer zal ik jullie weer allemaal aanschrijven!

XX

hey klaasje

Je hebt een leuke verjaardag gehad zo te lezen, en 12 uur is een mooie tijd, veel plezier vanmiddag met je vrienden

xxx linda

Terug
Bovenaan