Klusbabes 15

rimke, je hebt het inderdaad al een keer gezegd dat je op de intensive care werkt, maar was het even vergeten, sorry.
werkse vandaag.

klaasje, fijn dat je een gezellige verjaardag hebt gehad.
dus jij bent ook weer even alleen van de week, vriendje weer de hort op.
geniet nog even vanmiddag van de visite.

wij gaan zo weg denk ik, zit te wachten tot m'n vriendje er weer is.
dan gaan we meteen door, gourmetten bij schoonmama, haha.
hondjes mee, gezellige boel!!!
fijne dag allemaal, geniet er nog even van het is zo weer maandag, bbbllaaaahhhhh.
xxx kruimels

hey renee: dan maak je toch een afspraak met de ha voor een verwijzing meid, dan neem je tempkaartje mee, wie weet stuurt ie je door,

xx linda

Kruimels: veel gourmetplezier , lekker hoor

Renee: en je hebt inderdaad je best gedaan met klussen zeg pfff vanaf 2 jan. om de dag, nou ik doe het je niet na hahah, ikheb vandaag al tegen me man gezegd vanaf vanadaag om de dag, en toen zei hij niks, nu gaan we morgen weer en woensdag en vrijdag en zondag, tenminste dat hoop ik hahaha

meiden ik ga stoppen, ik ga nog effe naar dat topic van die yvon kijken en dan ga ik even lekker leze

xxx linda

Linda: Dat lijkt me inderdaad niks thuis komen zonder je kindje maar wel al alle kraamkado'tjes hebben.. Hopelijk gaat het al de 2e zich aandient anders..

Renee: Nou je zou dan toch zeggen dat de kans deze maand wel groot is.. Vanaf 2 jan om de dag.. Nou dat heof ik mijn vriendje niet voor te stellen.. Na vorige week zondag had hij er volgens mij helemaal geen zin meer in.. gisteren pas weer voor het eerst Geklust.. hihi..

De rest ben ik even kwijt..

Owja Klaasje,

Nog van harte gefeliciteerd, jammer deze verjaardag geen kadotje van jezelf.. Maar ach, wie weet volgende maand.. Nog een fijne dag vandaag..

Rimke, is dat niet zwaar op de IC werken?? Lijkt mij heel erg zwaar.. Ga je nou met je zwangerschap voor je verlof naar een andere afdeling of krijg je eerder verlof ofzo?? ik weet neit hoe dat zit op de IC maar lijkt mij datje met 7 maanden niet echt goed meer kan werken op de IC..

Happy, was het leuk het stappen gisteren? Dat had je ook wel even verdiend..

Er was er ook nog een naar Vrienden van Amstel Live geweest.. Daar ga ik donderdag heen.. Xander die zou een hele feestelijke opening doen met vuurwerk en al..

Nou ben ik echt de rest kwijt..

Ik zat gisteren na (oktober) oftewel 3 maanden weer eens op de voetbal van me vriend.. Hartstikke gezellig.. wel koud met die wind van gisteren.. Zijn ze klaar zit ik lekker te kletsen met de meiden, is er 1 15 weken zwanger.. Hun dochtertje wordt in mei 2.. hartstikke leuk voor haar maar was wel een beetje jaloers.. Een ander wil hartstikke graag een 2e maar dat kan pas over 2 hjaar omdat ze in de schuldsarnering zit.. Dus we hadden allebei zoiets van oke.. en wanneer wij?!?

Meiden ik ga naar me tante.. Die is 50 geworden

Meiden tot vanavond.

xxx Mamoetje

Hey meiden,

Klaasje, ook bij jou de rdtjes......... grrr wordt weer een maand volop klussen zeker.
Nou hie rook hoor, bij mij zijn de rdtjes weer verdwenen, dus we gaan er weer voor.

Anoeska, toevallig heb ik gister ook een nieuwe temp meter gekocht. Ik had zo'n oording maar ik begreep dat je gewoon zo'n digitale moet hebben omdat die beter zijn. Dus gister maar 1 gekocht, ik hoop dat er wat van af te lezen valt!

Renee, je bent zeker een kluskampioen hahaha, vanaf 2 jan al om de dag, dat is echt vaak geweest hahaha.Een afspraak maken bij de ha kan toch geen kwaad, dan weet je wat meer, en misschien zegt hij wel van nog 2 maanden door tempen en misschien stuurt hij je ook wel door, dan weet je in ieder geval iets meer toch?

Kruimels, eet smakelijk! wij eten ook bij mijn schoonouders (iedere zondag trouwens), maar zal wel gewoon prakkie worden.

Mamoetje, gefeliciteerd met je tante!

Hier verder rustig, ik heb gister van me vriendje een zonnebank abonnement gekregen, dus ik kan alvast een beetje kleur opdoen voor dat de lente/zomer aan breekt. Gister lekker naar het pannekoekenhuis geweest saampies gezellig wat gegeten. Vanmiddag eerst even een bakkie doen bij vrienden en daarna dus naar mijn schoonouders.
Pfff morgen alweer maandag, wat gaat het weekend toch snel vinden jullie niet?
Nou, vanaf vandaag bigint ook onze klusperiode weer, dus ben benieuwd!

Liefs Phoebe

Hoi meiden,

Pffff wat moet ik nog een hoop lezen zeg !!!!! Zag dat jacqy morgen weer gaat testen, succes meid, dat pipje er ook weer af en toe is, gezellie lieverd !!! DAt bambi een lekker broodje van de mac opheeft, jummie ik proef hem al. Rimke het werkpaard is, linda haar kind dumpt ( hihi ) voor de tv en vervolgens met haar man naar boven verdwijnt. Bieb, gisteren een gezellige avond heeft gehad en nu naar de beurs is. Klaasje een leuke verjaardag heeft gehad. Renee dr eigen suf klust. DAt iedereen reageert bij ene yvon, ga dus zo ook maar ff kijken. Kruimels begluurt wordt ( haha ) door onze pip en ook nog flink aan de klus is pfffff weet het niet meer, ehm sorry. Denk aan jullie allemaal !!!!

Hier alles goed. Was om vier uur  thuis. We hadden in de kroeg een pooltoernooi, mannetje deed ook mee ( hij is tweede geworden dus er staat nu een beker op tafel ). WAs om twee uur afgelopen pfffff, toen is hij naar huis gegaan, hips met iets teveel op en ik ben nog ff gebleven, joehoe fff nog gehost hoor !!! Lekker ff nergens aan denken, heerlijk joh. Moest wel om mn mannetje lachen want sinds ik met de pil gestopt ben drinkt hij in de kroeg ( thuis drinkt hij nooit ) bijna geen bier meer omdat hij het sneu vind dat ik dan niet kan drinken, lief he. In principe dronk ik alleen als ik ongie was. Nu mogen we deze maand toch niet zwanger worden dus dacht ie neem maar ff lekker een biertje.....whahaha kon ie helemaal niet meer tegen joh, heb me suf gelachen. Meiden ga er weer vandoor, we gaan feyenoord kijken met zn allen in de kroeg ......fijne dag lieverds

Liefs happy

mamoetje: gefeliciteerd met je tante, en veel plezier vandaag

Happy: zo 4 uur vannacht pfff toen kwam ik al bijna me bed uit hahahaha, veel plezier vandaag met feynoord kijken

Phoebe; je moet wel beginne met temperaturen vanaf de eerste dag dat je ongi bent geworden

xxx linda

Terug
Bovenaan