goedemorgen meiden
Ik ben zo BOOS op me man, er is gisteravond dus niet geklust, hij was zo moe zegt hij, ik kwaad, ik zei het gaat erop lijken of je het expres doet want dit is nou al de zoveelste keer in de vruchtbare perioden, toen zei hij dat is niet zo maar je bent er te gefixeerd op, ik zeg gek he ik wordt volgepropt met die kut hormonen en niet voor jan doedel hoor, en ik zei dat ik het maar moet vragen aan hem of we gaan want in de vruchtbare periode heb je in ene geen zin meer gek he dat ik rare dingen ga denken, toen zei hij morgenochtend, dus joey vanmorgen op zijn kamer aan het spelen en er gebeurde natuurlijk niks hij zei het gaat niet op commando ik natuurlijk weer kwaad ik zei weet je wat ik stop met die kutmedicijnen en krijg jij je zin geen kindje meer, ik ben woest, en natuurlijk stop ik niet met die medicijnen maar vanavodn wordt ook niks want dan heeft ie cursus en dan dus maar zometeen elke dag of ie nou wil of niet,
zo dat is eruit, maar deze maand zal er wel weer geen zwangerschap komen
Jacqy: hoe is het nu bij jouw meid??
Bieb; ik heb toen ook geen trouwverzekering genomen, en jeetje wat een gesprekje wat je gisteren hebt gehad, en ik vind het zo'n onzin dat ze dat internetten ook oprakelen net of de directeur niet op internet kijkt, ik vind dat maar een lulsmoes, en evengoed goed dat je evengoed op zoek gaat naar ander werk, je weet maar nooit meid
Phoebe: ik heb het wel vaak met moeder over haar zwangerschappen gehad , ook voordat ik aan kinderen begon, ik vond het altijd leuk om naar die verhalen van me moeder te luistern toen ze zwanger was van me broer en mij, me moeder heeft ook 2x een snelle bevalling gehad, alle twee keer binnen 4 uur en ik had haar overtroffen haha ik in een 1 uur en 10 min, hahah hebben we nog zo om gelachen met zijn tweeen
Kruimels: wat was je vroeg meid, hahaha voor jouw doen en je lag lekker vroeg in je bedje, ook wel eens lekker
ik ga weer effe lezen want door me woede ben ik het alweer kwijt
xxx linda