Klusbabes 15

hee bieb.. ik kan alleen de 1ste of de 2e naar die beurs.. maar hij staat in rijswijk toch de 2-3 feb?!?

in den haag weet ik niet waar ik moet zijn.. en hier in rijswijk rij ik er zo naarote.. zou je willen kijken voor me of die niet in rijswijk is?!?

xx mamoetje

Bieb, ik heb even zitten neuzen op die site van trouwzeker.nl en het blijft lasig hoor. Aan de ene kant kost het "maar" € 325,- voor de top dekking en dan ben je verzekerd voor € 10.000,- ( ikheb   gelijk ff naar de duuste gekeken.
Die vergoed dat bijvoorbeeld je bruiloft als het bruidspaar, familie 1ste en 2de graad, ceremonimeester of de getuigen overlijden, een ongeval krijgen of ziek zijn. Er staan alleen geen polisvoorwaarden op. Overlijden en een ongeval is duidelijk, alleen ziek is een breed begrip. Valt bijvoorbeeld griep onder de dekking of moet je minimaal een long ontsteking hebben ( ik noem maar wat) Zwangerschap is geen ziekte, maar bekkeninstabiliteit door zwangerschap weer wel.
Ze sluiten ook een aantal dingen mbt zwangerschap uit, bijvoorbeel als je bij het afsluiten van de verzekering weet dat de bevalling rond de trouwdatum ligt (1 maand ervoor en 1 maand erna.
En dan moet je je zelf afvragen, kan 1 van die dingen die wel gedekt zijn gebeuren, hoe groot schat je die kans dat het gebeurt, en wil je iets meer dan 3% meer betalen voor je droomdag zodat deze (desnoods op een later tijdstip) door kan gaan....

Als je nog vragen heb hoor ik het wel.

Liefs Phoebe

mamoetje, dat is ook zo, was even vergeten dat je echt een darm ziekte hebt. ik heb voor zover ik weet geen darmziekte hoor. maar wel erg veel last vlak voordat ik naar de wc moet, dat heb ik sinds ik op vakantie naar Turkye ben geweest. daar ben ik vreselijk aan de diarree geweest en dat ben ik echt nooit!!!!
ik heb dus geen medicijnen en het is ook wel vol te houden gelukkig.
vervelend dat je zo beroerd word van die medicijnen.

phoebe, gelukkig dat er dan toch iemand is met wie je eventueel erover kunt praten. kan me wel voorstellen dat die vriendin eerst moet zorgen dat ze haar eigen lichaam weer op orde krijgt.
als je in de medische molen terecht komt dan denk ik dat je de steun van je moeder ook wel nodig hebt, fijn dat je het haar dan verteld.

meiden, ik ben moe, ga zo slapen.
dikke kus
kruimels

En ik heb altijd jullie toch nog om er over te kletsen hahaha
Maar zonder dollen, ik vind het wel fijn om het er met jullie over te hebben.

Slaap lekker kruimels!

Liefs Phoebe

goedemorgen meiden

Ik ben zo BOOS op me man, er is gisteravond dus niet geklust, hij was zo moe zegt hij, ik kwaad, ik zei het gaat erop lijken of je het expres doet want dit is nou al de zoveelste keer in de vruchtbare perioden, toen zei hij dat is niet zo maar je bent er te gefixeerd op, ik zeg gek he ik wordt volgepropt met die kut hormonen en niet voor jan doedel hoor, en ik zei dat ik het maar moet vragen aan hem of we gaan want in de vruchtbare periode heb je in ene geen zin meer gek he dat ik rare dingen ga denken, toen zei hij morgenochtend, dus joey vanmorgen op zijn kamer aan het spelen en er gebeurde natuurlijk niks hij zei het gaat niet op commando  ik natuurlijk weer kwaad ik zei weet je wat ik stop met die kutmedicijnen en krijg jij je zin geen kindje meer, ik ben woest, en natuurlijk stop ik niet met die medicijnen maar vanavodn wordt ook niks want dan heeft ie cursus en dan dus maar zometeen elke dag of ie nou wil of niet,
zo dat is eruit, maar deze maand zal er wel weer geen zwangerschap komen

Jacqy: hoe is het nu bij jouw meid??

Bieb; ik heb toen ook geen trouwverzekering genomen, en jeetje wat een gesprekje wat je gisteren hebt gehad, en ik vind het zo'n onzin dat ze dat internetten ook oprakelen net of de directeur niet op internet kijkt, ik vind dat maar een lulsmoes, en evengoed goed dat je evengoed op zoek gaat naar ander werk, je weet maar nooit meid

Phoebe: ik heb het wel vaak met moeder over haar zwangerschappen gehad , ook voordat ik aan kinderen begon, ik vond het altijd leuk om naar die verhalen van me moeder te luistern toen ze zwanger was van me broer en mij, me moeder heeft ook 2x een snelle bevalling gehad, alle twee keer binnen 4 uur en ik had haar overtroffen haha ik in een 1 uur en 10 min, hahah hebben we nog zo om gelachen met zijn tweeen

Kruimels: wat was je vroeg meid, hahaha voor jouw doen en je lag lekker vroeg in je bedje, ook wel eens lekker

ik ga weer effe lezen want door me woede ben ik het alweer kwijt

xxx linda

happy: hoe gaat het vandaag met je ?? is je hoofdpijn alweer een beetje gezakt

Bambi: spannend hoor dat je het hartje voor het eerst gaat horen wel erg leuk hoor lijkt wel een sneltrein als je dat hoort hahaah

zo ik ga effe stofzuigen en straks naar de uroloog toe, ik had al tegen me pa gezegd dat ie ook mee moest naar binnen om met z'n tweeen joey vast te houden als de dokter gaat kijken naar zijn piemeltje haha

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Zooooooo, heerlijk geslapen zeg !!! Ben naar bed gegaan vlak na mn berichtje hier ( weet niet meer precies hoe laat dat was ) en werd vanmorgen om half negen weer wakker, zonder hoofdpijn.......heerlijk hoor zo n slaappil whahaha leg gewoon voor pampus !!!! Zo ff met mn ouders op pad voor een nieuwe huis telefoon voor hun, die andere is er mee gekapt. Gisteren had mn vader ff een dip, was heel somber. Ook wel logisch, hij moet dit toch een plaatsje gaan geven maar vond het zooooooooo zielig. Baal dat ik op zo n moment er niks aan kan doen ....

LInda; naar de uroloog, kan die man niet meer zien haha. Ben benieuwd wat hij te melden heeft joh. Sneu allemaal zo hoor voor joey!!! We horen het allemaal wel he meisje !!

Bambi; jeetje meid wat gaat dat toch hard voor mn gevoel ben je nog maar net zwanger .......rustig aan he in je huisje. Anders komen de klusbabes je wel ff helpen hoor haha

Charlotte; ik mag deze maand niet klussen ivm met hele hoge bloeddruk, waarschoijnlijk door alle sanningen. Mn ha wil niet zo maar medicijnen gaan geven zeker ook omdat we zwanger willen worden. Het alternatief voor medicijnen was dat ik dus niet mocht klussen want met deze bloeddruk zwanger worden zo niet goed zijn. Ik loop nu onder controle, 2x in de week om het zo in de gaten te houden. Maar als het nu natuurlijk niet zakt mag ik volgende maand ook nog niet klussen pfffff hopen maar dta het zakt dus.....

Bieb; wat een verhaal van je directeur. Maar, als de rest vind dat je wel goed werkt .....zou idd ook niet gaan lopen slijmen hoor. En naar ander werk kijken kan nooit kwaad he. Vind het trouwesn super leuk om je verhalen over je bruiloft te lezen !!!

Kruimels; ben je weer een beetje bij meisje? Je was zo moe he .....kom omdat je als klein kruimeltje allang op bed moet liggen op de tijd dat je je berichtjes plaatst whaha

Meiden weet het niet meer, ga opschieten, vanaaf komen de 2 vrienden van mn mannetje eten. Hij moet om zeven uur namelijk wedstrijd biljarten met zn vader en dan ga ik met hun ff kijken dus heb gezegd dat ze dan net zo goed mee kunnen   eten .......Tot later

Liefs happy
Fijne dag ......

happy: veel plezier met het op stap gaan met je pa en ma, en heel begrijpelijk datje pa af en toe een sombere dag heeft het is niet niks allemaal, en het is ook heel erg als je dan op zo'n moment niks dan doen,
Ik ben blij dat je hoofdpijn weg is meid, en ben je ook alweer op controle geweest voor je bloeddruk?? ben benieuwd of ie al wat is gezakt,

Ik ga stoppen me pa komt me zo ophalen we moeten om 10,55 u in het ziekenhuis zijn

xxx linda

Terug
Bovenaan