Klusbabes 15

Hier komen trouwens de sterretjes:

*************************************************************************************************************************************

Linda, geweldig meid, van harte gefeliciteerd!!! Hoe voel je je? Geniet ervan.

Liefs April

Sorry hoor meiden, ben een aantal dagen niet op het forum geweest, druk op het werk en veel weg geweest. Ik heb dus ook nog niks gelezen, maar dit berichtje van Linda springt er natuurlijk meteen uit, dus hier moest ik vast op reageren.

Linda, je stond trouwens ook niet meer op de roze wolk, of wel?

Anoeska: Succes bij de gyn morgen!

Klaasje: Spannend dat je zus stage loopt in Afrika, wat gaat ze daar precies doen? Fijn dat ze goed is aangekomen.

Hier dus behoorlijk druk, verder alles oke. Vrijdag hebben we de 20 weken echo, wel spannend moet ik zeggen.

Meiden ik lees later alles bij.

Linda, hoe is het nu met joey?

Rimke, meid alles goed met je, ik mis je!

LINDA!!! Gefeliciteerd!!!
Hopelijk verloopt alles goed. Hoe voel je je? Ik hoop voor je dat je niet zo misselijk voelt als ik .

HAPPY, he bah, wat vervelend met je moeder. Hoe is het nu dan met haar? Moest ze niet even gecontroleerd worden?

KRUIMELS. Ja, als je idd met je baas moet werken, moet je alles voor je gevoel perfect doen. Ik hoop dat het een beetje meevalt.

Nou, hier dus nog steeds erg misselijk en lusteloos.
Ik heb de afgelopen 2 avonden wel weer een beetje warm gegeten en het bleef er zowaar in! Alleen is het een drama om te bedenken wat ik steeds wil eten. Bij de gedachte alleen al aan eten, kan ik over mijn nek gaan. Ik slik nu granules van VSM Puur mama en heb het idee dat het ietsjes helpt.
5 feb. heb ik voor het eerst een echo en ben ik ook jarig! Hoop zeker dat alles goed is, dat zou een heel welkom verjaardagscadeautje zijn.

Mede door mijn lusteloosheid, kan ik het niet echt opbrengen veel achter de computer te kruipen. Vandaar mijn weinige berichtjes...

Dikke knuf

Ik, lees dat Linda zwanger is, ik ben gelijk de rest vergeten, moet zo weer effe bij lezen

Linda, van harte gefeliciteerd meid, helemaal super geniet ervan meid

xxx linda

mamoetje: ik vind het ook wel best hoor om een keer met elkaar af te spreken, we horen het wel

Klaasje; dat is een eind weg in johannesburg om te stage lopen, maar gelukkig komt ze in juli weer terug

April: vrijdag heb je je 20 weken echo, spannend hoor meid, wel weer leuk om de kleine te zien

xxx linda

Terug
Bovenaan