Klusbabes 15

hey anoeska

Wat grappig dat jullie bij je ouders in huis wonen en dan de een boven en de ander beneden
Wat dat temperaturen betreft is het meest nauwkeurig met een digitale thermometer in je kont, een oorthermometer wordt altijd afgeraden en vooral door een gyn, tenminste dat werd mij verteld,
Eet smakelijk vanavond meid, en goed dat je mappen hebt gekocht om al je administratie in te doen, Ik heb dat ook altijd handig want dan kun je alles snel weer terug vinden

xxx linda

O ik heb nog een vraag kunnen jullie ook niet op hyves komen??, ik kan niet op hyves komen sinds vandaag

xxx linda

ik ben er weer vantussen, iedereen een fijne avond en morgen voordat ik ga werken lees ik weer bij

xxx linda

lin, ik heb zo'n verhaal staan bij jou (op papiertje, haha) ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen, kletkont, whaha.
om te beginnen ik kon vandaag gewoon op hyves komen, misschien was het net even iets te druk bezet dan wil het wel eens niet lukken.
wat leuk dat je broer nu op wintersprot is in Zwitserland, heerlijk zeg!!!
Gelukkig dat het klussen van gisteravond leuker/romantischer was dan die dag ervoor, is altijd rot he als het echt zo'n moeten gevoel geeft.
wij hebben ook vaak erg veel lol in de klusperiode, denk dat dat ook erg belangrijk is en je je dan ook beter kunt ontspannen.
morgen weer aan de klus meid, en dan van het weekdn nog een keer als het zo uit komt en dan moet het toch goed zitten???
rot dat je zo'n hoofdpijn hebt en je erg moe voelt, maar gelukkig dat de eierstok en baarmoeder minder opspelen.
wat knap van die kleine knul zeg dat hij nu al overdag en s'nachts droog kan blijven, geen hem maar een dikke knuffel van mij.
dus jij gaat 20 Mei weer naar zo'n medium toe, erg leuk lijkt me dat.
ik wil ooit nog een keer naar Char toe, trouwens ze komt vanavond weer op tv op rtl4 kijken he, haha.
kan me voorstellen dat je je moeder erg mist op sommige momenten, zag een foto van haar met Joey toen hij nog kleiner was, lijkt me een ontzettend lief mensie!
als jij ooit eraan toe bent om naar het hiernamaals te gaan dan word je vast weer herenigd met je moeder, ze wacht vast op je.
viel het condoleren mee vanavond, is nooit leuk he ook al is het iemand die niet zo erg dicht bij je staat.

pip, he lieverd je hebt ook wel gelijk hoor dat we eigenlijk nog niet in de medische molen zitten, pas als er echt actie word ondernomen omdat er iets mis is dan word het pas echt serieus.
beetje bloedprikken en kwakkie wegbrengen steld niet zoveel voor. hoop dat dat voor ons allebei gewoon prima is. dan is het gewoon vast een kwestie van tijd wanneer we zwanger worden.
ik hoop ook zo erg dat de test aanstaande week positief is, ppfffff.
heb wel allerlei rare klachten ?????
hoe voel jij je nu?

rimke, he meis alles goed met je?
wat een ontzettend lieve reactie, dank je ik ben helemaal emo,
wat fijn dat de kleine zo goed groeit! 2,5 centimeter alweer, moet je er eens een centimeter bij pakken, kan je je toch niet voorstellen dat er over een paar maand een baby uitkomt van zo'n gemiddelde 50 cm??? onvoorstelbaar!!!! wat een wonder!
dus je man is weer lekker thuis, maar wel bekaf, vertroetel hem maar lekker.
ik zal straks eens even gaan spieken op de Ikea site voor die commode, ben wel benieuwd.
knap van je dat je gewoon zo lang mogelijk wil blijven werken, maar als het niet wil dan moet je inderdaad gewoon kappen, dat is dan niet anders. het is nou eenmaal een zwaar beroep dat je doet.
volgende week weer echo, leuk joh!

sterretje, vind ik zo fijn als je verteld dat jij ook ongi krampen had vlak voordat je positief teste, hou ik nog een beetje hoop.
ik heb constant krampen en doe niks anders dan poepen.
roelof was gelukkig op tijd klaar hoor om mee te gaan naar het ziekenhuis.

anoeska, voor jou ook een erg spannende maand zeg, ppfpfff. zere tieiten en hoge temperatuur, oei???? het zal toch niet???
fijn dat het wokken zo lekker was, ik vind het helemaal geen bal aan haha kan het niet echt lekker vinden behalve het eten van de gril dat gaat nog wel, maar dat gekookte vlees en groente jek, ik kan er niet aan wennen. haha
wat lief dat je gekookt hebt voor je moeder omdat ze aan haar hand geopereert is. gaat het wel weer helemaal goed komen nu? hoop het!
wat grappig dat jullie in hetzelfde huis wonen, jij onder en je ouders boven. woont je zus(je) ook nog thuis?

april, ja wij zijn inderdaad nu begonnen met controles in het ziekenhuis omdat we al bijna een jaar bezig zijn, en zo te horen word het dat inderdaad wel, als we pas in maart terecht kunnen. hoop dat ze het nog voor elkaar krijgen om ons er tussen te drukken.

happy, jij ook bedankt meid, voor je lieve woorden. ik heb er echt veel steun aan.
fijn dat het bij jou op je werk zo leuk was gister. dat heb je soms echt he van die dagen dat je helemaal voldaan van je werk weer komt.
gelukkig is je droger weer helemaal klaar, ik zou niet weten wat ik zonder dat ding moest, haha.
ik had gisteravond op de verjaardag de radio aan met de wedstrijd feyenoord-ajax. het neefje van mijn vriend volgt dat altijd dus hij had de radio erbij aan gezet.
hij was het alleen niet zo eens met de uitslag, haha de tegenpartij won geloof ik,haha.
gelukkig is je bloeddruk wat afgezakt, en ik duim voor je dat hij nog verder zakt de komende week dan kan je volgende maand weer gewoon volop aan de klus.
succes maandag!!!

renee, toch weer een nieuw huisje op het oog, alleen inderdaad even afwachten wat ze volgende week op je werk zeggen. balen als je daar geen zekerheid over hebt.
werk je al lang bij dit bedrijf?
lekkere vrije dag gehad vandaag, heerlijk he.
heerlijk in die oude spulletjes van vroeger neuzen.

charlotte, ja een baaldag op je werk, gaat vast de volgende keer weer beter. dat kan je soms gewoon hebben meid.
waarom was het zo koud op je werk, waren de verwarmings kapot?
welke film heb je gekeken thuis met je vriend?

jaq, jammer dat je niet even hier langs komt.
las bij bieb dat je ongi bent geworden, wat ontzettend balen zeg, je had zo'n goeie hoop.
duim voor je dat de volgende ronde wel raak is voor je!! hou moed he!!!

bieb, scheetmeiske, haha hoe komt dat toch zo.....
heerlijk carnaval weekend voor de boeg, leuk hoor!
vrijdag als gothic en zaterdag in een trouwjurk, ach dat brengt vast geen ongeluk.
kan je vriendje vast even oefenen en wennen, haha.
ik hoop ook voor je dat je de testen voor het weekend binnen hebt, dan heb je misschien voor die tijd wel zekerheid.
wat leuk voor je ex-collega dat ze bevallen is van een dochter.
alweer een bnr zwanger, gggrrrr dat gaat ook maar door. haha richt je woede maar op ons af hoor, whaha.
ik ga zo ook nog even die lady G lezen, kunnen we weer even lachen.

phoebe, ik snap je angst wel een beetje hoor voor dat gedoe in het ziekenhuis.
maar ik bekijk het zo, ik ben gewoon dankbaar dat er mensen zijn die ons kunnen helpen om zwanger te worden. vroeger had je dat helemaal niet en bleef je gewoon kinderloos. ik wil best wat meoite doen als dat helpt om zwanger te worden.

he meiden ik ga nu eerst even Char kijken, kom daarna nog wel even  weer.
moet nog een boel vertellen.
tot zo
xxx kruimels

Hey meiden hoest hier?
Ook bij mij doet hyves het niet.....

Linda, het is ook niet echt dat ik bang ben om eventueel naar de gyn te gaan, ik denk dat als je eenmaal een jaar goed geprobeert heb zwanger te worden dat je wel blij ben dat er eens gekeken wordt wat er eventueel aan de hand kan zijn, maar....... ja ik weet het niet, ik zit (pas) in ronde 8 maar het komt gevoelsmatig al zo dichtbij, snap je wat ik bedoel? En ik denk dat iedereen graag een baby uit liefde wil krijgen en niet dmv de hand van een gyn. Misschien is het ook meer het idee hoor waar ik bang voor ben,ik bedoel het is toch een vreemde zo'n gyn.
En ook voor de reacties om me heen, het ontwetende, wat staat je te wachten, dat soort dingen.

Het is rustig geweest vandaag op het forum, ondanks dat hyves het niet doet hahaha

Vandaag heeft een collega (mijn rechter hand) zijn ontslag ingedient, echt balen.... weer een nieuw iemand zoeken en inwerken.... mijn baas zal blij zijn als ik al zwanger raak en ik ga er 4 maanden tussen uit hahaha

Liefs Phoebe

Ow sorry Jacqy, nu zie ik het ook bij Bieb staan. Die stomme rd's zijn dus gekomen, balen balen balen....

vriendin is vandaag bevallen van een zoon, Tim.
ze is vanmorgen vroeg ingeleid en is vanmiddag halverwege de middag bevallen.
wel erg zwaar geweest voor linda, maar nu is alles goed.
de kleine weegt ruim 6 pond.
hij hoeft niet in de couveuze, ligt dus gewoon bij moeders op zaal.
linda was wel ingeknipt en heeft vreselijk last van haar darmen gehad.
we zijn er nog niet geweest, omdat het vandaag nog erg druk was met directe familie.
we hebben voor morgenavond afgesproken.
ik heb bij de intertoys een super grote knuffelbeer gekocht, als cadeau.
ze blijven waarschijnlijk nog wel even een dag of wat ik het ziekenhuis, voor controle en omdat linda zo'n last van haar darmen had/heeft. even de boel weer op orde krijgen.

nu even over mijn eigen gevoel hierover,     ik ben de hele dag al hyper nerveus, je denkt er gewoon de hele dag aan en toen kreeg ik vanmiddag van mijn vriend het telefoontje dat de kleine geboren was en toen ging de spanning om in een soort van jaloezie. heel raar gevoel!!!! niet dat ik jaloers ben op haar leven, want ik zou voor geen goud met haar willen ruilen. maar gewoon dat zij nu een baby heeft en ik iedere maand weer teleurgesteld word door mijn  ongi.
ik ben 1 maand na haar gestopt met de pil en ik vind het zo oneerlijk!!!!!
voel me echt zo rot even, het gaat ook al weken nee maanden over hun, over de zwangerschap, haar problemen, dat ze weer in het ziekenhuis ligt enzovoort.....
en nu gaat het vandaag alweer de hele dag over haar, ik ben er zo moe van!
misschien klinkt dit allemaal wel egoistisch en lijkt het net of ik het haar niet gun, maar ben gewoon zelf even helemaal de weg kwijt.
ik ben blij, boos, bang jaloers en alles tegelijk, pppfffff.
had gehoopt dat we vandaag ook nog even heen konden, dan kon ik het morgen echt eens even een hele dag loslaten, ik ben er veel te veel mee bezig.
nou heb ik morgen vrij en loop ik weer de hele dag eraan te denken, omdat we morgenavond nog op kraambezoek gaan.
ik vroeg vanavond aan m'n vriend of hij er nou geen moeite mee heeft om dat allemaal te aanschouwen, maar hij ziet dat toch anders dan mij.
gister toen we bij haar op visite waren werd er net een vrouw met haar man binnen gebracht, ze zullen ook ongeveer van onze leeftijd zijn geweest. ik weet niet precies waarom ze is opgenomen, maar kwam aan de ctg scan te liggen en we hoorden dus heel duidelijk het hartje van de baby steeds.
roelof zei dat hij heel erg moest denken aan ons toen hij hun zag lopen en zij met een dikke buik. en dat het zo mooi is om je kindje te kunnen horen.
en ik zit daar dan alleen maar te denken, waarom zij allemaal wel en ik niet!!!?????
heb gewoon echt een vreselijk deprie bui vanavond, en kan er maar niet vanaf komen.
denk dat ik straks nog eveneen serie van dawson's creek ga kijken, hopen dat ie zielig is, misschien lucht dat even op als ik even kan janken om iets.

ik mag eigenlijk helemaal nog niet klagen deze maand, want ik zit vlak voor m'n Nod en heb vanaf afgelopen zaterdag al krampen onderin m'n buik. heel anders dan anders. ik heb de laatste tijd vaker last vlak voor mijn ongi, maar nooit een dikke week van tervoren en ook niet dagen achter elkaar.
ik moet ook constant poepen, echt last van darmen.
echt misselijk ben ik niet en eet ook goed.
borsten zijn alleen gevoelig als ik ze aanraak, maar niet met lopen ofzo.
hoop zo dat het toch nog raak mag zijn voordat we weer naar het ziekenhuis moeten.
ik zit nu op de 29ste dag en ik heb de meeste cyclussen van 32 of van 36 dagen gehad, dus vanaf zondag word het spannend. ik heb al heel erg de neiging om te gaan testen, maar ben bang dat het toch (nu in ieder geval nog) negatief zal zijn omdat het waarschij nlijk dan te vroeg is en ik nog meer in de put kom, dus probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. zucht.
ik wou dat ik over mijn gevoelens met iemand kon praten , prive bedoel ik en ik kan mijn ei gewoon even niet bij mijn vriendje kwijt, jammer genoeg. het zal wel het grote verschil tussen de man en de vrouw zijn, ppfffff.

hoop dat ik vanacht een beetje kan slapen en het van me af kan zetten morgen.
is er nog iemand hier? of zijn jullie allemaal al naar bedje?

Kruimels; ik ben er nog! He, meis ik kan me voorstellen dat je je zo voelt hoor. En dan vooral die jaloezie. Tuurlijk gun je het anderen, maar jezelf toch het meest. En het is gezonde jaloezie toch? Ik hoop zo voor je dat het deze maand raak is,ook omdat je je anders voelt dan anderen. Ik heb overmorgen mijn NOD. Was niet van plan om deze maand erg mee bezig te houden, en heb dat eigenlijk ook niet gedaan, ook met klussen enzo. maarja nu met mijn klachtjes, wordt het toch wel spannend. En ook omdat zaterdag al mijn NOD is. Heb nog steeds last van tieten, en denk ook de hele tijd dat ik mij misselijk voel. Maar voel ik me misselijk omdat ik er aan denk? Of denk ik er pas aan, als ik me ook echt op dat moment misselijk voel? snap je wat ik bedoel. Voel af en toe raar gevoel in buik. He verdomme, wil mezelf weer niet zo gek maken zoals elke keer......

Oja, evengoed nog gefeliciteerd met vriendin! je bent toch wel een beetje blij voor haar toch?

heb gisteren ook weer gehoord dat een ex-collega bevallen is van een meisje. 2 weken geleden ook een vriendin,. En nu moet een nichtje binnenkort bevallen, en collega is ook 6 maanden zwanger, dus ja, zit er ook midden in....

zo, nu ga ik even op de anderen reageren...

Terug
Bovenaan