Klusbabes 15

Goeiemorgen schatten,

Zoooo, weer lekker naar mn werk pffffff. Gisteren met de meiden weggeweest maar was netjes om helf een thuis anders trek ik het gewoon niet .....haha ouwe muts he, klinkt helemaal niet happy s whahaha. Ach ook bij happy is de energie wel eens op he....kunnen de meiden nooit snappen die denken dat ik altijd maar puf heb voor van alles en nog wat ....nou ben ook geen achtien meer haha.

Kruimels; gefeliciteerd met tim meisje. Dubbel he als je zo n kleintje ziet. De ene kant vind je het super en de andere kant wil je dan helemaal zooooooo graag......ach lief kruimeltje, voor ons komt ook de tijd nog wel en dan kunnen we later tegen onze kleine zeggen dat we er heeeeeeel veel moeite voor moeten hebben doen, voelen ze zich in ieder geval gewenst haha ...hoe bedoel klets jezelf moed in. Werkse lieverd en veel plezier bij de film...

Charlot; veel plezier op de beurs dit weekend .....werkse meid

Linda; jeetje eitje in aantocht of al geweest !!!!! Zit je niet voor niks aan die shitzooi lieverd ........

Pip; moet niet gekker worden .....ook al een eitje gevoeld !!!!! Joehoe, zou er dan toch een regelmatige cyclus aankomen ?????? Klus je suf he lieverd .......haha

Meisjes, fijne dag .......Voor de mensen die carnaval vieren , heeeeeel veel plezier !!!

Kus happy

Haha we waren tegelijk he ........denk ik kijk nog ff snel want moet over 5 minuten de deur uit !!!!! Hoe is het met je meisje ........las dat het niet helemaal optimaal met je ging he ?

Kusje happy

Hallo meiden,

@bambi: zo te horen loop je weer tegen je grenzen aan. Ik dacht hetzelfde als rimke, de belangrijke ruimtes misschien afmaken en de rest kan later toch? Wat betreft of jij binnenkort ook niet zoveel meer kunt? Dat verschilt van persoon tot persoon. Eerlijk gezegd heb ik dit van afgelopen weekend toen ik net zo koppig als jij ben door blijven werken terwijl mijn lichaam stop zei.  Maar in het algeheel heb ik al last van mijn bekken en daar hoef ik helemaal niets voor te doen. Toch snap ik dat je moeder niet met ammonia wil werken. Ik heb het 1 keer gedaan, wat een shitspul. Het kan ook met afwasmiddel. Echter voor jou is dit rot natuurlijk. Vraag anders je zus om het te doen. Ik zou me niet schuldig voelen om haar te vragen, je hebt toch al vaak genoeg iets voor haar gedaan. Misschien ziet ze wel even van een zwangerschap af als ze jou ziet, hihi.
@april: ik heb idd een paar dagen vrij en we gaan heerlijk een lang weekend uitwaaien aan die nordzeeköste.
@renee: oh spannend allemaal. Wat carnaval betreft, hoe moet dat later als er kinderoptocht is? Je mannetje en de kleine alleen of gaat mamma dan toch mee? Ik bedoel onder de rivieren kun je je er niet voor verstoppen.
@rimke: en ook al met de muziek bezig? Ik had het er eerder over gehad. Vanaf week 20 geloof ik werkt het gehoor. De muziek die ze herhaaldelijk in de zwangerschap horen geeft ze na de bevalling rust, omdat ze dan terug moeten denken aan de periode in de baarmoeder.
@linda: ik kan me voorstellen dat joey er niet altijd rustig van werd, omdat het er net om gaat dat ze de muziek herkennen.
@kruimel: weet je zeker dat manlief niet langs de dokter wil. Hij kreeg een flinke klap én voelde zijn nek. Niet om je bang te maken, maar mijn vriendin is na een auto-ongeluk niet goed geholpen en heeft nu een wiplash.
@kruimels en phoebe: Ik las net wat er in gtst gebeurd, maar als ik eerlijk moet zijn vind ik deze verhaallijn te ver gaan. Hij verkracht haar eerst en na jaren krijgen ze een relatie. Ik volg het ook niet meer zo, er zijn echt van die momenten bij dat ik de verhaallijnen minder vind, zoals nu. Jammer.
@anouska: ik loop al bijna 10 weken bij de fysiotherapeut. Dit is net gebeurd tussen mijn oude en nieuwe afspraak in en ik krijg haar telefonisch niet te pakken.
@mammoet: ik heb geen last van mijn rug, maar van mijn bekken. Wat het gebruik van foliumzuur betreft, Als je bezig bent met zwanger worden moet je deze al innemen. Ik weet niet hoe lang vooraf, maar in ieder geval tot week 8 of 10 van de zwangerschap. Dit om de kans op een open ruggetje te verlagen.

Op het moment wordt ik echt gek van een collega van me. Ze is ook zwanger en zit me de hele tijd hetzelfde advies ivm mijn bekken te geven. Gisteren zij ze weer iets over een bekkenband. Ik zei: "Dat heb je al 3 keer gezegd en ik vergeet er steeds een te halen." Of dat ik naar mijn fysiotherapeut moet. Nou, zo snugger was ik zelf nog niet. Ik geloof dat mijn hormonen weer aan het werk zijn en ik weer een beetje  en  ben.

Doe trouwens rustig aan, meid. Het maakt mij helemaal niet uit als je niet reageert. Ik sta er soms zelfs nog van te kijken dat je ondanks alles reageert. Je hebt je hart op de goede plek, dus ik zal het niet persoonlijk opvatten. Ik wordt echter wel boos als je anderen voor jezelf plaatst. Dus rust, reinheid en regelmaat en je bloeddruk zal dalen.

Ben er nog .....stond mezelf net een veer in mn .....te stoppen !!! Heb een blouse aan die ik al heeeel lang niet meer paste, ook niet als ik hem open liet en nu heb ik hem aan en heb hem dicht !!!!!! Joehoe ben trots op mezelf.....

xxx

Dank je wel lieverd voor je woorden ......haha lijk ook wel zwanger zit weer met tranen in mn ogen pffffff. Je hebt ook gelijk hoor, ik moet gewoon in de eerste plaats aan mezelf denken en dat deed ik dus gisteren ook. Moeilijk hoor want normaal breng ik de meiden naar huis rond half drie maar, trek het gewoon ff niet. Mn mannetje zei ook gelijk .....heb je nee gezegd????????? Haha begin het al te leren. Pfff leuk met die collega, zet haar bij mij aan de bar joh.....valt toch niet op in die meute, heb jij lekker rust !!!!!!!!

Liefs happy

Terug
Bovenaan