goedemorgen!
Even een berichtje voor mij, voordat ik weer een showpaardje uit moet gaan hangen.........(op naar schoonmama, maar ik ben zo moe, het huis moet gedaan worden, we moeten nog boodschappen doen.................zucht........)
Happy: Wat goed dat je blouse weer past!!! Buk eventjes, krijg je van mij nog een veertje!!! En leer idd maar eens nee zeggen, scheelt zoveel stress joh..........heerlijk!
Linda: ook druk, druk druk, succes met poetsen bij je papa!
Sterretje: wat oer irritant zulke collega's, sommigen weten het altijd beter he? Diepe zucht.................trek je er niets van aan, je bent ook niet op je achterhoofd gevallen.....toch??? En wat zalig zo'n weekendje weg!
Bambi: ik hoop op een redelijk rustig weekend voor je........
april: eventjes voorbij gezoefd.................hoi!...............doei!!!
Kruimeldiefje: hoe is het gisteren gegaan met het kraambezoek?? Dikke knuffel voor jou hoor!
Pipperdepip: ik gebruikte dus ook teunisbloem olie en monnikspeper............alletwee de keren dus vrij vlot raak.............maar goed, ik denk dat het wel iets helpt, maar je moet van jezelf natuurlijk wel iets van een cyclus hebben...........ben benieuwd wat het voor jou brengt!
Bieb: lieverd, heel veel plezier van het weekend!!! En goed dat je zo voor jezelf op komt!
Renee: Weet je al wat?? En wat een toestand met dat contract joh..........en ook nog een ander huisje op het oog! Dat is dan weer wel leuk!!!
Allemaal, Dikke kus!
Rimke