Klusbabes 15

Ben nu echt wieberen !!!!! Toedeloe .....

Hele dikke kus van een hele vrolijke happy

Goh wat een dichte blouse al met je humeur kan doen he whahaha

goeiemorgen meiden

Ik heb alles gelezen maar ben het alweer vergeten sorry, maar ik moet ook vliegen vandaag, ik moet zo naar me pa om schoon te maken

Kruimels: gelukkig viel het mee met de kraamvisite, en het is logisch dat je als kersverse moeder erg moet wennne hahahah dat had ik ook

Anoeska: heel veel plezier met de carnaval vandaag en morgen meid

Sterrretje: dat met die rustgevende muziek bij joey gaf ook niet altijd omdat ie 5 maanden lang aan het krijsen is geweest en daardoor kwam ie 6 weken na de geboorte weer in het ziekenhuis te liggen omdat ze wilde bekijken hoe het kon dat ie zo aan het krijsen was een hele dag, ze hebben hem toen ingebakend en dat ging rustig aan goed
doe je lekker rustig aan

Happy: was ook weer aan het vliegen zag ik hahahaha

ben het alweer kwijt sorry

xxxx linda

@bieb: wat vervelend van de rd's. Ondanks dat je zei deze maand niet had je er stiekem toch op gehoopt. Is nu trouwens de keuze voor een trouwjurk al iets duidelijker?
@kruimels: Ik hoop dat je vriendin jou kan geruststellen als jij een kleine krijgt. Ik snap je gevoel en ik zou waarschijnlijk hetzelfde reageren. Ik vind hyet goed dat je toch gegaan bent. Ik zou toch uitspreken dat je het moeilijk vond om te komen. Ik denk niet dat je vriendin dat raar vind. Was Tim zo klein? Mij verbaasd het ook elke keer weer hoe klein ze zijn, al heb je er al 100 gezien.

Ik ga mijn mannetje eens wakker maken. Ik heb zelf geen mogelijkheden meer tot uitslapen. De kleine heeft me vanmorgen wakker getrapt. En gisteren hebben we gelachen. Er werd heel diep van binnen getrapt en het voelde niet echt prettig. Dus zegt mijn man: "ik heb een remedie" en legt zijn hand op de buik, maar tegendraads als maar kan bleef de boef dit keer wel doorgaan met trappen, hahaha
Ik weet niet zeker of ik er van het weekend ben. Hangt af van het feit of ik wel/geen internetverbinding in het hotel heb.

Mamoetje: haha mijn man vraagt elke dag of jullie nog iets wisten te vertellen die vind dit harstikke leuk voor mij dat ik jullie op het forumheb gevonden hahah

Happy: je moet inderdaad lekker aan jezelf denken en aan je bloeddruk meid,hopelijk wordt het binnnenkort rustiger bij je meis

Zo deze week hebben we alleen maandag en donderdag niet geklust voor de rest wel, vanmorgen ook nog effe snel hahaha, maar aan mijn temp te zien heb ik nog geen eisprong gehad want me temp is nog niet gestegen of gedaald, maar goed morgen gewoon weer klussen hahahaah

meiden het sneeuwt nu hier, natte sneeuw blegh ik haat sneeuw
ik ga nu vliegen ik ben er vanmiddag nog effe
iedereen veel plezier vandaag en   de carnavalvierders ook heel veel plezier meiden

xxx linda

@happy: whahaha. Ik zal haar sturen.
Je mannetje heeft gelijk. NEE zeggen. Ik heb het in de zwangerschap door de hormonen steeds makkelijker kunnen zeggen en sindsdien maakt het me ook niet uit of mensen me wel of niet aardig vinden. Ik ben eerlijk en duidelijk en dat heeft het leven voor mij een stuk makkelijker en rustiger gemaakt. Maar zoals ze zeggen: alles op zijn tijd.
   sterretje

@linda: flink geklust zie ik. Bij jullie ook al sneeuw? Bij ons vanmorgen ook. Ik deed per toeval het gordijn open en zag het liggen. Das al lang geleden.
Wat ik toen net bedoelde was dat de muziek van de zwangerschap na de bevalling rustig kan maken. Dus dat het effect in verhouding minder groot is als je de muziek alleen na de geboorte laat horen.
Dus jij hebt een krijsbaby gehad. Tjee, die begintijd ging bij jullie niet echt over rozen, eerst de couveuse toen dit, nee dan zal een beetje muziek ook niet helpen. Dat inbakeren helpt inderdaad, heb je hier ook een cursus voor gehad? Tegenwoordig heb je ook huilpoli's, lijkt me handig als men kan achterhalen waar het vandaan komt.

Hey Sterretje, ben je er nog?
Wat lekker dat jullie een lang weekend weggaan, geniet ervan!

goedemorgen!

Even een berichtje voor mij, voordat ik weer een showpaardje uit moet gaan hangen.........(op naar schoonmama, maar ik ben zo moe, het huis moet gedaan worden, we moeten nog boodschappen doen.................zucht........)

Happy: Wat goed dat je blouse weer past!!! Buk eventjes, krijg je van mij nog een veertje!!! En leer idd maar eens nee zeggen, scheelt zoveel stress joh..........heerlijk!
Linda: ook druk, druk druk, succes met poetsen bij je papa!
Sterretje: wat oer irritant zulke collega's, sommigen weten het altijd beter he? Diepe zucht.................trek je er niets van aan, je bent ook niet op je achterhoofd gevallen.....toch??? En wat zalig zo'n weekendje weg!
Bambi: ik hoop op een redelijk rustig weekend voor je........
april: eventjes voorbij gezoefd.................hoi!...............doei!!!
Kruimeldiefje: hoe is het gisteren gegaan met het kraambezoek?? Dikke knuffel voor jou hoor!
Pipperdepip: ik gebruikte dus ook teunisbloem olie en monnikspeper............alletwee de keren dus vrij vlot raak.............maar goed, ik denk dat het wel iets helpt, maar je moet van jezelf natuurlijk wel iets van een cyclus hebben...........ben benieuwd wat het voor jou brengt!
Bieb: lieverd, heel veel plezier van het weekend!!! En goed dat je zo voor jezelf op komt!
Renee: Weet je al wat?? En wat een toestand met dat contract joh..........en ook nog een ander huisje op het oog! Dat is dan weer wel leuk!!!

Allemaal, Dikke kus!

Rimke

Terug
Bovenaan