rimke, wat leuk van die vriend dat hij een muziekknuffel heeft gegeven, hoor je inderdaad vaak dat de baby daar rustig van word.
laat je maar heerlijk verwennen door je man, toch lief dat hij zo vaak voor je kookt, of niet dan? is vast erg zorgzaam voor je.
is shrek vanavond op tv geweest of had je hem op band staan?
kan me voorstellen zeg dat je nu zeker niet zo goed tegen die nachtdiensten kan, ppfff dat put je helemaal uit. nou ben ik absoluut geen type die daar tegen kan, maar heb respect voor je hoor.
gelukkig ben je na het douchen wat opgeknapt, en even pas op de plaats nu he lieverd.
bambi, nee met vriendjelief is niks aan de hand hoor, was ook geen volle klap op de buik gelukkig. hij heeft er gelukkig geen last meer van.
wat heb je nou uiteindelijk gegeten meid, de kippenvleugeltjes of toch de gehakt, haha.
pip, wat een goed nieuws meid dat je denkt dat je je ei voelt. jeetje zal het nu dan toch nog eneigzins een beetje een normale cyclus gaan worden, wat denk je?
op welke dag zit je nu precies?
en wat zijn je ei klachten?
ik heb nog nooit teunisbloemolie geprobeert, is dit echt aan te raden of gewoon voor het proberen? ik slik al wel een paar maanden foliumzuur.
hoe gaat het verder met je meid? doe je ook nog wat aan de carnaval, hoewel dit hier in het noorden des lands niet echt populair is. ik hou er persoonlijk niet zo van, dus voor mij een rustig (nou ja rustig, haha) weekend, en vooral een alcoholvrij weekend.
stel je voor he, ????
linda, he lieverd wat goed dat jij ook een ei voelt. super joh dan kunnen jullie lekker gericht klussen. hoop zo voor je dat Joey een broertje of zusje krijgt.
ik duim voor je hoor,
was het gezellig vanavond met de visite?
phoebe, dus je bent gek op cappucino, ik lust helemaal geen koffie, heb al heel wat farianten geprobeert maar word er echt beroerd van, dus niet voor mij, haha.
ik was vanavond dus op kraamvisite dus heb helaas gtst niet gezien, maar had inderdaad ook gelezen dat het wel wat gaat worden tussen sjors en nick, leuk he.
ik vind het knap dat ze hem dat eufel heeft vergeven, is niet niks in het echt natuurlijk.
he, heb je toch maar niet geprobeert om deze topic in je eentje vol te lullen, nou valt me wel een beetje van je tegen hoor, whahahahaha.
anoeska, pppfff meis wat werk je veel uur in de week, allemachtig.
dan heb je een ontspannen weekendje carnaval ook wel meer dan verdiend zeg.
ga er heerlijk van genieten meid!
leuk zo'n sixty's jurk , haha en een gouden pak voor je man, haha wat zullen jullie eruit zien.
eindelijk krijgen jullie morgen de trouwfoto's, nou groot gelijk dat je nu een keer een flinke grote mond hebt opgezet, is toch ook niet normaal!!!
goed van je meid!!!
nogmaals heel veel plezier dit weekend.
happy, geeft niks meid hoor dat je niet reageert op iedereen, dat kan soms ook niet en helemaal niet als je het zo druk hebt.
ik weet zeker dat niemand van ons je dat kwalijk neemt, maar laat af en toe wel even horen hoe het met je gaat, dat we ons geen zorgen maken, haha.
dag meiske.
renee, ik heb misschien een goeie tip voor je over jouw temperatuur.
toen ik afgelopen week in het ziekenhuis was vertelde de gyn (assistent) dat het niet altijd een extreme piek hoeft te zijn, als het laatste deel van je cyclus maar hoger is dan je eerste, misschien heb je hier wat aan.
nou de kraamvisite viel eigenlijk achteraf wel mee, het liep allemaal soepeltjes, in het begin was ik een beetje gespannen, maar later ging het beter.
het is een leuk jongetje, wel klein hoor!
we zijn tot uur of 22:00 gebleven, toen kreeg hij zijn fles.
merkte wel dat vooral linda nog erg onzeker was. dit is dus de eerste nacht dat ze zelf voor de kleine moeten zorgen en ze maakt zich onnodig druk om sommige dingen, das wel jammer.
ik moest haar min of meer een beetje gerust stellen, haha.
nou moet ie nog mooier worden, haha.
haar moeder is als beroep kraamvrouw en is dus deze periode bij haar eigen dochter, maar die had ook zoiets van nu moeten jullie het zelf doen vanacht, heeft ze ook groot gelijk in.
maar ze wou toen we weg gingen, haar moeder al bellen voor advies, ach ze moeten duidelijk nog erg wennen aan dat knulletje.
ik voel me nu gelukkig een stukje beter, omdat ik die stap gezet heb.
morgen werken en naar de film 's avonds, dus weet niet of ik er morgen wel ben.
anders tot zondag en iedereen een fijn weekend!!!!
groetjes kruimels