Klusbabes 15

haha Rimke; onze berichtjes hadden elkaar gekruist, trek in vette happen, lekker meid raar he wat al die hormonen doen met je haha, en ja ook gezond eten he hahaha

xxx linda

Rimke: het schijnt inderdaad te werken dat als je zoiets op je buik legt dat je kindje het na de geboorte herkent en er rustig van wordt, ik heb dat nooit gedaan , maar toen joey een paar weken na zijn geboorte weer in het ziekenhuis lag hadden zo ook een apparaatje wat rustgevende geluiden gaf en daar werd ie wel rustig van maar lang niet altijd hahaha

xxx linda

meiden ik ben er weer vantussen ik krijg zometeen visite dus ik lees morgen alles weer bij

Iedereen een fijne avond en voor de carnavalvierder, heel veel plezier dit weekend, enne niet teveel drinken he hahahaha

xxxx linda

Hey meiden, hoest hier?

Ik ben zo verschrikkelijk blij dat het weekend is, ik ben echt gesloopt.
Van de week een paar keer laat geworden (klussen he ) en dan toch weer vroeg de wekker....
Ik weet niet hoe me vriendje hetallemaal volhoud hoor, hij werkt bijna 55 uur per week, al 3 weken lang! Ik vind die 40 uur meer dan zat! hahaha

Liefs Phoebe

ik heb heerlijk een grote mok cappuchino gemaakt heerlijk kan ik echt van genieten.

Kruimels, zit je al klaar voor gtst?
Ik heb de gids van volgende week zitten lezen en volgens mj gaat het helemaal goed komen tussen sjors en nick... zo leuk hahaha

Liefs Phoebe

ik ben weer in me uppie boehhhhhh hahahaha
zal ik proberen om nr 15 in me uppei vol te lullen hahaha

hallo meiden

hier nog even een berichtje van mij!! even snel want mannetje komt zo thuis met shoarma..lekker lekker

KRUIMELS: sna pje reactie heel geod ik zou precies hetzelfde hebben natuurlijk ben je bloij voor hun maar je denkt ook waarom wij niet als het gelijk gelukt zou zijn dan zouden we nu ook al bijna een kleintje hebben, maar gelukkig gaan ze onderzoeken waar het aan kan liggen, en zijn er anders genoeg mogelijkheden in nederland wat ze er aan kunnen doen, dus blijf sterk en geef zeker de moed niet op... en natuurlijk word je gek van iedereen die zegt je moet er niet teveel mee bezig zijn maar als je eenmaal de fase hebt bereikt dat je ervoor gaat dan wil je het zo snel mogelijk. nou geniet toch maar van de kleine TIM. en jullie tijd komt echt dat kan niet anders...

BIEB: jij ook lekker carnavalen ik ga ook zaterdag en zondag blijf dan bij vrienden slapen ben dus ook ff niet op het forum,, vind het altijd super gezellig maar moet maandag en dinsdag gewoon werken, waar gaan jullie altijd ik ga hier een paar dorpjes verder.

RIMKE: gaat het een beetje meisje, ja ze zeggen altijd dat zwanger zijn een gezonde ziekte is maar soms moet je wel erg veel er voor over hebben he.
hoop dat het snel beter gaat.

LINDA: ja onze linda is volgens mij iedere dag als eerste op het forum, dus iedereen weet nu als je al een kleintje hebt dat uitslapen verleden tijd is he. hoe is het met je?

RENEE: SPANNEND!!!!!! maar jij had altijd een onregelmatige cycles he???

PHOEBE: ik werk iedere week 50 uur maar heb meestal ook nergens meer puf meer voor, morgen nog werken maar dan moet ik toch echt gaan carnavallen als ik er eenmaal ben dan heb ik het altijd super naar mijn zin maar die stap,, maar dat komt goed het is maar 1 keer per jaar.

STERRETJE: ben je al een keer bij de fysio geweest met je klachten??? zou volgens mij goed zijn?

BIEB: meisje kut dacht echt dat het raak was bij je maar ook weer positief bekijken beter voor de trouwjurk toch...

HAPPY: vieren jullie geen carnaval jij bent toch zon kroeg beest of waar wonen jullie??

nou ik heb honger maar mannetje is er nog niet,
ben net nog even met een collega carnavalskleren wezen kopen, heb een sixtys jurkje gekocht met een peticoat er onder en voor me man een pak helemaal goud mat een elvis bril en een stoere ketting en zon homo patje echt lachen.
nou mijn collega die is best fors en die deed ff een oblix pak passen nou ik dacht echt dat ik in mijn broek piste, want er moest een band aangetrokken worden en ik gedaan sprong ie open want haar buik was te dik, nou we kwamen echt niet meer bij, nou heeft ze een leuke heksen hoed gekocht en lekker wat slingers ook leuk...
zaterdag gaan we lekker naar de kroeg met mijn vriendin en haar vriend en die zitten bij een carnavalsvereniging, dus die zijn daar ook allemaal, en zondag moeten we optocht lopen in snoepjes pakken, opblaasbare, lijkt me ook super lachen, als het maar niet te hard waait dat ik omwaai.. haha zie het al voor me.

maar verder nog ff. ben nog niet ongesteld maar voel het wel aankomen denk ik..weet ook niet hoop het niet maar hou jullie op de hoogte naar de carnaval. temp is nog wel hoog en heb nog steeds zere tieten, of wil ik dit nu allemaal voelen weet ook niet...

nou heb wel genoeg geluld ga nog ff cd branden met carnavalsmuziek voor morgen op de markt,

ben ik prinses leuk he....

o ja heb ook nog nieuws mijn trouwfotos zijn morgen eidelijk klaar was gister een beetje pist geworden omdat ik ze nog steeds niet had en ben bijna 5 maanden getrouwd en nou belde ik vandaag en zijn ze morgen klaar, helpt toch wel als je ff je mond opendoet...

nu weet ik ff niks meer maar het is nogal een verhaal of niet lijk jou wel kruimels

liefs anoeska

Terug
Bovenaan