Klusbabes 15

hey mamoetje; he meid wat vervelend dat je zo emo bent en dat doordat je ongi bent, ook dat zijn hormonen haha

jacqy; het gaat ook inderdaad hard bij je meid, kijk maar uit hoor

xx linda

hoi meiden,

jacqy fijn dat je er weer ff was, had op hyves al gemeld van je klote ongie hahah. 7 kilo al goed hoor, maar kijk wel uit dast het niet te hard gaat he.

mamoetje veel plezier morgen op de beurs. en dat je zo emo bent nu met je ongie allemaal hormoontjes en die worden als je eenmaal zwanger bent nog 10 x erger hahaha

linda veel wokplezier ooooh daar heb ik nou ook wel trek in haah. ga zo je reactie ff lezen hoor.

nou   hier lekker vrij van het klussen. pff heb er weer een zere rug van. heel de dag aan de schoonmaak geweest. alles was enorm stoffig en we zijn ff aan het soppen gegaan dan kunnen we morgen gaan verven.. me ventje vond dit echt zon zonde dag. nog ff de laatste digen schuren en schoonmaken. niet echt zijn hobby hahaha.
heb ook nog gordijnen gevonden voor in de slaapkamer en we hebben 2 fauteauils gekocht. ben weer helemaal happy.

kwam er wel achter dat de verf die we gebruiken niet op waterbasis is, maar als ik uitkijk zal het toch wel niet zo heel veel kwaad kunnen. heb wel verf op waterbasis gekocht voor het trapgat, maarja dat is maar een klein potje vergeleken met wat we allemaal met die creme verf moeten doen.

de lasanga staat lekker in de oven en kan haast niet wachten hahah. lekker idols op de bank vanaaf. moet ook echt wel rusten, want heb echt goed last van me rug nu.

xxx Bambi

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

JANUARI

1)  
2)
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde     , Bieb, 3e ronde na mk
6)
7) Essy, 4e ronde
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje    (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16)
17)
18)

19) Phoebe 7e ronde 1ste kindje linda 2de kindje ronde 10,
20)
21)
22)
23) Linda2 ZWANGER !!!
24)
25)
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)Jacqy84, 7e ronde
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje    
Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde
26) Jacqy84, 8e ronde
27)
28)
29)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

even de wolk ge-upt.

ik heb vanmiddag op mijn werk stiekem even snel alles bijgelezen maar ben vergeten wat er verteld is. Weet wel nog dat Jaqcy zoveel is afgevallen!!  

You go girl!!

Hier nog steeds geen bijzonderheden...dag 40...het egint toch wel te kriebelen. Maar ik ben bang dat als ik test ik de dag erna ongesteld (of iets wat erop moet lijken)  wordt.

Ik ga lekker douchen en dan bankhangen met mijn lief vriendje!

Fijne avond!

X

Jacqy; Knap zeg dat je al 7 kilo kwijt bent! Passen je kleren nog wel? Heerlijk gevoel moet dat geven zeg, zeker als het over een paar maanden lekker weer gaat worden. Hoe lang ben je nu bezig?

Renee; Spannend zeg, dag 40 al! Wat is je langste cyclus geweest? Ik duim voor je hoor.

Bambi; Doe het inderdaad maar rustig aan, dat heb je zeker verdient.

Wij hebben vandaag de babykamer gekocht, witte meubeltjes en een lime  groene klamboe en assecoires.
Begin April kunnen we alles ophalen, ben benieuwd! Verder vanavond ook maar eens rustig aan doen. Oja, ik heb trouwens onwijs veel last van spataders en onrustige benen. Gisteren even contact gehad met de huisarts en nu krijg ik steunkousen, echt charmant.......

Meiden fijne avond!

Hoi meiden,

Zooo pfff druk gehad vandaag, ach wel goed voor de fooi !!!! Jacqy wat knap joh, we gaan ervoor he !!!! April wat leuk de babykamer gekocht. Waar heb je hem gekocht?
Meiden weet het al niet meer, heb alles gelezen maar, ben na het verhaal van bambi en linda ff gaan kijken bij dat topic over roken pfffff moest ook ff reageren hoor......haha. Ben ik mn boze bui ook weer kwijt ( had een lastige klant ) GA eten nu want ik rammel ondertussen ....

Liefs happy

He meiden!

April, wat leuk! de babykamer gekocht! Ik merk wel iets in mijn kleding nu. Word iets wijder allemaal. Ben nu vier weken "bezig" waarvan ik vorige week niets heb gedaan. Gewoon volledig gesnoept! hahaha
Renee, verschrikkelijk he dat wachten! snap best dat je nog niet wil testen.
Happy, we gaan er inderdaad voor meid! Hoe gaat het met je? Ik lees weer niets anders dan druk druk druk bij jou! haha

Liefs Jacqy

Hey jacqy, het gaat wel hoor !!! Soms ff een dipje maar das denk ik wel logisch he ........Fijn he dat je het aan je kleding gaat merken, is weer een goede motivatie om door te gaan he !!!!!! Zet em op ..........we vallen lekker wat af en dan worden we zwanger ok ????? Haha zou mooi zijn he ........

Kussss happy

Terug
Bovenaan