Klusbabes 15

He Happy,

Is logisch hoor dat je af en toe nog een dipje hebt! En je bloeddruk? Hoeveel ben jij nu kwijt? We gaan ervoor en daarna worden we mooi zwanger! Dan mogen die kilo's er wel weer aan! haha

Liefs Jacqy

Ik was er in november zes kwijt, na de feestdagen zat er toen weer 1 kilo aan en nu ben ik er in drie weken 5.5 kwijt. Toch 10.5 kilo !!!!!! Wat kan je dan trots op jezelf zijn he ........ Je hebt idd gelijk met de zwangerschap mogen ze er dan weer aan !!!!!

xxx

Goedemorgen iedereen!

Dacht dat ik een rustig weekend zou hebben, dat valt weer tegen haha. Maar wel gezellig.

Las goede verhalen over Happy en Jacqy, jullie zijn echt al veel afgevallen: you go girls!

Renee, wordt toch wel spannend nu, durf je al te testen?

Hier trouwens waarschijnlijk toch geen ei gehad...had 1x 36.7 en nu alweer 2 dagen 36.4......nou ja, jammer.....

Kruimels hoe is het ermee?

Carnavalsganngers, zijn jullie al op sterven na dood? hihi, ben benieuwd naar jullie verhalen!

Ga even broodjes eten, honger!!!

X

goeiemorgen meiden

jacqy: zometeen raak je aan hele nieuwe gardarobe, en dat geld ook voor happy, heel goed van jullie, maar het gaat wel erg snel hhaah nee hoor ik ben blij voor jullie

Pip: dat temperaturen, toen ik de eerste ronde met clomid begon had ik een tempdaling tot 36,1 en toen had ik me ei, maar daarna heb ik dat neit meer gehad ik snap ook echt niks van dat temperaturen, en nu heb ik me deze week sufgeklust en heb last van me baarmoeder en eistokken, wel minder dan de vorige keren maar nu nog geen daling of verhoging, ach ik merk het wel

zo gisteren gewokt en ik heb me toch een megadorst niet normaal meer, maar het was wel lekker, Joey heeft het goed gedaan bij me schoonzus, en vanmorgen hebbenwe maarliefst 2x geklust hahahahaahha dat was langgeleden

Voor de rest geen nieuws hier
iedereen een fijne dag vandaag en vanmiddag kom ik nog wel effe buurten

xxx linda

goedemorgen!

Happy en jacq! Jemig! Goed zeg!!! Ik moet zeggen, toen ik ging letten op snoepen en dat soort dingen en gewoon drie maaltijden per dag ging eten ging het er bij mij ook snel af, ik zeg: lekker doorgaan maar niet te mager worden hoor!!!

Pip: ik snapte ook geen jota van dat tempen hoor! Maar goed, je gyn heeft er om gevraagd denk ik..................

Linda: twee keer geklust!!! Hahhaahaa! goed zo!

Bieb: was het gezellig!??

Ik heb vandaag ingelast voor al het huishoudelijke en administratieve.............zucht........moet de komende week veel werken tot volgende week woensdag ben ik maar 2 dagen vrij............eerst 3 avonddiensten, dan 2 dagen vrij, dan 2 dagdiensten en dan als klap op de vuurpijl..........2 nachtdiensten............dus ik verdwijn even van de aardbodem...........

Ik kom natuurlijk wel lezen en schrijven hoor, maar dat zal niet al te langdurig zijn vrees ik........

Tot ooit!!! hahahaha!
Dikke kus Rimke

hey rimke

er staat je inderdaad een drukke periode te wachten, hopelijk trek je het allemaal een beetje meid, doe lekker rustig aan hoor en ook aan jezelf en de kleine ukkepuk denken

hahaah en tot ooit hahah

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Hier een gefrusteerde happy  Van de week mn droger gemaakt ( anderhalf jaar oud en de derde thermostaat ging erin, heb je met zo n goedkope miele pfff ) en dat klote ding doet het weer niet. Hij doet ruim drie uur over drie lakens....krijg er een sik van, ben nu helemaal klaar met ze....wil een nieuwe !!!!! Morgen ff voor op pad, al moet ik de tv erbij halen grrrrrrr. Zo dat ben ik ook weer kwijt haha. Heb net een stijltang besteld, dus ben benieuwd. HAd er 1 van 15 euro gekocht om te kijken of ik het wat vond maar is echt super joh. Alleen droogt van deze je haar heel erg uit dus heb nu maar een goeie besteld, pffff 127.50. Wou het eerst niet doen maar mn mannetje zei dat ik niet zo moest meuten haha. Vind voor mezelf al snel alles te duur !!!!

Pip; snap er ook echt geen bal van met dat temperaturen .....moest je het bijhouden van je gyn?

Linda; tjonge, twee keer geklust !!!! Jij valt toch zeker ook wel af he whahaha

Rimke; rustig aan he lieverd. Drukke tijd voor de boeg ........

Meiden ga fijn ff strijken bah....

Liefs happy

Terug
Bovenaan