Klusbabes 15

Zo Linda, 2x geklust, goed werk! haha.

Rimke, pffff, jij bent druk aan het werk de komende week. Mag je nog wel nachtdiensten doen? Dacht altijd dat dat niet hoefde als je zwanger was? Ik ga vandaag ook administratie en thuisdingen doen....joepie (ahum).

Ik snap idd niks van tempen....dou het nu al vanaf 1 oktober...4 maand en ben er eigenlijk wel klaar mee maar ik houd vol totdat ik iig naar de fertiliteitsarts ga (nog maar 3 week!)

Kruimels, had jij nou al een afspraak (ze zouden je toch terugbellen?) voor de fertiliteitsarts? Is vandaag je NOD?......Ben benieuwd!!

Ik heb trouwens de laatste 2 week af en toe ook wel een dipje. Wil er niet teveel mee bezig zijn maar soms vind ik het zooooo lang duren. Er gebeurt zo weinig.....of niets eigenlijk. Vaak gaat het prima hoor maar af te toe. Gister verjaardag van m'n mama en toen hadden we het over kinderen e.d. en vroeg iemand mij of ik nog niet zwanger was...WAAAAAAAAAAH NEE EN VRAAG HET NIET! Verder vroeg mijn neefje van 14 of ik ook kindjes wilde, leek hem wel leuk...haha dat is dan wel weer schattig. Maar midden in de kring vragen of ik nog niet zwanger ben kan echt niet!!

Zo, even m'n frustratie eruit hihihi....

Slaapt iedereen verder nog?

X

Happy, hallootjes! Kloten zeg die droger. Hadden m'n ouders ook vorige week (ook miele ook dat warmblokding, 2e x bij hun). Ze hebben zondags een nieuwe bestel via internet en dinsdag werd ie geleverd.

De gyn heeft niets gezegd over tempen. Deed ik zelf al maar word er inmiddels gek van.

Is er nu die kutreclame op over doekjes die je was niet door laten lopen als je meerdere kleuren in de wasmachine doet....die vrouw is echt megazwanger!!!! Dom mens (hoezo ik ben gefrustreerd hahahah).

X

Hey pip,

Nou ben het helemaal met je eens meisje.....dat vraag je idd niet !!!! Mensen weten soms niet hoe dat kwetsend kan zijn he. Ik zal het nooit aan iemand vragen, ook nooit gedaan !!! In de kroeg bij ons is een babyboom pfffff en nu gaat het heel de dag tegen mij, omdat ik de volgende zou zijn !!!! Word er ook doodziek van. Heb gezegd dat we geen kinderen willen en dan hoop ik van het gezeur af te zijn !!!! Als ze het vragen kan ik soms wel janken...Ach lieve schat, voor ons komt het ook ooit hoor !!!!

Liefs happy

HAha stomme koe van die reclame !!!! whahaha we gooien het er maar uit he !!!! Zag net ook weer een topic van zo n huppelk*t ( sorry ) die in de eerste ronde zwanger is ....ook een stomme koe whahaha oh erg he ......

Gaat lekker dan trouwens met die spullen van de miele .....pfff er is geen betere, ja mn toko !!!! Koste gewoon duizend euro dat pest ding ......

Goh, wat een vriendelijke woorden op de zondag ochtend hihi

Kusje happy

Linnie, kan ik met pip ook naar de reiki komen? We zijn IETS gefrusteerd haha

xxxxxxx

wihihi ik zag de titel van het topic (1e ronde zwanger) het is haar gegund hoor maar ik het het even niet hebben! Heb het topic nog niet eens gelezen en ga het denk ik ook niet doen! BOE!!

Ja Linda, kan je wat reiki doorstralen? Geloof dat Happy en ik er wel aan toe zijn!!

goedemorgen meiden,

zo happy en pip zijn ligt gefrusti hahaha. nou en hoor geeft niks.
ik ook een beetje , heb enorm koppijn en last vna me darmen pfff heb al 10x gekakt.

linda woh 2x vanmorgen hihih, echt je bent heel goed bezig dezemaand en weet zeker dat dit hem word hoor.

pip na je ei hoeft je temp niet hoog te blijven hoor. sommige zeggen wel als ie hoog blijft ben je zwanger bla bla, maar dat was bij mij ook niet hoor. ik geloof dat je wel degelijk een ei heb gehad als je temp een steiging maakt. ben beniuwd hoor.

happy balen van je droger joh. vooral als het de zoveelste keer is. succes met het regelen of het gaat lukken en anders word je gewoon heel boos, maar denk om je bloedruk he.

rimke jeetje drukke wewek voor de boeg, laat je niet gek maken en ook bliksem beziekjes waarderen we hoor meid, neem je rust.

ik ga zo maar eens naar me mannetje, die is al in het huis bezig, maar geloof dat ik eerst nog maar eens naar de plee moet. grrrr
vanmiddag verven en ga toch het trapgat doen met de verf op waterbasis en laat het andere verven door me zusje en der vriend. want die verf is niet op waterbasis en heb ook geen zin om mega hoog op een trap te staan.

miss tot vanaaf, maar dan zit ik ook voor de buis. moet toch ff weten hoe dat zit met p.r   de vries.hihihi

xxx Bambi

Terug
Bovenaan