Klusbabes 15

Happy en pip het ligt dus niet aan mij zo te lezen!
Ik heb me toch een pesthumeur!!! Het is niet kut met peren maar kut met perenboom!!!  ik erger me dood aan alles!  
Zouden ze moeten verbieden die topics met eerste ronde zwanger en ook die zeikwijven bij wie het te lang duur terwijl ze net pas komen kijken! EN GEEN STREEP IS   GEEN STREEP!!!

hmm... beatje gefrustreerd... vanmorgen getest en negatief, Dacht ik al maar moest van vriendjelief toch maar en testje doen...Ik kan wel janken! ook nog slecht geslapen omdat ik wist dat ik ging testen en bloednerveus was! En toen ook nog werken!!! BAH Zal ik morgen wel ongesteld worden....

ik ga mezelf even heel zielig vinden!!

X lieve meisjes

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

JANUARI

1)  
2)
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde     , Bieb, 3e ronde na mk
6)
7) Essy, 4e ronde
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje    (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16)
17)
18)

19) Phoebe 7e ronde 1ste kindje linda 2de kindje ronde 10,
20)
21)
22)
23) Linda2 ZWANGER !!!
24)
25)
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)Jacqy84, 7e ronde
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje    
Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde
26) Jacqy84, 8e ronde
27)
28)
29)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Goedemiddag meiden!

Renee, balen meid dat de test negatief was. En ook nog eens slecht geslapen! Nou gooi het er allemaal maar  uit meid!

Happy, gaat lekker met jouw droger! Snap dat je een nieuwe wil!

Pip, al zo lang aan t tempen? pffff, dat je t vol houd!

Ik ben vanmorgen begonnen met tempen. Zit nu in ronde 8 dus kan ik tempen tot ik naar de HA ga. Hoop dat ik t vol hou... vind t maar niets! Iedere ochtend zelfde tijdstip!!! ook in t weekend!! aaahhhhhhhhh!!

Meiden fijne zondag! Oja, ik ben vanmorgen al super actief geweest, wezen hardlopen!!!

Liefs Jacqy

Goedemiddag meiden,

Volgens mij heeft iedereen een pest zondag hahaha
Allemaal frustraties die ik lees. Geef niet hoor meiden, we kunnen altijd onze naam nog wijzigen van klus meiden naar klaag meiden hahaha

Renee, klote meid dat je neg getest heb... maar nog geen rdtjes toch... misschien nog een klein beetje hoop...??
Ik begrijp je frustratie wel hoor als je zo'n topic lees in 1x zwanger... maar ik begrijp die meiden ook wel, die zijn natuurlijk helemaal in de wolken! Ooit mogen wij ook een "Yessssssss Zwanger" topic openen, daar ben ik van overtuigd.

Happy, klote van je droger. Wij hebben dat ook een keer gehad, duurde echt ruim 3 uur voordat de handdoeken droog waren, niet normaal gewoon. Toen heeft mijn vriendje dat hele verwarmingsblok eruit gehaald en helemaal schoon gemaakt en sindsdien doet hij het weer super!

Linda, je bent goed op dreef meid! beter te veel dan te weinig klussen toch?

Nou ik heb toch pas zo'n digitale temp gekocht? vanmorgen was mijn temp ineens 36.9 ipv 36.4 of 36.5 wat ik de afgelopen periode heb gehad.
Maar wat kan ik daar nou precies vanaf lezen, dat mijn ei is geweest of komt... en is het nou zo alsje temp hoog blijft dat dat een teken kan zijn dat je zwanger bent?

WIj zijn vandaag ook in een opruim bui, dus ik ga me vriendje maar weer eens helpen!

Liefs Phoebe

hey meiden

zo te lezen zijn er een paar gefrusteerd , en jullie mogen donderdag allemaal op de reiki komen hahahah

Happy: lekker klote van die droger , gewoon bellen dat ie vorige week is gemaakt en dat ie nu weer stuk is, en eis een nieuwe hahaha, Wat vervelend dat ze in de kroeg nu steeds tegen jouw zeggen en ben jij de volgende voor een baby, je hebt gelijk dat je hebt gezegd dat jullie geen kinderen willen, hopelijk stoppen ze met zeiken
En jeetje he wat een geld voor een stijltang zeg, maar ja over de andere kant als het een goede is waarom niet, ik geef ook nooit veel geld uit aanmezelf ik vind het leuker als ik anderen kan verrassen hahaha

Pip: ook een lekker humeurtje zo te lezen, nog gefeliciteerd met je moeder meid, en pff inderdaad dat ga je toch neit zo in de groep gooien of jullie nog geen kinderen willen maar wel weer lief van je neefje dat ie dat zo zegt hahaha, dan smelt je weer,
ik temp ook al 4 maanden maar van mij hoeft het niet hoor maar goed moet van de gyn

Jacqy: zo lekker actief meid al vanmorgen aan het hardrennen geweest, en je was ook begonnen met temperaturen las ik

Phoebe: ik heb echt geen verstand van temperaturen ik steek elke dag dan ding in me kont en vul in wat er staat en dan als ik naar de gyn moet neem ik hem mee maar ja succes in iedergeval, ze zeggen altijd als je temp hoog blijft is er een kans dat je zwanger kan zijn, maar bind je er maar niet aanvast hoor, en als je twijfelt kan je alitjd een test doen

Bambi: werkse vandaag in jullie nieuwe huisje meid,

renee: ook al in een niet al te best humeur zag ik , en je had getest endie was negatief, dat erg balen meid afwachten dan maar weer, sterkte meid

Zo wij waren eventjes bij me schoonouders en ik geef joey zijn eten maar hij was al een beetje traag en in ene begint ie toch te kotsenniet normaal hahaha, we hebben de koektrommel erbij gepakt zodat ie het daarin kon gooien hahaha, natuurlijk wel eerst dekoekjes eruit gehaald, daarna was ie gewoon weer zoals ie altijd is hah

He lin,

Lekker dan! waarom moest ie overgeven dan?? Maar nu gaat het weer goed?! gek! haha

Liefs Jacqy

Zag net op de babyboomsite dat Renee (en Roy, dat leuke jonge stel) is bevallen van een dochter Jasmijn.

hoi meiden,

pip ooh das leuk ga ik zo ff kijken, vond ik indd een leuk stel en volgende ze een beetje omdat zij ook ms heeft net als me schoonmoeder.

linda jeetje heftig dat joey af en toe zo enorm kotst , kan me herinneren dat je dat eerder ook eens had. gelukkig is ie er niet ziek van.

jacqy jij bent goed bezig, hardlopen en begonnen met temp. ik hoop dat het zijn vruchten afwerpt.

renee wat balen dat je test nega was, ik hoop dat het nog posie word. hihih

hier een versleten bambi , maar wel tevreden. we zijn een stuk opgeschoten vandaag. iig zijn alle posten beneden gevervd maar sommige moeten nog een keer. de kozijnen zijn klaar die zijn nu al 2x gedaan. me man heeft de kamer voor gesoust, dat moet voor dat ie kan structuren ofzo. en ik heb het traphek en het hout eromheen naar beneden choco bruin geverfd. ik vind het geweldig. moet ook nog een keer, maar dat boeit me niet zo, ik ben er blij mee.
van de week gaan we in de avonden boven de posten verven en de posten beneden nog eens. kozijnen moeten wel overdag, want de ramen moeten open. we zullen zien.
als ik er aan denk dat we over 3 wk moeten verhuizen dan word ik wel paniekerig, want weet niet of we het redden. maar daar denk ik nu niet aan. ga lekker ontspannen nu.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan