Klusbabes 15

Kruimels: toen ik zwanger was van joey was ik alleen heel erg moe en af en toe een beetje misselijk maar niet echt noemenswaardig toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was begon de ellende met mega misselijk en 5 maanden lang kotsen en heel erg moe, en zere borsten enz, maar dat kwam allemaal later

xxx linda

Hallo,

Heb nog neit bijgelezen en heb geen tijd, moet zo weg.

Zag wel dat Kruimels naar de bios wil, sorry kan niet! Ben afgelopen vrijdag geweest (naar PS I Love You = huilen!!) en ga met vriending op 12 feb naar de leedies movie night. Als ze niet kan (wist ze nog niet zeker) dan heb ik nog een kaartje over hoor!!

Weet je trouwens nog dat Sharine voor ons januari heeft gependeld? Zou maar eens gaan testen als ik jou was!

X

Hey Kruimels, ik was er eigenlijk best wel van overtuigd dat ik gewoon ongi zou worden. Ik had nl dezelfde klachten. Had soms buikpijn, maar ik kon ook weer een dag geen buikpijn hebben. Verder had ik een blaasontsteking en een koortslip (verminderde weerstand denk ik).
Ook trouwens behoorlijk eetbuien en best emo.
Pas een paar weken nadat ik de test had gedaan kreeg in pijnlijke borsten, geen eetlust in de avond en soms misselijk.

Spannend meid, je NOD is zeker bijna of heb ik het mis, zo eens op de wolk kijken.

oja die yvon daar wordt je wel een beetje gek van want ze stelt nou zowat elke dag dezelfde vraag, en ik weet dat wij niet zo waren in het begin hoor,

xxx

o kruimels: ik las dat je voor vandaag je nod had neergezet, waarom probeer je niet een testje te wagen meid, je weet maar nooit

xxx linda

meiden ik ga stoppen, ik ga joey zijn pyjama aantrekken nog effe een boekie voorlezen en dan gooi ik hem op bed hahaah, en dan om kwart voor 8 komen er 2 meiden en dan gaan we kaarten
iedereen een fijne avond en morgen voordat ik ga lezen lees ik weer bij

xxx linda

Oh kruimels spannend meid ik zie ook net dat je NOD vandaag is! Ik hoop het echt voor je.

ik zet van de week wel effe een foto van me haar op hyves maar het is niet bijzonder ofzo hoor hahaah

nu ga ik echt stoppen

xxx linda

Terug
Bovenaan