Klusbabes 15

Bieb; Ha ha , ik noem Rimke steeds onze mona, maar als ik  dat topic zo lees dan ben jij gewoon onze persoonlijke klusfrequentie adviseur, hi hi. Wat een topic zeg.

Hoi meiden,

Jeetje, was benieuwd naar linnie, dus snel ff spieken terwijl ik met het eten bezig ben !!! Ga aan de snijbonen vandaag, wel lekker vind ik !!!!

Linnie; waar zit je????? JE zit toch niet te simpen he haha. Nu ik dit zo aan je schrijf meen ik dat ik je ook iets zien schrijven over de voetreflex maar, weet niet meer zeker of dat nou na de kapper was

Anoes; lekker rustig begonnen zeg !!!! Kan me helemaal niks bij de carnaval voorstellen joh, hier leeft dat helemaal niet !!! Wat een nette bloeddruk heb jij zeg, die van mij was nu 160/90 dus ga de goede kant op want, hij was veeeeel hoger. Zeker zo n hoge onderdruk is gevaarlijk.

Kruimels; jeetje wat gaat dat dan heeeeeel anders als hier he zo n crematie. Lijkt me wel moeilijk joh. Wij zijn toch nog gewend dat we afscheid kunnen nemen he....

April; succes morgen bij de vk !!! Idd ergggggg blij dat ik niks had bij de tandarts

Rimke; gaat het allemaal nog een beetje lieverd?

Bambi; hoe was het bij de vk????

Essy; hoe is het met jou meid? Heb je al zoooo lang niet gezien hier. Alles gaat toch wel goed?????

Kusss happy

O ja meiden, heb mn stijltang al binnen !!! Das snel he, heb hem van de week bsteld, zondag geloof ik. Echt een wereld ding, net ff stukje geprobeerd. Lijk wel een wereld ster joh whahaha. Mag wel ook he voor die 127.50 pffffffff. Het is er echt zo een die ze in de kapsalon ook gebruiken ( van chi .....of zoiets hihi ) en je merkt echt duidelijk het verschil !!!

Toedeloe xxxxxxx happy

linda, waar ben je nou? normaal ben je er altijd voor zessen.....
hoe is je haar geworden?

bambi, hoe was het bij de vk vandaag? alles goed gegaan?

goh, ik zit op vriendjelief te wachten, die is nog even buiten bezig. hij eet het restje hutspot van gister en ik eet lekker een broodje, mmmm ben ik gek op.
is er vanavond nog iets leuks op tv? zit te bedenken wat ik ga doen vanavond.
heb wel zin om naar de bios te gaan, hoewel ik daar dit weekend al geweest ben, maar vriend vind dat niet leuk, en kan zo gauw even niet iemand bedenken die ik mee kan vragen, mmm pip, heb jij zin?   whahaha.
wachten duurt altijd lang en normaal heeft hij zijn telefoon bij zich maar die ligt hier aan de lader in de keuken, dus dat schiet niet op als ik ga bellen, dan moet ik hem zelf opnemen en antwoorden, whahah sorry, beetje melig.
nou als je het over de duivel hebt, hij is binnen. ik ga even eten maken.
tot laters lieverds
xx kruimels

hello girlzzz

Mijn haar is geknipt haha maar ik had besloten om er toch maar een klein stukje vanaf te laten knippen, het is nu net boven me schouders hahaha ik durfde toch maar niethahaahah erg he

Happy: zo je steiltang bevalt je las ik dat mag ook wel voor dat geld hahahaha

Kruimels: pfff dat is ook nog effe een verhaal zeg van je oom in australie, het gaat daar inderdaad heel anders dan in nederland, wat moeilijk voor je familie zeg

ik   heb me toch een partij pijn in me baarmoeder en liezen en eierstokken niet normaal zeg, pffff kan bijna niet zitten en lopen, misschien me ei , ik merk het wel, haha ik zei tegen me man als je nou vanavond van je cursus komt kunnen we nog wel een keertje toen zei hij , je hebt teveel pijn we kijken morgen wel en daarna zei hij weet je hoe het kan dat je zoveel pijn hebt, dat komt door het overtollige zaad in je baarmoeder hahahahahahahaahahah

xxx linda

Ik ben ook zo weer weg want dinsdag is kaartavond hahaha

xxxx linda

ik heb nog even een vraagje aan alle klusbabes die nu zwanger zijn of linda die zwanger is geweest, wat voelde jullie precies in de periode toen je nog niet wist dat je zwanger was, dus de periode voor je Nod.
ik heb al 1,5 week rare buikpijn, overal, onderin en steken in m'n zij, maar ook bovenin en kan s'nachts haast niet op mijn buik slapen en moet steeds mijn riem losser doen. help!!!!!!! ik voel me echt heel raar, en maak me vooral druk om het feit dat als ik wel ongi zou worden, wat dit dan in vredesnaam moet zijn???
herkent iemand dit?
hoor het graag van jullie!
tot vanavond

Terug
Bovenaan