Klusbabes 15

Hee meiden,

Kruimels : gecondoleerd meid, gaan jullie nog daarnaartoe voor de begravenis of wordt zijn lichaam naar nederland gebracht?

Linda : Ik moest wel lachen om jou verhaal.. een vriendin van me is getrouwd en die man heeft gezegd als je je haar kort laat knippen ga ik van je scheiden.. hihi.. Ze laat het nu geleidelijk aan kort knippen.. en voor zo ver ik kan zien gaan ze alleen maar meer van elkaar houden.. Maar al jij dat wil gewoon doen.. Jou hoofd jou keuze..

Happy bloeddruk gedaald.. mooi zeg.. heb je dan 1 of 2 maanden niet geklust?!? Ben het even kwijt..

Zal ff me nieuwe NOD op de wolk zetten.. Daarna maar weer eens aan het werk.. Heb echt geen zin meer.. Last van me buik.. ( nog steeds ongie) en voel me dan altijd heel slap en moe.. Gelukkig niet zo emotioneel meer.. Me vriend hoefde maar te vragen of ik nog wat ging doen ipv tv kijken en ik zat al bijna te huilen.. Zo ging het de heel dag.. Savonds kreeg ik ook nog eens giga hoofdpijn.. had nog wel lekker een avondje stappen en lekker drinken gepland.. maar we waren er om half 12 en liet me om 1 uur al weer ophalen door me mannetje.. Lekker in bed gegaan en ja zondag naar de huwlijksbeurs..

CHARLOTTE?? Heb je blond haar tot iets over je schouder?!? Ik durfde niet te vragen of jij het was.. maar volgens mij wel.. Ik was volgens mij 1 van de eerste die je hielp.. want ik was om 10.15 bij de stand van Duinrell.. Vriend had een knalblauwe jas aan..

NOg een half uurtje en dan pauze.. iemand een tip om de dag nog een beetje door te komen?!?

xx   mamoetje

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

januari

27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)Jacqy84, 7e ronde
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje    

Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde; Pip naar de fertiliteitsarts, 8e maand 1e kindje
26) Jacqy84, 8e ronde
27)
28)
29) Bieb 5e ronde 1e kindje

maart:
1)
2)
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4)
5)anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Kruimeltje, vergeet ik helemaal meisje......gecondoleerd met je oom !!!! Snap dat het heel moeilijk is voor je vader ondanks dat hij ver weg woonde. Sterkte lieverd

knuf happy

happy, super dat je geen gaatjes had bij de tandarts, rrrr dat is nooit leuk als ie moet boren, bbrrrr. (tandartsangst, haha)
herken mijn gevoel ook erg in dat van jou, dat je tijdens je ongi zo'n zin hebt en dan gelijk erna dan lekker wil vrijen, maar na 2 keer in de klusperiode is de lol er alweer af, haha. raar eigenlijk he dat zo'n gevoel er ineens kan zijn maar ook zomaar plots weer verdwenen kan zijn, mijn vriendje snapt dat nooit, whaha die heeft altijd wel zin.
ik hoop niet trouwens dat wij net zo erg waren in het begin als Yvon, allemachtig, wat is die onzeker. ik ga er ook niet op reageren, haha.
wat fantastisch dat je bloeddruk toch steeds weer wat lager is en dat je volgende maand waarschijnlijk weer mag klussen, dat is echt goed nieuws!

mamoetje, nee meis, we gaan niet naar Australie, ik heb het m'n vader wel voorgesteld hoor, dat hij niet alleen hoeft als hij wel heen zou willen, maar de familie daar wil het niet.
het is een beetje ingewikkeld daar in Australie, dat heeft met geld te maken. als je daar geld hebt dan kun je een echte crematie doen, maar onze familie daar heeft geen rooie rotcent en m'n oom is dus al weggehaald bij hun thuis en word nu een dezer dagen gecremeert, maar de rest van de familie weet niet wanneer.
pas als hij gecremeert word, komt de as terug en strooien ze dat uit over de rivier waar mijn oom altijd viste, raar idee he, dat gaat daar allemaal anders dan hier in nederland. erg moeilijk allemaal!!!
heel veel familie van ons woont al tientallen jaren in Australie dus hij blijft daar gewoon en komt dus niet naar nederland.
maar bedankt dat je ernaar vroeg.
vervelend dat je zo'n last van je buik hebt door je ongesteldheid, hopen dat het gauw weer over is, dan kun je weer aan je nieuwe ronde beginnen.
heb je het leuk gehad op de bruidsbeurs? wat leuk dat je misschien charlotte hebt gezien, haha waarschijnlijk heeft ze jou dus niet herkent, haha.
kijken wat ze zegt als ze reageert, misschien wel....

lind, hoe is je haar geworden?
zet je even een fotootje op hyves, ben zo benieuwd, whahaha.

hallo meiden,

hoe is het allemaal, nou voor mij is de week lekker relax begonnen, was gister vrij en vandaag tot 3 uur gewerkt, is zeer rustig met de carnaval, zijn ze allemaal aan het feesten.
voor de rest weinig mee gemaakt gister bij een vriendin in haar huis wezen kijken is ook aan het verbouwen, en bij mijn zus wezen kijken ook aan het verbouwen, en 2 vriendinne zijn de trouw fotos wezen kijken. kan er geen genoeg van krijgen ze zijn zo mooi.... kan ze helaas niet laten zien want je krijgt geen cd mee waar ze op staan dat is voor de nabestellingen he.

LINDA: hoe is het met je haar meisje, staat het mooi. ik heb mijn haar ook weleens van lang naar helemaal kort geknipt en pas wou ik ook een bob lijn maar kon niet echt want mijn haar is helemaal in lagen en mijn bovenste laag is vrij kort dan is het niet mooi, maar ben benieuwd dus idd fotos op hyves.

HAPPY: lekker wezen eten, soms heb je het echt even nodig en plezier zal je bloeddruk ook wel erg naar beneden halen. wat was je bloeddruk eigenlijk, mijne is altijd 120/60 is goed he. beetje aan de lage kant maar voor de rest niks. en hoeveel wil je nog afvallen? nou in ieder geval veel succes weet precies hoe dat je je voelt ben 2 jaar geleden ook 16 kilo afgevallen en je voelt je eigen veel prettiger. inmiddels zitten er wel weer 5 bij maar heb de moed nog niet gevonden om te beginnen, en als je er niet helmaal achter staat haald het niks uit.

KRUIMELS: wat een verhaal met die 240 euro, wij hebben het hier ook mee gemaakt, maar dat was echt veel meer, we hebben de dader gelukkig kunnen pakken, door kei hard te bluffen dat we zeker wisten dat ze het gedaan had, maar als je anders iemand vals beschuldigd ben je nog strafbaar ook, dusze hadden beter kunnen wachten en een camera op de kassa en haar betrappen. als ze het gedaan heeft. bij ons was het door haar vriendje die had haar onder druk gezet. echt niet leuk en vooral niet als het iemand is die heel dichtbij staat en waar je het niet van verwacht.

BAMBI: nog steeds druk aan de klus balen als je het niet gaat halen, en eigenlijk ook wel raar dat je moeder niet ff mee wilt helpen want alle begin is moeilijk maar als het niet probeert dan weet je het niet of je het kunt, nou succes meid, met alles... en ook met het scheren van je muts.. haha

nou ik ga ook eens ff kijken op het yvon topic...

en daarna koken..

groetjes anoeska

Hey meiden,

Hoe is het met iedereen?

Kruimels; gecondoleerd met je oom meid. Jeetje heftig hoor, sterkte!

Happy; Wat fijn dat je geen gaatjes hebt, ik moet de tandarts nog steeds bellen, maar heb een beetje tandarts vrees geloof ik. En ik weet al dat ik een gaatje heb, moet alleen al een half jaar lang een afspraak maken om het gaatje te laten vullen, jakkes!

Bieb; Wat balen zeg van je ring! Mijn  man is zo ooit onze trouwring kwijtgeraakt, echt zo balen. Ik hoop dat je hem nog vindt. Verder al weer nuchter van de carnaval?

Bambi; Ha ha wat moest ik lachen om je doos!! maar ik krijg er nu ook last van hoor, hi hi. Maar moest je vandaag niet naar de VK? Hoe was het? Ik moet donderdag weer.

Linda; hoe is het met je haar, is het heel kort? Ben beniewd.

Hier weinig nieuws verder, donderdag dus weer naar de VK en verder druk met werk.

sterretje; Ben je alweer terug van jullie weekendje weg? En hoe was het?

Oh ik moet boodschappen gaan doen, maar heb echt weer eens geen zin!

Terug
Bovenaan