Klusbabes 15

Linnie, haha jij met je haar !!! Je hield ons wel in spanning hoor.........dacht alleen maar aan je en je haar vanmiddag, zat het tijdens het eten net ook nog tegen mn mannetje te vertellen. Je hebt wel kans dat je nu je iets korter bent gegaan je steeds korter gaat !!!! Ach dan gaat het geleidelijk he

Kruimeltje, wanneer ga je testen meisje???????

Liefs happy

Hey meiden,

Hoest hier?

Ik heb net lekker een pizza gegeten..... slecht he hahaha
Vriendje moest weer eens overwerken, dus ik heb in me uppie gegeten.
Hij stuurt net een mailtje naar me, hij zei gelukkig ben ik vrij vanavond.... ik denk wat bedoelt hij nou, want hij stuurde dat mailtje van zijn werk, maar hij   bedoelt klus vrij hahaha
Misschien ben ik nu ook wel een beetje aan het doorslaan hoor.
Ik dacht dat je ei altijd 14 dagen voor je nod komt, maar ik heb weer zitten lezen ( volgens mij ook ergens op het forum) dat er ook meiden zijn die 9 dagen voor hun nod een positieve ovulatietest hadden.
Aangezien ik nog geen enkele positieve test heb gehad hen ik maar besloten om de klusperiode te verlengen, in ieder geval nog tot aankomend weekend.
( het is vandaag dag 18 en mijn cyclus is gem 29 dagen).
Ik begrijp wel dat me vriendje het niet zo heel leuk meer vind ( ik trouwens ook niet hoor vanaf dag 9 om de dag klussen) maar hij weet gelukkig wel waarom we het doen, maar hijis wel blij dat hij "vrij" is vanavond.

Maar wat vinden jullie.... ben ik een beetje aan het doorslaan????

Liefs Phoebe

He meiden!

Hoe is het met jullie?

Kruimels, gecondoleerd met je oom. Gaat je vader nog naar australie? Spannend zeg je nod vandaag!!!! testen???

Happy, ben blij voor je dat het goed was bij de tandarts!

Linda, ben benieuwd hoe je haar er uit ziet!

En de rest ben ik alweer vergeten... sorry!!!

Meiden fijne avond!

Liefs Jacqy

Kruimels; ja kruimeltje,. wanneer ga je nu testen? Toen bij 1e zw.schap had ik toen wel ong klachten, maar volgens mij voor NOD niet echt andere kwaaltjes. weet toen wel dat ik de hele week een soort van kriebel had. Je maakt t wel weer spannend

Linda; toch maar niet helemaal bob?

april; al helemaal alcohol vrij haha. Sjonge, ik heb echt gezopen de afgelopen dagen....voorlopig maar even niet meer haha

Ben vergeten cafe te bellen ivm mijn ring. Maarja, had zoiets, zal nu wel druk zijn nog met carnaval. Morgen maar even bellen. Als ze m hebben gevonden, houden ze m vast wel apart.

Vanmiddag beetje gerommeld met trouwkaarten maken. Wilde vriendin vragen, maar kan het eigenlijk net zo goed zelf. Heb al leuk ontwerp, niet echt standaard.  . Ben bang dat sommigen t meer een rouwkaart vinden, maar ik vindt m eigenlijk wel mooi. Oke, ik zal t zeggen, jullie weten toch al meer intieme dingen van mij dan andere mensen haha. Trouwkaart wat ik dus nu wel mooi vindt, heeft op voorkant zwarte achtergrond met witte roos, en dan wil ik in gekleurde letters; wij gaan trouwen....binnenkant ben ik nog beetje mee aan t stoeien. Vindt t eigenlijk wel mooi ontwerp...en het gaat er toch om wat ik mooi vindt toch?

Heb vanmiddag ook papieren ingevuld voor aanvraag van 2e kat. Wilde eigenlijk kitten, maar toen we nog 2 katten hadden, wilden we misschien nog een 3e, maar dan een oudere uit het asiel ofzo. hebben we toen niet gedaan. Maar laatste zei collega, waarom neem je geen kat uit asiel? Enja, waarom niet? Wel zelfde ras. Heb tijdje op forum gezeten en iemand daar bemiddelt in herplaatsers van ras wat wij willen. dus je weet wel wat voor kat je krijgt. Duurt nog paar weken, en dan zouden we gebeld worden. Ach we zien wel, als het dan niks is, kunnen we altijd nog voor kitten kijken

s kijken of Yvon nog wat geplaatst heeft. En nee, zo dom als zij is, zo zijn wij volgens mij echt nooit   geweest...hoop ik haha

lin, ben erg benieuwd hoor naar je haar, en misschien knip je het nu inderdaad wel steeds ietsje korter als het bevalt.
leuk dat je een foto op hyves gaat zetten, hou het in de gaten.
dus weer allerlei ei klachten? mmmm hopen dat het nu echt zo is. en goed gericht kunnen klussen nu.
whaha mijn vriend heeft ook altijd van zulke opmerkingen, dat er wel erg veel zaad in zit. het heeft helemaal geen tijd om verder te zwemmen, of er komt alweer een bubs nieuwe aan. de meeste keren heb ik er ook erg last van dat er weer een heleboel uit komt, soms gelijk en andere keren nog een dag erna, maar deze keer had ik dat helemaal niet. bijna niks meer terug gezien????
nou ja zal wel kloppen.
ik heb wel allerlei klachten, maar niet extreem moe of misselijk. heb ook een gezonde eetlust, gelukkig wel, ik moet niet nog meer afvallen!
ik test nog niet omdat ik vandaag op dag 34 zit en ook regelmatig cyclussen van 36 heb, dus wil overmorgen nog even afwachten, (denk ik, haha)

pip, lijkt mij ook een erg leuke film, ps I love you, misschien dat ik daar ook nog wel naar toe ga.
die lady's movie night, is dat een hele serie films achter elkaar kijken?
heb er wel eens wat over gehoord, maar weet niet meer precies wat het ook alweer is.
laat het maar weten als je vriendin niet kan, whaha straks gaan we elkaar echt ontmoeten, dat zou wat zijn!!!
dat is ook zo, dat Sharina voor ons Januari gependeld heeft, pppffff was ik even vergeten, je maakt me nog zenuwachtiger, haha. die Sharina had het wel vaak bij het juiste einde namelijk.

april, dus jij was er ook helemaal niet op voorbereid dat het raak zou zijn.
raar dat we dat als vrouw niet gewoon voelen he, als het raak is.
wou dat ik een van de weinigen was die wat meer voelde, dan heb ik niet elke maand zo'n onzeker gevoel, ppffff.
dat van die blaasontsteking klinkt me wel een beetje bekend, ik weet niet zeker of ik het heb, maar moet wel om de haverklap naar de wc, en niet omdat ik steeds wil kijken of ik al ongi ben, maar omdat de druk op mijn buik zo groot is.
ik heb alleen geen pijn bij het plassen, dat hoort toch ook bij blaasontsteking klachten?
eetbuien, ach ja ik kan wel lekker eten op het moment, gelukkig!
dank je voor je reactie, kan er wel wat mee.

happy, ik ga dus nog niet testen meis, even de 36ste dag afwachten.

phoebe, lekker lekker pizza, mjam mjam.
wat voor pizza eet je altijd?
ik meestal met kaas, ham, ui en ananas.
sneu dat je alleen moest eten, ach ja er moet geld verdiend worden he.
ik denk niet dat je aan het overdrijven bent hoor meid, je wilt gewoon alle kansen pakken die er zijn, alleen het heeft geen zin om het vaker te doen dan om de dag, maar dat doen jullie niet.
ik kan me voorstellen dat als je behoorlijk lang om de dag moet klussen, dat jullie er allebei even helemaal zat van zijn.
je moet het gewoon maar op gevoel doen, en als het echt niet meer wil of als je er rzuie door krijgt dan moet je gewoon stoppen hoor voor deze maand en hopen op het beste, dat is het niet waard. het kan nou eenmaal veel stress en spanning met zich mee brengen. ik weet precies hoe je je voelt!

jaq, nee meis, mijn vader gaat ook niet naar Australie.
de reis is erg duur en hij heeft op het moment de centen echt niet. nou zou dat het probleem niet zijn, want hij kan het altijd van ons krijgen, maar de familie in Australie wil ook niet dat er familie overkomt. ze willen afscheid nemen met de kinderen en klienkinderen daar. het is nou eenmaal erg ingewikkled op afstand.
ga dus nog even niet testen meid, even donderdag afwachten.

nou bieb, ik ben het helemaal met je eens, je moet de kaart kiezen die jullie mooi vinden, en als anderen dat een rouwkaart vinden hebben zij een probleem.
lijkt me erg mooi een kaart met een roos erop!
ga je deze kaart zelf ontwerpen dan of is het iets bestaands?
even geduld dus nog voor jullie 2de katje, wel erg lief gebaar als je er een uit het asiel haalt. onze kat die poosje terug is overleden aan leukemie kwam ook uit het asiel, we hebben nog maar zelden zo'n leuke kat gehad.
dat is de kat die ook op m''n hyves staat, Jack, de lieverd!!!

ga nog even kijken of er op andere topics nog wat bijzonders te melden is.

Hey kruimels,

Ik had nu een pizza met ham en ananas (uit de vriezer) maar als we pizza bestellen is het ham, champignons, salami.... heerlijk hahaha

We doen het idd om de dag, en gelukkig krijgen we er geen ruzie om, we weten alletwee waarom we het doen. Alleen je moet wel zin maken zeg maar.... hahaha, ik denk dat we dat allemaal wel hebben aan het einde van de klusperiode.
We zullen wel zien over anderhalve week of het geholpen heeft!
Bedankt voor je reactie!

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan