lin, ben erg benieuwd hoor naar je haar, en misschien knip je het nu inderdaad wel steeds ietsje korter als het bevalt.
leuk dat je een foto op hyves gaat zetten, hou het in de gaten.
dus weer allerlei ei klachten? mmmm hopen dat het nu echt zo is. en goed gericht kunnen klussen nu.
whaha mijn vriend heeft ook altijd van zulke opmerkingen, dat er wel erg veel zaad in zit. het heeft helemaal geen tijd om verder te zwemmen, of er komt alweer een bubs nieuwe aan. de meeste keren heb ik er ook erg last van dat er weer een heleboel uit komt, soms gelijk en andere keren nog een dag erna, maar deze keer had ik dat helemaal niet. bijna niks meer terug gezien????
nou ja zal wel kloppen.
ik heb wel allerlei klachten, maar niet extreem moe of misselijk. heb ook een gezonde eetlust, gelukkig wel, ik moet niet nog meer afvallen!
ik test nog niet omdat ik vandaag op dag 34 zit en ook regelmatig cyclussen van 36 heb, dus wil overmorgen nog even afwachten, (denk ik, haha)
pip, lijkt mij ook een erg leuke film, ps I love you, misschien dat ik daar ook nog wel naar toe ga.
die lady's movie night, is dat een hele serie films achter elkaar kijken?
heb er wel eens wat over gehoord, maar weet niet meer precies wat het ook alweer is.
laat het maar weten als je vriendin niet kan, whaha straks gaan we elkaar echt ontmoeten, dat zou wat zijn!!!
dat is ook zo, dat Sharina voor ons Januari gependeld heeft, pppffff was ik even vergeten, je maakt me nog zenuwachtiger, haha. die Sharina had het wel vaak bij het juiste einde namelijk.
april, dus jij was er ook helemaal niet op voorbereid dat het raak zou zijn.
raar dat we dat als vrouw niet gewoon voelen he, als het raak is.
wou dat ik een van de weinigen was die wat meer voelde, dan heb ik niet elke maand zo'n onzeker gevoel, ppffff.
dat van die blaasontsteking klinkt me wel een beetje bekend, ik weet niet zeker of ik het heb, maar moet wel om de haverklap naar de wc, en niet omdat ik steeds wil kijken of ik al ongi ben, maar omdat de druk op mijn buik zo groot is.
ik heb alleen geen pijn bij het plassen, dat hoort toch ook bij blaasontsteking klachten?
eetbuien, ach ja ik kan wel lekker eten op het moment, gelukkig!
dank je voor je reactie, kan er wel wat mee.
happy, ik ga dus nog niet testen meis, even de 36ste dag afwachten.
phoebe, lekker lekker pizza, mjam mjam.
wat voor pizza eet je altijd?
ik meestal met kaas, ham, ui en ananas.
sneu dat je alleen moest eten, ach ja er moet geld verdiend worden he.
ik denk niet dat je aan het overdrijven bent hoor meid, je wilt gewoon alle kansen pakken die er zijn, alleen het heeft geen zin om het vaker te doen dan om de dag, maar dat doen jullie niet.
ik kan me voorstellen dat als je behoorlijk lang om de dag moet klussen, dat jullie er allebei even helemaal zat van zijn.
je moet het gewoon maar op gevoel doen, en als het echt niet meer wil of als je er rzuie door krijgt dan moet je gewoon stoppen hoor voor deze maand en hopen op het beste, dat is het niet waard. het kan nou eenmaal veel stress en spanning met zich mee brengen. ik weet precies hoe je je voelt!
jaq, nee meis, mijn vader gaat ook niet naar Australie.
de reis is erg duur en hij heeft op het moment de centen echt niet. nou zou dat het probleem niet zijn, want hij kan het altijd van ons krijgen, maar de familie in Australie wil ook niet dat er familie overkomt. ze willen afscheid nemen met de kinderen en klienkinderen daar. het is nou eenmaal erg ingewikkled op afstand.
ga dus nog even niet testen meid, even donderdag afwachten.