Hallo meiden,
Ik ben er weer. Nou ja, ik was er al eerder, maar ik moest echt ontzettend veel bijlezen. Het grappige was dat als ik eeen pagina gelezen had en de volgende aanklikte ik te ver zat omdat er alweer nieuwe berichten geplaatst waren.
Ik ga nu even reageren.
@happy: gelukkig geen gaatjes. Ik heb alweer een afspraak gemaakt, omdat ik bang ben dat ik ze wel heb Of wij zo dom waren? Ik heb het topic nog niet gelezen, maar wij waren het wachten ook al vroeg beu
@anouska: wat vreemd dat jullie geen cd of negatieven krijgen. Stel de fotograaf sterft en je wilt nabestellen, wat dan?
@bieb: zo'n jurk met strak bovenlijf en uitlopende rok is idd mooi. Ik heb ook voor zo een gekozen. Ik neem aan dat ze bij de zwangeren een jurk hebben met een borststuk en de rest wijd? Dat kan ook heel mooi zijn. Trouwens wat betreft een gouden ring. Ik ben zelf ook niet kapot van geelgoud, wij hebben voor witgouden ringen gekozen. Ik ben benieuwd waar je keuze op valt.
@kruimels: gecondoleerd meid. Was je bij life and cooking? Wanneer is de uitzending op tv? Trouwens wat vervelend van dat geld. Ik hoop dat het de laatste keer was.
@bambi: hihihi, nou meid bij jou ook al? Ik kon mijn muts ook al enkele weken niet meer zien. En dit weekend hing er zo'n fijne lange spiegel en heb ik hem in spiegelbeeld geschoren, whahaha. Ik hoefde niet naar vk of niets, dus had er maling aan. Als het de volgende keer weer nodig is kijk ik manlief even aan.
Ik kan begrijpen dat je het huis niet meer perfect gaat bijhouden. Maar meid, let op met die verf die niet op waterbasis is.
@linda: tjee, 2 keer op een dag is geen klussen meer, maar recreatief vermaak, hahaha. En wat zei manlief over het kapsel? Wat het inbakeren betreft, bij jou is dat via het ziekenhuis gegaan, maar je kunt zonder dat er een indicatie is ook een cursus volgen om in te bakeren, die worden bij ons gegeven. Ik wil echter nog afwachten tot na de geboorte of het me nodig lijkt. Er zijn namelijk ook kinderen die heel onrustig slapen en die veel met de armen zwaaien.
Nou, we zijn er lekker even tussenuit geweest. We hadden een mooi hotel en een mooie kamer. We hebben heerlijk gegeten en wat cultuur opgesnoven. Door al het lopen had ik echter de eerste avond weer last van die zenuw. Daarna ging het gelukkig weer. We waren maandagavond pas weer thuis en vandaag dan ook maar meteen het huishouden gedaan. Gezogen, gedweild, de was, etc.
@rimke: ik hoop dat je niet gebroken bent. En nee, ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen, wel op mijn knie, telt dat ook?? Hahaha