nou meiden, de spanning is helemaal nergens meer te bekennen,
ben godver de godver WEER ongesteld geworden vanmorgen......
ik kan er echt niet meer tegen!!!!! wat doen we nou in vredesnaam fout, waarom het na 10 ronden nog niet wil???? ik begin steeds meer te geloven in een probleem bij een van ons beide of misschien wel bij allebei.
m'n vriendje was ook zo vreselijk teleurgesteld, echt sneu om te zien.
ik begin (zoals ik er nu over denk) ook steeds minder zin in het klussen te krijgen, voor een baby dan he, omdat het toch allemaal geen zin heeft.
zit er een beetje doorheen even, niet shagrijnig hoor maar ben het vertrouwen gewoon even kwijt!!!! maar dat kunnen jullie je vast wel voorstellen??!!!
ik moet dag 3 bloedprikken, om maar even verder te gaan in de medische molen, dus dat is dan vrijdag, dan moet ik werken de hele dag, dus moet maar even tussendoor??
en mijn vriend had even gewacht met zijn deel leveren, om te kijken of het deze keer toch nog wat zou worden, maar gaat daar nu ook actie mee ondernemen.
we zullen zien. we zijn trouwens nog niet gebeld over de datum van een nieuwe afspraak bij de fertiliteitsarts, dus daar zal ik ook eens even achteraan bellen morgen ofzo.
pppffff nou heb ik ook nog beloofd aan m'n vriendin, die met de baby, dat ik vandaag of morgen nog even langs zou komen, maar dat vind ik dan zo moeilijk he om weer gewoon verder te gaan en bij hun wel een kindje te zien en dat we net zolang bezig zijn en dat wij nog niet eens zwanger mogen zijn.....
pppffff nou jullie horen het wel, ben de kluts even mooi kwijt, ach ja. even een dag of wat en dan gaat het wel weer beter, hoop ik.
zal even met veel tegenzin de rozo wolk bijwerken en nieuwe datum invullen van m'n volgende Nod.
xxxx