Klusbabes 15

Meiden, fijne dag allemaal. GA naar mn werk ....bah helemaal geen zin, dat komt niet vaak voor gelukkig .......

liefs happy

Hee meiden,

Linda : Toch maar in gedeeltes.. Ik heb ook pas me haar veel korter laten knippen, drufde eerst ook niet.. toch maar gedaan.. En geloofde pas echt dat het leuk was toen een vriendin van mij (kapster gillend naar me toe kwam.. Meid wat gaaf.. had je veel eerder moeten doen).. Maar wie weet ga straks weer korter

Happy:   Dat heeft iedereen wel eens.. Werk jij nou ook in die kroeg of was dat iemand anders die in de horeca zit?!? Ik dacht van het weekend ook te gaan stappen.. zat om half 1 alweer in de auto onderweg naar huis had ineens giga hoofdpijn.. had nog wel zo'n zin om te stappen..

Kruimels : Vervelend voor jou en je vader dat de contact met de familie zo slecht is. Hopelijk kunnen jullie het snel een plekje geven.. Life and Cooking.. Leuk.. kijken ik en me vriend elke zondag..

Uhm.. Weet het ff niet meer.. Owja.. Bambi, april en Sterretje kunnen hun muts niet meer zien.. Ach.. de VK heeft dat vast wel eens gezien.. Ik zou het niet durven hoor mij laten scheren door me vriend.. Weet niet we het zei maar toch.. dan maar op gevoel..

Bambi : Ik wou me ma ook achter het behang plakken of onder de vloer in de gang laten liggen.. Die was ook zo vervelend.. Ik kom alleen behangen.. De rest kan ik niet.. Maar wel elke avond ons eten klaarmaken als wij uit ons werk kwamen stond het eten al klaar.. ff lekker smullen en dan eten meenemen voor de zwager van em vriend..

Sterretje : Lekker een weekendje weg geweest.. voor het laatst met z'n 2e.. Leuk.. waar zijn jullie geweest..

Phoebe : Nee hoor.. Denk niet dat je overdrijft.. Denk dat de mannen niet begrijpen hoe we dit voelen.. Het zelfde met ongesteldheid.. ze kunnen er niet bij dat het zo'n pijn kan doen..

Haha ik lach me helemaal rot heir.. Me collega's zitten tegenover me.. Mogen elkaar hartstikke graag.. zo als ze net zeggen ze houden van elkaar.. (vriendschappelijk dan).. Maar ze zitten de hele tijd te bekvechten.. hihi lig helemaal dubbel.. De een zit de ander dwars in ons systeem door hetzelfde te openen.. dan kan je geen kant meer op.. dan loopt het vast ..   Gelukkig werkt 1 van de 2 maar tot 12 want anders wordt het straks nog echt ruzie ook..

Ongie is zo goed als over.. nog de laatste steekjes.. tampons zijn alweer aan de kant.. even kijken vavavond wanneer weer geklust moet gaan worden.. Elke maand voordat we weer gaan klussen denk ik elke keer aan als het raak is aan de mensen waarvan ik bijna 100 % zeker weet dat we rot reactie's krijgen.. Dat ik te jong zal zijn.. en dat soort dingen.. Denk zelfs dat me ma zo gaat reageren.. Daar zie ik heel erg tegenop.. Ben ik daar de enige in?!?

xxxx mamoetje

nou meiden, de spanning is helemaal nergens meer te bekennen,
ben godver de godver WEER ongesteld geworden vanmorgen......
ik kan er echt niet meer tegen!!!!! wat doen we nou in vredesnaam fout, waarom het na 10 ronden nog niet wil???? ik begin steeds meer te geloven in een probleem bij een van ons beide of misschien wel bij allebei.
m'n vriendje was ook zo vreselijk teleurgesteld, echt sneu om te zien.
ik begin (zoals ik er nu over denk) ook steeds minder zin in het klussen te krijgen, voor een baby dan he, omdat het toch allemaal geen zin heeft.
zit er een beetje doorheen even, niet shagrijnig hoor maar ben het vertrouwen gewoon even kwijt!!!! maar dat kunnen jullie je vast wel voorstellen??!!!
ik moet dag 3 bloedprikken, om maar even verder te gaan in de medische molen, dus dat is dan vrijdag, dan moet ik werken de hele dag, dus moet maar even tussendoor??
en mijn vriend had even gewacht met zijn deel leveren, om te kijken of het deze keer toch nog wat zou worden, maar gaat daar nu ook actie mee ondernemen.
we zullen zien. we zijn trouwens nog niet gebeld over de datum van een nieuwe afspraak bij de fertiliteitsarts, dus daar zal ik ook eens even achteraan bellen morgen ofzo.
pppffff nou heb ik ook nog beloofd aan m'n vriendin, die met de baby, dat ik vandaag of morgen nog even langs zou komen, maar dat vind ik dan zo moeilijk he om weer gewoon verder te gaan en bij hun wel een kindje te zien en dat we net zolang bezig zijn en dat wij nog niet eens zwanger mogen zijn.....
pppffff nou jullie horen het wel, ben de kluts even mooi kwijt, ach ja. even een dag of wat en dan gaat het wel weer beter, hoop ik.
zal even met veel tegenzin de rozo wolk bijwerken en nieuwe datum invullen van m'n volgende Nod.
xxxx

quote: mamoetje 1006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2008 14:54:11'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

januari
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)Jacqy84, 7e ronde
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5)
6)Kruimel 10de ronde, 1ste kindje
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje       Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde; Pip naar de fertiliteitsarts, 8e maand 1e kindje
26) Jacqy84, 8e ronde
27)
28)
29) Bieb 5e ronde 1e kindje

maart:
1)
2)
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4)
5)anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)
8)
9)
10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Hoi kruimels,
Ik las dat je gisteravond nog online was. ik hed kort gereageerd en ben toen meteen weer offline gegaan, dus ik wist niet dat je er was.
Hé meid, wat balen. Ik dacht echt met de klachten die je had dat het nu raak zou zijn. Maar goed, er hoeft niet direct iets mis te zijn. Wie weet en ronde 11. Toch is het goed om op tijd de medische molen in te gaan. Voor hetzelfde geld is er niets of iets kleins en is het met iets simpels te verhelpen. Heel veel sterkte en ik kan me voorstellen dat je het even niet ziet zitten. Het weer is dan ook allerbelabberst.
 sterretje

Dag dames,
Jullie vroegen me waar ik was geweest, nou naar een populaire plek onder de klusbabes: scheveningen en Den Haag. (ik kan me herinneren dat er al 2 dames onlangs waren geweest). We zijn naar het Escher museum, madurodam, paleis noordeinde, het binnenhof met de ridderzaal, het omniversum en de pier  geweest. We hebben heerlijk gegeten en geslapen.
Wanneer ik weer moet werken? Morgen moet ik een paar uur van thuis uit werken en dan pas weer komende week. De laatste 8 weken voordat mijn verlof in gaat.
Dames, Zijn er nog mensen die naar de 9-maandenbeurs in A'dam willen? Als je nu voor 12,50 koopt bij het kruidvat krijg je een gratis avondkaart voor donderdag/vrijdagavond van 18 t/m 22 uur.
Zo, ik ga eens even rommel wegbrengen en boodschappen doen, doei.

heb nog niet gelezen maar zag meteen dat:
KRUIMELS: ongesteld geworden is, wat ontzettend rot had het zo gehoopt voor je want jij bent tenslotte het langste bezig van ons allemaal. we weten precies hoe dat je je eigen voelt ik voel me eigen ook iedere maand zo. en ben minder lang bezig, gelukkig gaan ze nu kijken of alles goed is, en 1 troost ze kunnen heel veel in nederland.... succes en kop op en het komt echt goed dat geloof ik...

groetjes anoeska

linda:
ik las dat je steken had, nou ik heb dat volgens mij ook 2 keer gehad niet de afgelopen keer maar die keren ervoor, kon bijna niet lopen en zitten dded helemaal zeer, ik dacht dat dat mijn eisprong was,
dus wie weet>>>>
en maak je eigen niet druk dat je gister niet geklust hebt want je zei zelf dat de gyn. had gezegt dat je zaadjes 2 tot 3 dagen blijven leven toch, dus dat zit wel geod bij jou....

groetjes anoeska

Terug
Bovenaan