Klusbabes 15

dank je wel lieve anoeska en sterretje, heb altijd zoveel steun aan de "klusbabes", jullie zijn  allemaal stuk voor stuk even super!!!!
het gaat vandaag beter dan ik zelf gedacht had, ik ben vanmorgen naar de stad vertrokken en heb lekker geshopt, niet veel kleding ofzo maar moest nog wat andere dingen hebben, o.a kalender voor 2008 en een nieuwe verjaardagskalender.
heb eindelijk nieuwe zwarte laarzen gevonden, joepie!!! zo lang naar gezocht.
probeer me er weer overheen te zetten, en niet elke maand zo in te storten dat ik een paar dagen van de kaart ben, daar schiet ik niks mee op.
moet morgen eigenlijk nog wel even langs die vriendin die net een baby heeft gekregen, dat is dan wel weer minder, dan word je wel weer effe behoorlijk geconfronteert denk ik.

sterretje, wat super leuk dat je een weekendje naar de kust geweest bent, wij gaan daar ook regelmatig heen, even heerlijk uitwaaien. en de meeste musicals draaien daar ook en dan plakken we er wel eens een weekendje bijaan, echt super.
dus je hebt veel bezocht daar zo te horen, leuk joh.
voor jou is het inderdaad al bijna verlof, wat gaat dat snel zeg meid, welke datum is je laatste werkdag?

waar ben je bambi, er is toch niks aan de hand, of heb je het zo druk met je nieuwe huisje???     we maken ons beetje zorgen, haha.

nou ga effe wat doen in huis, kom later nog wel weer even kijken, hoe het met de rest is.
groetjes kruimels

Kruimels; Jeetje meid wat ongelofelijk balen, ik had echt goede hoop voor je! Ik snap echt goed dat je je nu zo rot voelt. Ik heb misschien nu wel makkelijk praten omdat ik zwanger ben, maar bij ons was het ook pas in ronde 10 raak, dus je moet echt moed houden meid!
Wat betreft je vriendin, waarom praat je er niet met haar over. Ik vond dat toen echt wel een opluchting. Ik vertelde dat niet tegen iedereen maar een paar erg goede vriendinnen wisten er wel van en daar had ik echt veel steun aan.
Gebruik je eigenlijk al ovu testen?

Sterretje; Welkom terug, fijn dat jullie een lekker weekend hebben gehad.

Bambi; hoe is het met je, maak me inderdaad ook een beetje zorgen....

Bieb; Als jullie het ontwerp van die kaart mooi vinden, ga ervoor, geloof me het is toch nooit zo dat iedereen het mooi vindt. Het is jullie keuze, toch?

Hee girls!

Kruimels.. Wat rot dat je toch ongesteld ben geworden.. Begrijp dat je je nu down voelt.. Maar gelukkig gaan jullie nu de medische molen in.. Dan krijgen jullie misschien meer duidelijkheid..

Sterretje.. Zo de tijd gaat echt snel.. je gaat alweer bijna met verlof.. Ben even kwijt hoelang je nu ongeveer bent..

Ben de rest weer kwijt.. maar even bijlezen weer..

Tis rustig geweest vandaag!!

xx Mamoetje

Hoi meiden,

Zoooo, boodschappen net gedaan en net gegeten. Verder hier een hele boze happy .....er heeft iemand lollig gedaan en is dus ff met een sleutel ofzo langs de rechterkant van onze auto gegaan ....godver. Echt over heel de zijkant, ben er echt doodziek van zeg. Net op het politieburo geweest en ze kunnen dus niks doen. Ook niet via het waarborgfonds want dat geldt allleen nog voor voertuig tegen voertuig. Nu ga ik het maar via de wa verzekering van mn schoonzus spelen ( als ze wil ). Geef gewoon die kleine de schulg haha...........echt triest als je het zo ziet joh !!!

Bambi; alles goed lieverd????? Maak me nu echt zorgen, zei het vanmorgen al maar had verwacht dat je hier vandaag dan wel ff zou zijn

Sterretje; leuk joh scheveningen en den haag. Zeker populair bij de klusbabes .......Ik woon er niet zo ver vandaan dus kom er regelmatig maar, blijft leuk

Mamoetje; ik werk idd in die kroeg. Wat balen van je weekend zeg......moet je de schade dit weekend maar inhalen he en lekker gaan stappen

Kruimeltje; ach lieverd wat vind ik dit nou toch verschrikkelijk klote voor je !!! HAd er echt een goed gevoel over. Lekker wezen shoppen, je hebt gelijk ook hoor !!!!! Wel fijn dat je de mm al bent ingestapt he, misschien is er wel helemaal niks, ben je ok weer een beetje gerustgesteld he .........Kop op he meisje

Liefs happy

hey meiden

HIer ben ik weer

Happy: jeetje he dat is lekker een kras op je auto, en balen dat het niet wordt vergoed bij je verzekering hopelijk lukt het wel bij de verzkering van je schoonzus,
haha en   ga je een keertje vroeg naar je bed is het weer niet goed hahaha

Kruimels: wat ontzettend balen meid dat je ongi bent geworden, en heel begrijpelijk dat je er effe doorheen zit, vrijdag bloedprikken las ik en je man gaat zijn spulletje ook inleveren las ik, kop op meid het komt allemaal op den duur goed

Mamoetje: mocht je zwanger raken dan moet je je niet druk maken over de negatieve reacties die je eventueel kan krijgen wat betreft b,v, je leeftijd zoals je zelf al zegt , allemaal jaloezie moet je maar denken, tja en wat je ma betreft je hoopt natuulijk dat die blij zal zijn , maar mocht ze dat niet zijn dan went ze vanzelf wel aan het idee meid, ik denk dat het voor je moeder eerst de schrik zal zijn als ze hoort dat ze oma wordt

En wat bambi betreft maak ik me ook best wel ongerust want normaal zou ze wel effe neerzetten hoe het is gegaan bij de vk, laten we het er maar ophouden dat ze het druk met het huis heeft
xxx linda

hey meiden

met bambi is alles goed hoor, ik had effe op de klusbabes site gekeken op hyves en alles was goed, het hartje was goed te horen, maar ze zou misschien vanavond nog effe komen buurten

xx linda

meiden ik ga stoppen, ik ga eten en me man wil nog effe op de laptop, daarna nog even tv kijekn en dan nog effe klussen hahaha

iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Hey linnie, klus je suf he haha. Fijn dat je het ff neerzet van bambi want maakte me echt zorgen ! Fijne avond meisje

Kus happy

Terug
Bovenaan