april, ik heb er eigenlijk een hele goeie reden voor waarom ik het niet aan m'n vriendin vertel. ik dacht dat we alles met elkaar zouden delen, maar blijkbaar had zij daar geen behoefte aan (toen zij zwanger probeerde te worden) om dat met mij te delen.
jaren heeft ze tegen me aan gezeurt dat ze zo graag kinderen wilde en dat ze nog niet kon stoppen met de pil omdat haar vriend nog niet wilde, echt maanden lang heb ik het moeten aanhoren en als het dan zover is, dan verteld ze niks, dus ik heb nu absoluut geen behoefte om het haar te gaan vertellen!!!!
er weten op het moment even genoeg mensen mensen dat we gestopt zijn met de pil, dus ik kan m'n verhaal wel kwijt gelukkig.
alleen is er niemand die het zo goed snapt als jullie, dus ik wil dat jullie allemaal weten dat ik echt zo ontzettend blij ben met jullie allemaal, en dat ik dit forum gevonden heb!!!
mijn schoonmoeder, schoonzusje, zwager en mijn vader en zijn vriendin en mijn collega's en baas op het werk weten het, dus pppfff vind ik wel even genoeg, haha.
ik heb ovutesten gebruikt een paar cyclussen terug, maar dat werkte bij mij niet want heb nooit een tweede streepje gezien. heb toen in overleg met de ha besloten om te gaan temperaturen en dat heeft mij wel veel meer duidelijkheid gegeven.
ik heb in totaal 4 maanden getemperatuurt en kon toen volgens de ha wel stoppen omdat ik ondanks een langere cyclus, wel een regelmatige cyclus heb.
ik zit tussen de 32 en de 36 dagen, dus gericht klussen is niet zo moeilijk.
snap daarom ook niet goed waarom het niet lukt nu.
arts in het ziekenhuis zei ook al dat we in principe niks fout doen.
goh als ik ook eenmaal aan de klets ben, dan hou ik niet meer op, sorry.
happy, wat een rotstreek zeg dat ze zo met sleutels langs je auto lopen. dat hoor je ook best wel vaak. kan me voorstellen dat je dan echt pist bent.
hoop dat het op die manier lukt om wat vergoed te krijgen.
linda, veel plezier met klussen meid, succes!!!!
bieb, ook zo'n bizar verhaal over zo'n aso die auto's vernield.
wel gaaf dat jullie met teamwork hem te pakken hebben gehad, wat zal hij zich rot geschrokken zijn zeg, whahaha.
heel veel succes morgen met de ontmoeting met de dj voor jullie bruiloft en je kunt inderdaad altijd rondsnuffelen naar andere banen, als je het niet naar je zin hebt moet je weggaan als je de kans krijgt.
met tegenzin naar je werk gaan is absoluut niet leuk.
mijn vriendje en ik hebben vanavond even lekker (snel) gegourmet met z'n tweetjes, doen we wel eens vaker, dan kom ik vaak met dat impulsieve idee en vind hij het wel oke, haha.
had gewoon zo'n twee persoons schaal opgehaald en er nog wat lekkere dingetjes bijgehaald. stokbrood met kruidenboter en wat fruit enzo... en slaatje.
vriendje is nu even weg iets regelen met iemand, dus lekker het rijk alleen.
net gtst gekeken en nu heb ik hello goodbye erop staan, altijd janken dat programma, haha.
nog even douchen straks en dan heerlijk nog even serie van dawson's creek kijken, ik ben met de laatste box bezig, dus het eind is in zicht, baal er vresleijk van.
wat moet ik nou zonder, moet maar gelijk aan een andere serie beginnen, hopen dat mijn schoonzusje dan de eerste box van mc louds doghters af heeft, want die had ik al gekocht om na dawson''s creek te gaan kijken.
is er nog iemand hier?