Klusbabes 15

Meiden, ben er weer vandoor. We gaan er saampjes een gezellige avond van maken !!! Tot morgen lieverds ...

Knuf happy

Hee,

Linda veel succes met klussen!! En je hebt wel gelijk hoor.. wat de reactie's betreft.. Ik weet van heel veel mensen zeker dat ze leuk zullen reageren.. Daar maak ik me ook niet druk om.. Maar er zijn gewoon mensen waarvan ik tegenop kijk naar hun reactie.. Maar dat is voor latere zorg.. En ik hoop dat dat dan een beetje meevalt.. Me ma zal inderdaad eerst aan het idee moeten wennen..

Happy.. Maak je  niet te druk heh.. Is ook niet goed voor je bloeddruk hé..

Bij de paffs ligt ernou 1 met weeen en de ander moet nog anderhalve maand.. maar toch blijft het leuk om naar te kijken.. Maar loopt een beetje achter.. tis daar nu 2005 of 2006

xxx mamoetje

Kruimels; shit, wat klote voor je. Kan me voorstellen dat je er even doorheen zat. De afgelopen maanden heb ik het redelijk goed opgenomen dat ik elke keer ong wordt, maar moet zeggen, vannacht had ik een heel klein dipje (heel klein hoor). Ik dacht, shit we gaan nu alweer voor de 5e ronde....
Dus gewoon even een dagje je zelf kut voelen, dan gaat het daarna wel weer

Heb zelf zoiets van, als het deze maand niet raak is, wil ik eigenlijk voor verder onderzoek doorverwezen worden. Oke, ben misschien nog niet zo lang bezig als jou bijv maar ook ivm miskraam. heb gewoon t idee dat er iets met mijn eileiders is...

Nouja, we zien wel

Enne Mamoetje; niks van anderen aantrekken hoor. Als jij er klaar voor bent om een  kindje te krijgen, dan moet je er gewoon voor gaan!

Happy; wat een klootzakken zeg, een kras op je auto maken. Ik weet nog wel een leuk verhaaltje. paar jaar terug hadden we verjaardag. S avonds laat belde zijn broer (toen al naar huis, woonde 10 min fietsen van ons af) , dat er iemand spiegel van auto had getrapt en dat hij de jongen onze richting op zag fietsen. Gaf ondertussen beschrijving, Dus vriend rende die richting op (wij er allemaal achteraan), nog steeds bellend met zijn broer. Hij zag iemand fietsen en dat bleek dus die gozer te zijn. Hij naar die jongen rennend, en gozer schrok natuurlijk. Pof daar gaf mijn vriend hem een stoot op zijn bek. Maar een vriend van ons die ging even door, en zei geef geld voor die spiegel. En hup, daar kwam 25 gulden (toen nog). Die gozer die schrok zich natuurlijk door, nooit verwacht. Die ene jongen gaf hem nog een klap (ok, dat was ook weer niet nodig geweest...) en die gozer wegfietsen joh. denk wel dat íe zijn lesje heeft geleerd....

verder weet ik t niet meer

Oja, wie ging er nou voor een witgouden ring? Nou, ik denk ook hoor. Heb al een paar mooie gezien...over paar weken maar weer kijken.
Morgen eerst afspraak met dj, en maandag met fotograaf. Nu had mijn zwager toch nog een andere dj gevonden, niet te duur, dus als deze dj toch niks is, kunnen we hem nog vragen. Waar we morgen heen gaan is iets duurder, maar je kan hem bijv ook inhuren voor overdag, bijv zingen in het gemeentehuis of entertainmen overdag of tijdens t feest, en dat wilden we evengoed ook doen. Dus denk dat het totaalbedrag dan hetzelfde is, of 1 persoon, of 2 personen die hetzelfde kunnen

Zo, ga nu even kijken of er nog leuke vacatures zijn....je weet maar nooit in april of ik weg moet of niet. Vindt het eigenlijk gewoon hier helemaal niet leuk....

hey meiden

ben ik nog effe hahahaha

happy: fijne avond met jullie tweetjes

mamoetje: als jullie zelf klaar  zij n  voor kindjes dat is het allerbelangrijkste meid

bieb: haha wat een verhaal van die jongen die de autospiegel er af had getrapt, die denkt inderdaad nog wel een keertje na voordat ie zoiets van plan is hahaha
en je kan je natuurlijk altijd laten doorverwijzen naar de gyn en vooral als je denkt dat je eileiders niet goed zijn,
en lekker dat jullie een dj achterwege hebben voor het geval deze wat jullie nu op het oog hebben toch niet degene is die jullie zoeken
Succes met het zoeken van een nieuwe baan meid,

xxxx linda

Ha Linda; niet veel soeps met die banen vandaag de dag...

ja, die gozer,dat was lachen, hebben het er nog steeds over....

voelde trouwens vandaag van alles, leek wel een eisprong,. maar kan helemaal niet, ong is net een dag over ofzo. Ach, misschien afkickverschijnselen van de drank haha

ga er weer vandoor

de groeten!

haha afkickverschijnselen na 4 dagen carnaval, dat is mogelijk haaha

fijne avond meid,

ik ben er ook weer vantussen, ik ga me man wakker maken want die ligt op de bank te slapen en ik heb hem nog nodig hahaha

xxx linda

april, ik heb er eigenlijk een hele goeie reden voor waarom ik het niet aan m'n vriendin vertel. ik dacht dat we alles met elkaar zouden delen, maar blijkbaar had zij daar geen behoefte aan (toen zij zwanger probeerde te worden) om dat met mij te delen.
jaren heeft ze tegen me aan gezeurt dat ze zo graag kinderen wilde en dat ze nog niet kon stoppen met de pil omdat haar vriend nog niet wilde, echt maanden lang heb ik het moeten aanhoren en als het dan zover is, dan verteld ze niks, dus ik heb nu absoluut geen behoefte om het haar te gaan vertellen!!!!
er weten op het moment even genoeg mensen mensen dat we gestopt zijn met de pil, dus ik kan m'n verhaal wel kwijt gelukkig.
alleen is er niemand die het zo goed snapt als jullie, dus  ik wil dat jullie allemaal weten dat ik echt zo ontzettend blij ben met jullie allemaal, en dat ik dit forum gevonden heb!!!
mijn schoonmoeder, schoonzusje, zwager en mijn vader en zijn vriendin en mijn collega's en baas op het werk weten het, dus pppfff vind ik wel even genoeg, haha.

ik heb ovutesten gebruikt een paar cyclussen terug, maar dat werkte bij mij niet want heb nooit een tweede streepje gezien. heb toen in overleg met de ha besloten om te gaan temperaturen en dat heeft mij wel veel meer duidelijkheid gegeven.
ik heb in totaal 4 maanden getemperatuurt en kon toen volgens de ha wel stoppen omdat ik ondanks een langere cyclus, wel een regelmatige cyclus heb.
ik zit tussen de 32 en de 36 dagen, dus gericht klussen is niet zo moeilijk.
snap daarom ook niet goed waarom het niet lukt nu.
arts in het ziekenhuis zei ook al dat we in principe niks fout doen.
goh als ik ook eenmaal aan de klets ben, dan hou ik niet meer op, sorry.

happy, wat een rotstreek zeg dat ze zo met sleutels langs je auto lopen. dat hoor je ook best wel vaak. kan me voorstellen dat je dan echt pist bent.
hoop dat het op die manier lukt om wat vergoed te krijgen.

linda, veel plezier met klussen meid, succes!!!!

bieb, ook zo'n bizar verhaal over zo'n aso die auto's vernield.
wel gaaf dat jullie met teamwork hem te pakken hebben gehad, wat zal hij zich rot geschrokken zijn zeg, whahaha.
heel veel succes morgen met de ontmoeting met de dj voor jullie bruiloft en je kunt inderdaad altijd rondsnuffelen naar andere banen, als je het niet naar je zin hebt moet je weggaan als je de kans krijgt.
met tegenzin naar je werk gaan is absoluut niet leuk.

mijn vriendje en ik hebben vanavond even lekker (snel) gegourmet met z'n tweetjes, doen we wel eens vaker, dan kom ik vaak met dat impulsieve idee en vind hij het wel oke, haha.
had gewoon zo'n twee persoons schaal opgehaald en er nog wat lekkere dingetjes bijgehaald. stokbrood met kruidenboter en wat fruit enzo... en slaatje.
vriendje is nu even weg iets regelen met iemand, dus lekker het rijk alleen.
net gtst gekeken en nu heb ik hello goodbye erop staan, altijd janken dat programma, haha.
nog even douchen straks en dan heerlijk nog even serie van dawson's creek kijken, ik ben met de laatste box bezig, dus het eind is in zicht, baal er vresleijk van.
wat moet ik nou zonder, moet maar gelijk aan een andere serie beginnen, hopen dat mijn schoonzusje dan de eerste box van mc louds doghters af heeft, want die had ik al gekocht om na dawson''s creek te gaan kijken.

is er nog iemand hier?

hey kruimels: ik ben er toch nog effe hahaha, maar ik ga zometeen echt stoppen

Ik snap dat j eje vriendin niet meer in vertrouwen wilt nemen wat dit betreft, maar je hebt gelukkig ons nog zoals je zelf al zegt
lekker hoor met z'n tweeen even gegourmet ik ben daar ook altijd wel voor te porren, allen wil me man niet dat er bij ons in huis wordt gegourmet want dan is het hele huis verrot zegt ie, en iin de zomer dan gourmetten we wel regelematig, maar dan buiten haha,

ik ga nu echt stoppen hoor, fijne avond verder meid , en kop op he, jouw tijd komt ook zeker weten nog eenkeer om zwanger te raken,

xxx linda

Terug
Bovenaan