Klusbabes 15

@bieb: zo te horen heb jij het ook al weer druk, druk, druk dit weekend. Wel een opluchting dat jullie een dj hebben. Weer een ding geregeld. En over precies 6 maanden gaat het gebeuren, hè, spannend.

Hey bieb en sterretje, ook al van de partij! Gezellig!

Ik vind het trouwens ook prima hoor dat "onze" zwangeren hier kletsen. Gezellig! Ik vind het altijd leuk als er hier weer iemand zwanger is!

Als iemand anders zwanger is op het forum en een topic opent dan lees ik het niet....weet niet waarom.

Mijn conlcusie: vooral blijven!

Leuk bieb dat jullie de dj hebben genomen! Gaan jullie trouwens ook nog op huwelijksreis? Lekker druk weekend heb je zeg pfff.....

Wij gaan morgen naar de tuinbeurs in zwolle. We willen deze zomer een nieuwe tuin aanleggen en gaan ideeen opdoen! Als we terug zijn ga ik nog even met mijn mama naar een leuke woonwinkel hier in de buurt en morgenavond verjaardag. Gelukkig vanavond al boodschappen gedaan.

Spaart er hier iemand ook SUPER DE BOER MONOPOLY? Ik wil heeeeel graag kaartjes ruilen!

Sterretje, wat goed dat de therapeute van vandaag WEL goede tips had! Daar kan je wat mee! Dit weekend lekker rustig dus, heerlijk.

Ik hang gewoon al een uur of 3 achter de laptop hahaha, hoezo verslaafd...

Pipstip. helaas niks van monopoly spel

huwelijksreis? hmm wil wel, maarja even financieel bekijken....dus dan zal t wel niet hahahaha

sterretjel; he dat klopt, precies over 6 maanden ja, Oeps zo klinkt t toch wel al heel snel, Toch morgen maar even weekendje plannen om jurken te bekijken

Fijn dat je meer tips had van deze fysio. Kan je dan waarschijnlijk toch meer tips geven omdat ze ook kinderen heeft

net weer even financiele meevaller. had net 78 euries retour gestort van verzekeringsmaatschappij. Vond eind vorige maand rekening al van begin november! kon nergens vinden dat ik deze al betaald had, dus maar snel betaald, Alles gaat per maand normaal, maar deze verzekering 1x per jaar. Had ik het dus vandaag teruggestort gekregen,. Dus ik toch net even kijken. Heb ik m toch al betaald in november!! nou dat scheelt weer, toch dure dagen geweest met carnaval....

bieb, heb je al naar "merken" van jurken die je mooi vindt? Ben wel benieuwd! Ik kwam namelijk toen ik moest kiezen op 2 "merk"namen uit die ik mooi vond. Noem het trouwens maar "merk" omdat ik denk/vind dat trouwjurken niet echt van een merk zijn maar toch een naam moeten hebben hahaha

Pip; nee niet echt merken. Wel een aantal soort jurken die ik erg mooi vindt. Maar vindt t zo raar om nu een jurk te zoeken. Stel dat ik toch snel zwanger raak, dan kan ik waarschijnlijk de jurk niet aan die ik aan zou doen bij niet zwanger zijn. Of het moet een paar maanden zijn, dan kan t wel,. nou denk dat ik t gewoon op zijn beloop laat, en kijk hoe alles uitkomt, Mijn grootste angst is dat ik voor mijn bruiloft nog niet zwanger ben... en wil t natuurlijk zo graag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan