KLUSBABES 16

Okay.
Ik heb in ieder geval nieuwe ovu testen besteld ( andere dan de vorige want die deden het niet bij mij).
En verder zullen we wel weer zien aankomende maand.

Slaap lekker allemaal

Liefs Phoebe

he meiden, sorry hoor dat ik onbewust zo'n gezeur heb opgeroepen.
ppfff wat een mens die linneke, allemachtig, kan ik niet zo goed tegen.
kan je trouwens ook iemand blokkeren op dit forum? whaha.
we hebben het er niet meer over! zonde van onze tijd.

phoebe, wat balen meid dat de ongi toch echt doorgebroken is.
jij bent ook al een poosje aan de gang.
wel erg lief dat je vriendje zo positief is en alle dagen wil klussen, dan moet het zeker wel lukken!

rimke, hoop dat je je nu een beetje beter voelt meis, dan vanacht in de nachtdienst.
als het goed is moet je nog 1 nachtdienst en dan heb je een paar vrije dagen toch?

linda, blah nog steeds verkouden, lastig dat je maar 1 oor hebt waar je wat mee hoort.
zijn alle geluiden straks zo vreselijk hard als hij weer open gaat.
ik moet helaas regelmatig mijn oren laten uitspuiten bij de huiarts, en dan hoor je alles ook zo vreselijk hard ineens, terwijl ik normaal zo doof als een kwartel ben.
hoevaak ik niet, "wat" zeg, haha.
nou daar ben je dus niet erg veel mee opgeschoten, met die stomme gyn van jou.
wat een onnozele vent zeg, die dingen had je zelf ook wel kunnen bedenken.
en wat raar dat je eerst die clomid beslist niet langer dan 6 maanden mag slikken en nu in een keer wel een jaar. zou gewoon eens navraag doen bij een andere ha of gyn, het gaat toch om je eigen gezondheid.
maar donderdag weer bleodprikken dus en maandag de uitslag, toch weer spannend.
groot gelijk meid, als de temperatuur blijft dalen, dan zou ik het zaterdag ook op een zuipen zetten, dan heb je in ieder geval een leuke avond gehad! haha.
gelukkig helpt die hormoonzalf van Joey goed.

happy, kan me voorstellen meid dat je tegen de crematie opziet. is ook vreselijk zoiets, maar vind het knap van je dat je zo sterk bent, echt waar!
was het leuk vanmiddag met je ouders op pad?
gefeliciteert met je hondje Brandy, wat een leuke naam!!! 7 alweer, wat gaat dat hard he.
mijn poepies zijn 8 en 5 jaar, moeder en dochter. heerlijke beesten!!!!
wat leuk dat je nog zo goed met je ex omgaat, dat hoor je niet vaak.
is je huidige vriendje niet jaloers, mijne heeft moeite met zulke dingen.
mjam mjam, kabeljauw, heerlijk he. wij eten het ook regelmatig.

mamoetje meis, nog even voor de zekerheid....
ik neem je helemaal niks kwalijk dat je zo jong moeder wilt worden, dat weet je wel he. als je er klaar voor bent en je leventje op een rijtje hebt, waarom dan niet?!
gun het jouw net zoveel als ieder ander hier.
had gewoon even de pest aan dat stomme mens hier gisteren, ggrrrr, haha.
hoe is het verder met je meid?

sterretje, misschien heb je wel gelijk meid dat mijn vriendin en ik allebei bezig zijn om kinderen te krijgen.
zou ik best leuk vinden als we een beetje tegelijk oplopen, maar ben het vertrouwen soms even kwijt en bang dat het helemaal niet gaat lukken met ons en dat zij eerder met nieuws zullen komen.
aangezien ik dat bij mijn andere vrienden ook erg moelijk vond, zit ik daar een beetje mee.

bieb, heb gelijk even in de gids gekeken, naar dat programma op sbs 6 over tienermoeders. komt laat zeg, 23:15 geloof ik. ga wel even kijken denk ik.
leuk dat de fotograaf nu helemaal rond is en ach als het feest mee viel kwa prijs dan mag de fotograaf ook wel wat duurder zijn toch?! die foto's kan je nog jaren van nagenieten, moeten mooie foto's worden, natuurlijk.
dus jouw klusperiode is weer begonnen, om de dag?
wat grappig dat jouw vruchtbaarste dag donderdag op valentijnsdag is en je dan ook toevallig 14 jaar samen bent. zou dit een voorteken zijn?
ga je nog wat liefs regelen voor je vriendje?

anoeska, sorry dat heb je me al verteld dat je die accupunctuur deed om blokkades op te heffen, toen dacht ik  nog... misschien ook wat voor mij.
doet elke willekeurige dat of moet je dan naar een speciale? anders kan ik ook eens informeren.
gaat het op het moment goed met je Crohn?
en ik wilde je nog vragen hoe je met deze ziekte omgaat, omdat mijn vriendin deze ziekte ook heeft en totaal niet op haar eten let.
heb jij een speciaal dieeet, of hoe doe je dat met je eten?

goh wat een dagje vandaag he,
collega was vanmorgen wat laat voor haar doen en zag aan haar gezicht dat er wat was.
ze is vanmorgen van de trap gevallen in haar huis, had haar hand helemaal dik en blauw en kont ook. ze is echt van helemaal bovenaan tot beneden gevallen.
had vreselijke hoofdpijn en zere spieren, vast door de klap.
ik iedere keer maar vragen of het wel ging, maar ze heeft poosje terug hersenschudding gehad, dus ze weet hoe dat voelt.denk dat het meevalt nu.
hoop dat ze morgen niet nog meer pijn heeft, zal wel erg stijf allemaal zijn.
haar vader is gisteren geopereert, gedottert aan zijn beide liezen, maar die mocht vanmiddag alweer naar huis, als hij rustig aan zou doen.
en gisteren had ze ook bericht gekregen, dat haar opa prostaatkanker heeft en ze er niks meer aan kunnen doen.
waarschijnlijk wel een vorm die niet erg hard zich vermeerderd, opa is al dik over de 80, dus misschien kan hij nog wel een paar jaar ermee leven, maar toch erg sneu!
ze had het gewoon even erg moeilijk vandaag, arme meid.
nou, ben nu 3 dagen vrij, heerlijk!
weet nog niet wat ik ga doen allemaal, nog geen plannen gemaakt.
morgenmiddag tussen 15:00 en 18:00 komt onze schoenenkast, hebben we bij de wehkamp besteld. we hebben overal en nergens schoenen staan, was er zo zat van.
nu zetten we zo'n speciale schoenenkast in het washok en daar kunnen 24 paar schoenen in, dat is dan mooi opgeruimd.
ben eigenlijk van plan om met valentijnsdag iets bijzonders te gaan doen, maar kan maar niks bedenken.
gaat iemand van jullie nog wat doen voor je mannetje?
en zo ja, wat dan? (of lezen ze mee, whahah)
ben nog steeds een beetje ongi, dus nog geen klussen voor mij.
zal eens even uitreken wanneer we weer moeten beginnen, voor mij altijd beetje later dan normaal vanwege m'n langere cyclus.
nou ben weer effe foetsie,
xxxx

Mag ik even reageren? Ik zat even stiekem bij jullie te lezen en ik heb dat verhaal over eisprong ook gelezen. Het heeft iets te maken met 3 stofjes die vrij moeten komen in je hersenen waarvan er 1 voor de eisprong zorgt. Als die het 'niet doet' maar de andere 2 wel wordt je wel ongesteld. Tenminste dat is wat ik ervan begrepen heb. Hoop dat je er wat aan hebt.

(Ik ben trouwens Loth zit in de 2de ronde voor een 2de kindje)

Liefs Loth

mamoetje, ik slikte al een hele poos paroxetine om mijn angsten onder controle te krijgen, maar gaat de laatste 2 jaar zo goed dat ik het zonder wilde proberen.
en aangezien ik ook de drang naar een kindje voelde heb ik met m'n huisarts overlegd om te gaan afkicken van deze medicijnen.
maar dit viel beslist niet mee!!!
heb het bijna een week kunnen volhouden, maar kon helemaal niks, alles draaide en kon het op m'n werk gewoon niet langer maken om me ziek te melden.
aangezien ik met paroxetine niet zwanger mag worden, bood de ha mij een ander alternatief die wel samen met een zwangerschap mogen.sertraline.
en dit slik ik nu al een jaar, en het is eigenlijk zo'n lage dosering dat ik in principe wel zonder zou moeten kunnen volgens de ha, maar dat gaat dus net niet.
ik slik dus op het moment nog wel medicijnen, maar alleen minimaal.
weet niet waarom ik soms van die emobuien heb.
vind het gewoon erg moeilijk waarom het bij ons niet wil lukken.
lekker klussen vanaf nu meid, succes!
ben je vrijdag vrij, dat je nog 2 dagen moet voor het weekend is?

loth, dank je voor je reactie!
ik was er zelf ook wel nieuwschierig naar wat phoebe vroeg.
hele duidelijke uitleg ook, kunnen we zeker wat mee, bedankt!

Hee kruimels

tuurlijk weet ik dat je het neit over mij had.. Ik voel me ook helemaal neit aangesproken.. daar ken ik jullie al een paar maanden voor..  

En als ik niet had gezegd hoe oud ik was hadden jullie me denk ik wat ouder geschat.. wat je meemaakt bepaald ook de "leeftijd"van je gedrag en gedachtes.. niet iedereen van 18 gedraagt zich ook zo.. ieder mens is anders .. toch?!?

Gaat wel goed met mij hoor.. beetje druk weer de laatste tijd..  

En hoe gaat het met jou?

xxx Mamoetje  

Terug
Bovenaan