KLUSBABES 16

Oke, nou gelukkig zit je dan niet meer aan hele zware medicijnen.. En misschien als je deze beetje bij beetje naar lagere dosering gaat (als die bestaan) gaat het beter dan in 1 maal afkicken.??

Ik ben vrijdags vrij ja.. Elke vrijdag.. moet zeggen bevalt me goed.. dan is mij n huisje aan de beurt.. maar ook uitslapen..

We pragten langs elkaar heen:)

Nee wordt een lekker rustig weekendje.. vriendje hoeft niet te voetballen eigenlijk.. hij is geschorst omdat de contributie niet betaald is.. * oeps vergeten*   maar omdat ie net overgestapt is van baan zitten we deze maand een beetje krab bij kas.. teminste we meoten voorzichtig doen want duurt iets langer voor n geld komt.. dus volgende maand is het het eerste wat betaald wordt..

maar toch gaan we waarschijnlijk wel kijken.. misschien dat het team het voorschiet dat hij het terugstort in de kas en dan speelt ie alsnog mee..

Voor de rest niet gepland dus wordt lekker rustig dit weekend..

en bij jou?? hoevel dagen per week werk je?

heerlijk he dat je dan even kunt slapen zonder de wekker te hoeven zetten.
kan ik nu al helemaal van genieten dat ik straks als ik ga slapen de wekker niet hoef te zetten.
meestal word ik rond 9:30 wel wakker gemaakt door vriendjelief, dan gaan we koffie/thee drinken.
ja ik probeer nog wel een keer van deze medicijnen af te komen, maar eerst een kleine en dan zien we wel verder. is ook echt heeeel erg weinig wat ik nog slik.
zat net nog even mee te lezen bij dat andere topic, waar die linneke meepraat, nou ze heeft woensdag haar Nod.
ga even kijken in m'n agenda wanneer mijn klusperiode weer begint.

lekker zo'n rustig weekendje, geniet ervan!

ik werk 24 uur in de week, verschillende dagen niet echt vast.
deze week werk ik minder, omdat ik over 2 weken meer uur moet werken, i.v.m vakantie van andere collega's. vind ik ook niet erg hoor.
en jij, hoeveel werk jij?

mijne is zondag begonnen.. en duurt tot 20 feb ongeveer weet nog niet wanneer ik ermee stop.. misschien iets later.. ik twijfel of dit klussen nog wel nut heeft omdatik 9 feb dacht mijn ei te voelen?!?

Wat denk jij?

ik werk 4 dagen in de week   maandag tot en met donderdag .. 30 uur in totaal.. toch nog net iets te veel.. ben zo moe af en toe.. heb echt die 3 dagen weekend nodig om bij te komen..

is moeilijk te zeggen, ik voel mijn ei helemaal niet.
heb je ook al eens ovutesten gekocht of getemperatuurt?
misschien dat je dan meer duidelijkhied krijgt.
de 9de dag is idd wel erug vroeg, misschien was het wat anders?

Terug
Bovenaan