KLUSBABES 16

30 uur is ook best heftig.
veel mensen vinden het niet meer dan normaal dat beide partners 40 uur werken, maar m'n vriend heef dus zijn werk aan huis op een boerderij en we kunnen ons prima redden zo, alles wat ik verdien is extra, om leuke dingen van te doen.
hoeveel uur wil je blijven werken als je een kindje hebt?
dat zou betekenen dat je zaterdag over een week al je Nod hebt.
wat denk je zelf? verder geen klachten meer gehad?

ja het kunnen ook mijn darmen zijn geweest.. maar daar heb ik verder niets van gemerkt.. ja ik ben van plan volgende maand te gaan beginnen met ovulatietesten.. maar dat tempraturen lees ik ook een hoop negatieve berichten over.. dus dat doe ik niet..

Gebruik jij ovutesten? of tempratuur je?

Ik ga slapen/klussen.. hihi.. slaap lekker en veel plezier op je vrije dag..

xx mamoetje

heb even bekeken wanneer ik mijn volgende Nod heb, als ik weer uitga van 32 dagen, dat is de kortste cyclus tot nu toe, dan moet ik niet dit weekend maar volgend weekend beginnen met klussen.
duurt wel allemaal erg lang als je zo'n langere cyclus hebt. wat dat betreft heb ik hem liever korter dan langer, haha.

ik heb 4 maanden lang getemperatuurt en ik heb er wel veel info uit kunnen halen, weet nu een beetje wat voor cyclus ik heb.
ook handig voor als je naar de gyn zou moeten, dan krijgt deze een goede indruk over je cyclus.
ovutesten deden bij mij helemaal niets, haha geen tweede streepje te bekennen.
jij ook slaap lekker meid, en voor je het weet is het vrijdag en heb jij ook weekend!
trusten
xxx kruimels

Ik denk 2 of 3 dagen.. Weet het nog niet precies.. Misschien 2 hele dagen en 2 halve dagen ofzo.. dat zie ik wel zodra ik pos. test in handen heb..

Ik heb  nu de hele avond steken in me buik enzo.. net onder me borsten en vooral aan de rechter kant..

Kan ze nu ook al gebruiken toch die ovu teste? misschien haal ik ze wel..

wij   hebben het voorlopig ook nog wel "nodig het geld.. teminste van zo'n 2 dagen.. de rest is extra..

meid weltrusten!!

xxx Mamoetje

zo, laatste nachtje...........en dan lekker een hele tijd vrij! Hoera! Ben er ook eventjes helemaal klaar mee...............
Ik heb alle verhalen gelezen hoor meiden, maar gewoon niet geregistreerd........sorry!
Ik denk wel aan jullie allemaal hoor!
Wat ik wel heb onthouden is dan linda een eikel van een gyn heeft............hihihi
Dat happy morgen de crematie heeft.........sterkte lieverd, en geeft je doggydog een knuffel van me!
Kruimeldiefje: het gaat allemaal goedkomen met jullie, daar ben ik heilig van overtuigd en misschien kan je eens met je vriendin gaan praten? Is toch niet erg dat ze weet dat het bij jullie wat lastiger wordt? Of wil je dat perse niet? Kan natuurlijk ook.
Hoe dan ook, dikke kus voor jou, omdat ik je zo'n lekkertje vind, hihihi!

Nou, ik ga maar eens eten ofzo........is vooralsnog rustig, maar het is zo warm hier op die afdeling, ik heb er gewoon koppijn van.......bleh..........
Zo, genoeg gezeken, hoop dat jullie allemaal lekker aan het slapen zijn!

Dikke kus!
Rimke

goeiemorgen meiden

zo het was gisteravodn een mamoetje en kruimels avond hahahah en dit keer geen onderbrekingen van boze omstanders hahaah

Kruimels: je hoeft je helemaal nergens voor te verontschuldigen meid want je hebt helemaal niks verkeerds gezegd en dat is mijn mening, enne trouwens jouw collega zit eht ook niet mee zo te lezen pfff gelukkig heeft ze niks gebroken na de val van de trap af, en je hebt lekker 3 dagen vrij heerlijk en als het nou ook nog mooi weertje blijft is het natuurlijk helemaal top

Mamoetje: gelukkig voelde je je niet aangesproken door die ene zin waar die linneke overviel, en je bent ook volgends mij in je gedrag ouder dan je bent zo kom je ook over op het forum, en dat is niet verkeerd bedoelt, hoe oud is je vriend als ik vragen mag?/

rimke: llekker vrij zometeen las ik en wanneer gaan jullie nou op de wintersport??

Happy: hoe is het meid???

Loth: dat wat jij zei over die stofjes in je hersenen dan kan kloppen want ik mis dat stofje in me hoofd die een eisprong aanmaakt, tenminste daar gaan ze vanuit omdat voor de rest alles goed is bij mij haha

ehh ik ben het alweer kwijt denk ik
oja die gyn van mij pffff ach ik had ook gewoon me dag niet haha en dan ben ik niet lief vooral omdat ik dus weer niet zwanger ben waar ik vanuit ga haha
ach vandaag gaat het wel weer ik had gisteravond heftige koppijn dus ik denk ook daaraan dat me ongi gaat komen, ik wacht het allemaal wel weer rustig af
en me oor sprong net eventjes op en zit alweer dicht  haha, meiden ik ga stoppen ik moet een boekie voorlezen aan joey die zit aan me arm te trekken

iedereen een fijne dag ik ben er vanmiddag weer en sorry voor degene die ik ben vergeten maar ik denk wel aan jullie

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Zo, gisteren naar de makro geweest haha moest 250 euro afrekenen !!!! Mooi prullenbak van brabantia gekocht, schoenen voor mn mannetje en 2 polo s voor hem. Verder de gewone dingen, koffiepads, wasmiddel tja dan zit je zo aan dat bedrag he !!!

Lin; wat heb jij een rare gyn zeg !!! hier word je eigenkijk ook niks wijzer van he. Morgen dus weer prikken pffff. Wat rot joh met je oor ....ga maar weer staan springen dan !!!! haha

Loth; goh, dat heb ik nooit geweten .......haha weer wat geleerd !!!!

Mamoetje; zo lekker aan het kletsen met kruimeltje he. Ben het wel met linda eens. Jij komt hier op het forum veel ouder over, als jij je leeftijd niet had gezegd had ik je veel ouder geschat haha. Zie jou niet zo boos op een topic binnenvallen  Je kwam hier heel gezellig binnen whaha

Kruimels; je hoeft je echt niet te verontschuldigen meisje. Je hebt niks verkeerd gezegd en bovendien heb ik geen zin om rekening te houden met mensen die meelezen en ff hun mening geven. Kijk naar het verschil hoe loth gisteren reageert. Als zei dat nou ook op diemmanier had gedaan was er niks aan de hand geweest. Wat vervelend voor je vriendin haar opa zeg. Boven de 75 doen ze er idd niks meer aan. Dat zei de dokter toen wij daar waren. Dan krijg je medicijnen om het proces te vertragen. er zat bij ons een man in de wachtkamer die had het al acht jaar !!!! Mijn vader vond ie daar nog te jong voor ( 66 ) vandaar dat die wel geopereerd wordt

Bieb; succes met klussen ....haha dat wordt hem morgen hoor !!! Fijn dat ook de fotograaf is geregeld. Ff over die uitslag.....ik had dat twee weken geleden ook op mn kin en voorhoofd, bij de apotheek zeiden ze dat ik het eerst moest proberen met sudocreme, heb ik dus gedaan en na 4 dagen was alles weg !!! Misschien ook voor jou het proberen waard?

Rimke; slaap lekker lieverd ........rustig aan he

Bambi; alles goed met je meisje?

Meiden, weet het niet meer, denk aan jullie .....
Fijne dag

Liefs happy

Terug
Bovenaan