KLUSBABES 16

rimke, nou meis je hebt je nachtdiensten erop zitten. nu kun je heerlijk gaan genieten van je vrije dagen! ben je al wakker?
ik hoop ook zo dat het nog uit zich zelf goed komt bij ons met zwanger worden.
begin wel een beetje mijn twijfels te krijgen, maar dat komt gewoon omdat je elke maand weer teleurgesteld wordt. dan vraag ik me dan af, waarom zou het niet raak zijn als er niks mis is. aan de ene kant hoop ik dat er dus iets gevonden word (iets kleins dan,ha) zodat ze er wat aan kunnen doen. dat zei mijn vriendje gisteren ook nog.
en aan de andere kant zou het mooi zijn als er niks gevonden word en alles gewoon goed zou zijn, maar dan moet het toch echt een keer raak zijn hoor, ben het wachten zo zat!
ik wil echt niet met deze vriendin delen dat we bezig zijn om kinderen te krijgen!
we hebben altijd lief en leed gedeeld, ze heeft echt jaren aan m'n hoofd gezeurt dat ze kinderen wilde maar dat haar vriendje er nog niet aan toe was.
ze heeft net zolang doorgezeurd bij hem totdat hij overstag gegaan is, terwijl ik denk dat hij er nog niet aan toe was.nu de kleine er is gelukkig wel hoor.
maar ze heeft me dus nooit verteld dat ze gestopt is met de pil en dat viel me gewoon echt vreselijk tegen van haar en vandaar dat ik ook geen behoefte heb om het met haar te delen van mijn kant. die beslissing heeft zij dan zelf voor me gemaakt.
ik deel het met m'n collega's op het werk en met mijn vader en roelof zijn moeder en dat vind ik voorlopig meer dan genoeg. vind het ook leuk als het voor de meesten een verrassing blijft als we zwanger blijken te zijn.

linda, haha ben je al klaar met boekjes voorlezen voor Joey?
nou wat dat mooie weer betreft, not!!!! het is hier hartsikke mistig, al sinds gisteravond, je ziet geen hand voor ogen en het is steenkoud, haha.
zit dus lekker binnen, moet toch nog even door het huis heen.
meid je jumpt denk ik niet hard genoeg, anders was je oor wel open gesprongen, whah.
heb je vandaag ook nog hoofdpijn? misschien komt dan inderdaad je ongi eraan.

happy, zo zo 250 euro uitgeven, rijke stinkert, haha. nee wij gaan ook af en toe naar de makro en zijn ook altijd zoveel kwijt. het loopt op de een of andere manier altijd zo hard op bij die winkel. vast omdat alles in grotere porties is.
ik vind de non-food afdeling altijd het leukst, kan ik wel uren kijken.
bij de boeken en cd's en dvd's vooral. en de kleding.
ze hebben er altijd zulke leuke sportkleding!!
gelukkig dat je vader met zijn 66ste nog wel geopereert wordt!
kan me voorstellen dat oudere niet zo snel meer geopereert worden, ook met gevaar voor narcose enzo...
mijn vader is net iets jonger dan die van jou, m'n paps word in juli  63 jaar.
en mijn moeder is van 1948, dus nu 59.
de moeder van mijn vriend word dit jaar 50, is echt veel jonger. ze was (ongeplande zwangerschap) 18 toen ze roelof kreeg.
ach ik vind mijn vader helemaal niet oud overkomen, hij staat nog zo midden in het leven. overal lid van en is nog drukker dan toen hij nog werkte bij z'n baas, haha.
maak me soms wel zorgen over z'n geheugen, weet soms dingen niet meer die ik hem net verteld heb, maar dat heeft hij vaak als hij het erg druk heeft, dus til er maar niet te zwaar aan.
ik heb gehoord als je op onze leeftijd veel puzzelt, kruiswoordpuzzels enzo, dat je later minder gauw last hebt van dementie, scheelt dat even ik puzzel echt heel vaak.
sudoku, zweedsekruiswoord en ben gek op van die IQ testen enzo...
hopen dat het z'n vruchten afwerpt als ik straks oud en versleten ben, haha.

nou, ga zo even boodschapjes doen bij de AH en dan is het alweer middag.
moet toegeven dat ik lekker lang heb uitgeslapen, het was 9:30 toen m'n vriendje me wakker maakte.
we hebben vanochtend de nieuwe stier gekregen, en hij keek erg boos, haha.
de oude stier is meegenomen, die konden we niet langer houden omdat hij anders zijn eigen dochters moet dekken en dat komt natuurlijk niet goed, haha.
vanmiddag wil ik nog even wat in huis doen, er ligt erg veel was, ggrrrr.
wil in ieder geval even m'n bedje verschonen, heerlijk dan om vanavond weer in een schoon bedje te stappen. voor die tijd even lekker douchen of in bad,mm heerlijk!
nou iedereen een hele fijne dag,
en tot vanavond
xxxx kruimels

hello meiden

Happy; zo je hebt effe 250 euro stuk gegooid bij de makro hahaha maar je hebt er wel weer mooie dingen voor

Kruimels: een boze nieuwe stier nou kijk maar uit zometeen rijgt ie je nog aan zijn horens hahaha
en wat je teleurstelling betreft elke maand dat is gewoon logisch en natuurlijk hoop je dat ze aan de ene kant wat vinden en aan de andere kant niet , ik heb ook gewoon elke maand de pest erin en nu nog steeds omdat ik gewoon verwacht dat ik ongesteld ga worden, ik heb geen hoofdpijn meer trouwens nu, en als ik nu weer ongesteld wordt dan ga ik inmiddels naar ronde 12 en ronde 4 met clomid maar ja ik probeer vrolijk te blijven

zo ik ga eventjes in de bank hangen, ik ga vandaag niks doen in huis ik heb gisteren een heleboel gedaan en morgen als joey weer op de chreche zit ga ik weer bij me pa schoonmaken en bij mezelf weer

ik ben er vanmiddag weer eventjes

xxxx linda

he lin, Joey even lekker op bedje? geniet maar even van je rust, heerlijk joh!
en werkse morgen bij je vader in huis en ook thuis natuurlijk.
ik ben al druk aan de gang in huis, dekbedje zit al in de was, nu de wc nog even en dan komt vanmiddag de schoenenkast.
wil eigenlijk deze drie dagen ook even een paar keer onder de zonnehemel, even bijkleuren, haha.
nou ben ook weer vertrokken,
dag meiden.

He lieve meiden,

Kruimeldiefje: ik ben wakker hoor! Slaap als ik mijn laatste nachtdienst heb gehad altijd tot een uur of 2, anders slaap ik snachts weer niet.......
Toch heb ik het gevoel dat alles goed komt bij jullie, vraag me niet waarom. En tuurlijk, al vinden ze maar iets kleins, dan doen ze daar wat aan, en dan is het in 1 maand raak........hihihi!
Succes met het doen van de was.........heerlijk zometeen als beloning een schoon bed! Ik doe dat elke zondag, heerlijk!!!!

Linda: weer bloed geprikt............stelletjes dracula's...........Hoop dat je oor snel beter wordt, is zo vervelend, dat geplop........we gaan 7 maart richting oostenrijk en misschien wel 2 daagjes eerder want dan kunnen we nog even bij een vriendin, haar man en kindje langs, die ken ik nog van toen ik skiles gaf en die wonen in oostenrijk en toevallig net ongeveer 50 kilometer af van waar wij zitten.

Nou, ik ga even onder de douche, dan naar de fysio en eventjes boodschappen doen, we eten vanavond zuurkool, mjammie!

Tot later!

Happy: jemig wat een geld he? Even boodschappen gaan doen voor 250 euro! Maar goed, je hebt meteen wel de dure dingen ingeslagen en soms is het wel heel erg lekker om met geld te smijten........hihhihihi!
Dkke kus

rimke, goeie morgen meid, haha.
heerlijk vrij nu, super joh!
heb je nog een beetje wat aan je fysiotherapie, daar ga je toch nog steeds heen voor je arm/schouder?
mjam zuurkool, mijn vriendje is helemaal verzot op alles wat stampot of hutspot heet, dus ook stampot zuurkool.
hij eet vanavond nog het restje aardappels, gehakt op even nieuw potje groenten erbij maken en ik eet iets anders, weet nog niet wat.
ben blij dat jij zo'n goed gevoel hebt over ons, hou ik nog een beetje vertrouwen.
jij had voor ons maart gependeld, dus wie weet. sharina had in ieder geval geen gelijk.
7 maart heerlijk op skivakantie, heerlijk meid. wat een goed vooruitzicht.
nou ben weer weg hoor.
toedels

hey rimke: je hebt nu lekker een paar dagen vrij lekker hoor, en was alles goed bij de fysio, je hebt een goed gevoel bij onze kruimels. hopelijk komt dat uit, heb je ook een goed gevoel   bij mij hahahaahha

Zo ik heb net alles even gestofzuigd en met de raggebol door het huis geweest voor de eventuele spinnenwebben die er niet zitten hahahaah, en straks nog eventjes de wc, of die doe ik morgen als joey op de chreche zit, ach ik zie nog wel effe

Ik ben er weer vantussen me pa komt er net aan en is een beetje lullig als ik ga computeren

xxxx linda

He lievemeisjes!

Kruimeldiefje: ik zat me idd net af te vragen of ik voor jou niet in het voorjaar had gependeld.........en ja hoor, maart! En sharina ook, die had bij mij ook gelijk........
En tuurlijk is het lastig om hoop te houden, man, ik had het al na die 5 maanden zonder ongi.............ik dacht ook dit gaat nooit lukken en zag ons al helemaal ivf-en.......is denk ik ook een soort zelfbescherming ofzo, zodat je later kunt zeggen: zie je wel, ik had gewoon gelijk, het gaat bij ons lastig. Tenminste, ik had dat heel erg. Maar misschien geldt dat voor jou helemaal niet. Ik heb gewoon een heel sterk gevoel bij je dat het allemaal op zijn pootjes terecht komt. Geef de moed niet op hoor lieverd, en tuurlijk mag je bij de pakken neer gaan zitten als je daar zin in hebt, je hoeft niet altijd dapper en stoer te doen. Dikke kus voor jou.

Linda: hoe was het bloedprikken? En lieffie, ik heb jou al 600 keer zwanger gependeld, ik denk bij jou dat je er elke maand zo dicht tegen aan zit dat dat gewoon niet lang meer kan duren. Kun je bij mij ook effe komen raggen? Wij hebben een oud huis uit de jaren 30 met heel hoge plafonds...........daar blijft nog wel eens iets hangen...........Veel plezier met je papa!!

Happy: ik ben blij dat je weer even  wat blijer overkomt, lekker met geld gesmeten enzo! Heel goed, af en toe een periode van blij/onbezorgd zijn is ook wel goed (ook al is het niet goed voor de portomonnee, schijt dan! Hahahaa!!!). Hoop dat je je een beetje op hebt kunnen laden voor de crematie en alles wat nog komen gaat, hoe dan ook, ik denk aan jou!!!

Pip: lieverd, ik loop jou elke keer mis geloof ik...........hoe gaat het bij jullie en jullie huizen jacht??

Terug
Bovenaan