hallo meiden,
nou wat een KUTdag vandaag ben een beetje ziekjes, heb het dan koud dan warm, voelde me echt niet lekker maar we hadden al een zieke en een andere collega kwam later omdat ze moest bloed prikken met haar dochter, maar ondanks alles was het wel op tijd klaar. gelukkig.
o ja we hadden maandag nog een hilarisch moment op het werk 1 van me colegas verloor haar evenwicht en stapt zo met haar voet in een emmer sate saus, had je moeten zien was er zelf ook niet bij maar mest er wel heel hard om lachen toen ik het hoorde..
heb ook samen met me man besloten om ons moter rijbewijs te halen lijlkt me super vet.. heb er zin in maar die theorie echt kei moelijk, er is weer heel wat veranderd de loop der jaren..
nog even over die werkweek waar jullie het over hadden, natuurlijk moeten jullie het allemaal zelf weten alleen ik ben van mening dat zolang je het kan gewoon fulltime moet werken dan heb je lekker reserves voor als het tijd word dat je minder gaat werken, ik heb ook een aantal vriendinnen die 24-32 uur werkte, ook toen ze nog thuis woonde, maar zitten altijd te zeuren dat ze geen geld hebben, en dan denk ik hoe zou dat nou komen. als je jong bent en niet ziek bent(ook al heb ik wel de ziekte van crohn) moet je heel de wereld aan kunne natturlijk ben ik moe savonds maar ben wel blij dat ik alles kan kopen wat ik wil. dat is mijn mening.
maar als je op je eigen zit en het kan dat je het rustiger aan kan doen moet je het zeker niet laten, alleen lees ik bij jou mamoetje dat je van de maand de contributie niet kan betalen, maar dat je eigenlijk ook niet fulltime werkt, dan denk ik waarom niet? en wat als er straks kinderen komen die kosten echt heel veel geld.
jullie moeten je niet aangevallen voelen want wil zeker niet zon toestand als van de week, alleen dat is mijn mening. hoe denken jullie daarover.
P.S vind ook zeker als je kinderen hebt dat je ervoor moet zijn dus dat is logisch dat je minder werkt hoor...
KRUIMELS: lekker schoenenkastje gekocht. heb zelf ook een schoenen en tassen tik heb denk ik alleen al wel 24 paar schoenen.haha
en net zoals rimke voel ik gewoon dat het echt wel goed komt bij jullie...
over de crohn die is op dit moment stabiel daarom mag ik ook aan kinderen beginnen anders kan dat niet. heb eigenlijk geen dieet werd tegen mij gezegt je moet gaan uitzoeken waar je wel en niet tegenkunt. dus weet dat ik slecht tegen gekruid eten kan ook niet tegen doperwten, en nog een aantal dingen en die eet ik daarom ook bijna n iet.
RIMKE: voor mij had je januari gependeld maar is niet gelukt zit er al iets anders in, hopelijk wordt het niet volgend jaar jan. haha
HAPPY: lekker geshopt als ik naar de macro ga dan ben ik ook altijd een hop geld lichter ben zo en zo dol op dvdboxen kopen... alleen het nadeel daar is dat je altijd grote hoeveelheden moet kopen en dat je dan een hoop kwijt bent he...
ga nu ff eten heb kei honger...
ben ik iemand vergeten???