KLUSBABES 16

Hallo,

Anoeska, tja wel/niet veel werken. Denk dat iedereen dat lekker zelf moet weten. Ik werk wel 5 dagen per week. Nu kan het nog en je hebt gewoon extra geld en ik vind m'n werk leuk dus waarom niet.

Linda, wat een takkegyn heb jij zeg (sorry dat ik het zeg) maar hij is niet echt meelevend volgens mij. Ga je trouwens altijd alleen naar de gyn?

Kruimels, natuurlijk komt het ook helemaal goed bij jou! Je bent dus lekker vrij? heerlijk zeg! Ik moet nog 1 dagje, heb vrijdag een snipperdag! Ga lekker naar de markt, er komt iemand voor de ketel, afspraak bij de opticien...een lekker dagje dus!

Happy, lekker met geld gesmeten! Wat kan je daar toch een blij gevoel van krijgen..

krijg telefoon tot zo

Even sne antwoorden op anoushka.. dan als me huis weer aan kant is dan lees ik de rest bij..

Ik werk 4 dagen in de week omdat ik al vanaf me geboorte een lage bloeddruk heb.. hierdoor ben je snel moe, draaierig en val ik snel flauw.. Ook heb ik PDS (Postromatic Darm Syndrom.) Dit vergt ook wat van je energie.. ook al heb ik er geen last van het is altijd aanwezig.. mijn darmen werken overuren tenopzichte van normale darmen..

Ik ben al snel heel moe.. een 8 uur durende werkdag is voor mij al eigenlijk te lang.. rond een uur of 3 stort ik helemaal in.. Moe, draaierig.. Nou is dat wel in het halen door niet al te laat naar bed te gaan of na het eten eenhalf uur me ogen dicht te doen.. Maar als ik 5 dagen ga werken is het niet meer in te halen.. ik heb nu al de 3 dagen die ik heb hard nodig om weer bij te tanken.. Nou is een werkdag heel intensief bij mij.. als ik een gewone kantoorbaan zou hebben hou ik het wel 8 uur uit hoor..

En met kinderen is dat geen probleem.. ik pas regelmatig een weekend op et kindje van me beste vriendin.. en dat gaat prima dan ben ik wel wat moe.. maar niet zoals na een 2 dagen werken..

Dat we de contributie nie "kunnen" betalen komt omdat mijn vriend deze week begonnen is met zijn nieuwe baan.. hij krijgt hiervan pas eind volgende maand uitbetaald.. En de rest wat ie van zijn oude baas nog krijgt komt een week later dan normaal.. Dat   doen ze dat ze dan administratief helemaal op orde zijn.. hierdoor kunnen wij het nu niet zo goed betalen.. We hebben het wel maar is beter als we het deze maand opzij legen mocht zijn laatste salaris van zijn oude baan later komen.. En een deel van zijn contributie is betaald.. alleen gingen ze er niet mee akkoord dat de rest over 2 weken betaald wordt..

Tuurlijk voel ik me niet aangevallen.. Het komt mij gewoon over als een vraag omdat je het hele verhaal niet weet..

Vind het wel knap dat je ondanks je ziekte fulltime werkt..

zo toch een heel verhaal geworden..

Meiden tot zo..

xxx mamoetje

Zo, de zuurkool was heerlijk al zeg ik hetzelf. Snel de afwas er achteraan doorheen gewerkt en nu zit ik weer lekker op de bank met kop thee. Mannetje is zojuist weer naar de brandweer vertrokken.

Anouska: ik werk maar drie dagen in de week, ik werk onregelmatig en heb de laatste 2 jaar veel gezondheidsproblemen gehad. Fulltime werken in de zorg, met de onregelmatigheid is een aanslag op je gezondheid en ik trek dat niet. Ik ben van 36 naar 34 naar 32 naar 28 en nu dus 24 uur per week gegaan. Ik merk nu dat ik nog even moet wennen dat ik wat minder geld in mijn zak heb, maar toch mag ik met 1500 euro per maand op mijn bankrekening absoluut niet mopperen. Ik denk dat ieder voor zich moet weten hoeveel hij werkt en dan dus ook genoegen met minder moet nemen. Toch vind ik dat je het behoorlijk scherp stelt. Ik werk namelijk ook niet zoveel omdat ik mijn sociale leven 1000 keer belangrijker vind dan het werk dat ik doe...........

Anyway, leuke discussie!

Hey Rimke!!

Lekker zuurkool gegeten...lust het eigenlijk niet maar heb het al jaaaren niet gegeten dus weet niet meer hoe het smaakt hihi.

En...wat zegt je gevoel over mij? VOlgens mij heb jij destijds april voor mij gependeld..

Vanavond wordt hier een avondje bankhangen denk ik...ben moe....

Wat gaan jullie vanavond doen?

X

Hallo schattemeisjes!!!

Wat een gedoe was dat met die linneke!! jullie hebben gelukkig allemaal jullie zegje gedaan en daarmee is de kos af!!

Ik ben kapot moe. drukke dagen op het werk gehad en ook nog te laat gaan slapen...gelukkigmorgen 1 hele dag vrij!! Ik heb alles gelezen maar ben bijna alles al kwijt.

Anouska alvast beterschap!
Linda wat een rotvent die gyn van jou!!
euhm... de rest is verdwenen.

Ik werk nu ook fulltime in onregelmatigheids diensten. Ik kan financieel gezien makkelijk minder werken maar wij houden ook van de leuke dingen in het leven. En dat we niet over aankopen hoeven na te denken maar gewoon mee kunnen nemen. Ik zit nu nog in de jeugdloon (tot en met 23 en ben er 21). Dus ik hoef me nergens druk over te maken...Naja mits mijn contract verlengd wordt hihi!!

Meisje ik ga Demake-uppen en dan in de campingsmoking voor de tv hangen.

XX

He Pipperdepip!

Zuurkool is zalig, is wat zuur, maar met spekjes en ananas is het heerlijk en proef je het zure niet zo. Ik vind het puur ook gewoon lekker, maar mijn mannetje niet.........die vind het te zuur........raar he? ZUUR-kool.
Weet je wat het is met jullie (kruimel en jij) ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat dat nog heel lang gaat duren, misschien heel raar om zo te zeggen, maar we kletsen al zo lang met elkaar dat ik daar gewoon een bepaald gevoel over heb, ik kan het niet uitleggen........is puur mijn gevoel. En ik ben gewoon briljant in pendelen dus je zult zien..........hahaha!!! Grapje..............
Nee maar even serieus, alles gaat goed komen, dat gevoel heb ik gewoon heel sterk bij jullie. (en ook bij linda, happy en reneetje.........de rest ken ik nog niet zo goed dus daar kan ik lastig wat over zeggen.........). Misschien ook omdat ik het jullie zo gun........

Reneetje: hahaha, de-make-up-ze en veel plezier op de bank vanavond, ik had hetzelfde plan!!!! Heerlijk...........lekker een zak m&m's en thee..........lekker!!!

Lievierimkie!

hihi, ik kan het me soms ook niet voorstellen dat het nog lang duurt en andere keren denk ik weer dat het nog wel een jaar kan duren...ach...nog maar 1,5 week en dan ga ik naar de arts! Hoop dat er dan eens wat gaat gebeuren.

Bij jou werd toch pco vastgesteld destijds? Werd dat na 1 onderzoek vastgesteld?

We kletsen echt al lang met elkaar...vorig jaar juli ofzo? 8 maand ofzo? ga zo even terugkijken heb ik wel zin in.

Leedies, hoe hebben jullie de tuin ingericht? Wij zijn bezig met een nieuwe tuin (in de ontwerpfase) maar we komen er niet uit!! Iemand nog tips?

Terug
Bovenaan