KLUSBABES 16

Kruimeltje; ik hoop dat het een goed teken is, en Valentijnsdag en 14 jaar samen. Na 7 magere nu 7 vette jaren haha (vooral het laatste jaar een 'mager' jaar...)

Sje, wat een gedoe met je collega zeg. Die krijgt ook alles in 1x

heerlijk 3 dagen vrij! Ik morgen nog en dan ook 3 dagen vrij. Wil in ieder geval vrijdag ramen lappen...

Dat je niet zwanger raakt, kan toch niet aan je medicijnen liggen ofzo? Stomme vraag misschien, denk wel dat je dat besproken hebt met dokter, maar het zou natuurlijk kunnen.

Happy; sudo creme? Kan ik dat alleen bij apotheek halen? Kan dat zonder doktersrecept? Ik dacht aan wat Linda over Joey zei, misschien is het ook wel exzeem wat ik heb. Het voelt ook droog aan, en ziet er trouwens ook droog uit. Als ik er over wrijf is het al rood. Misschien kan ik wel iets homeopatisch halen? Heb geen zin om er helemaal voor naar dokter te gaan

Rimke; hoe voel je je nu?? Voel je je al echt zwanger?

Nou voor mij hoef je niet meer te pendelen hoor....vorige x ook niet uitgekomen. Volgens mij lukt t bij mij ook voorlopig niet...(even afkloppen evengoed klop klop)

Anouska; nou ik werk full time (35,5 uur) maar kom ook niet altijd uit met geld hoor haha. Maar ik denk dat je vanzelf je uitgavenpatroon aanpast als je eenmaal minder hebt. dan maar geen abonnement op een krant. Alhoewel ik vaker heb van, shit hoe moet dat nu straks als we kinderen hebben, minder geld en meer uitgaven (wil dan minder gaan werken). maar ik denk dat dat wel goed komt, ik laat t wel op me af komen. Andere mensen kunnen t, waarom wij niet?

Zo, ik denk dat me eitje eraan komt zeg...begint weer aardig te steken, en voel me eigenlijk ook niet zo fit. Ik had zo een honger toen ik thuiskwam, maar toen ik eenmaal aan t eten was niet meer. Had wel opeens een ongelooflijke trek in chocola, en gelukkig, we hadden nog wat. Dus een lekker groot stuk opgesmikkeld hmm. Zou gaan sporten vanavond, want maandag kon ik niet, maar eigenlijk geen zin en fut. Vriendje is nu aan t slapen, hij moet even bijtanken voor zijn klustaak vanavond haha
Ach dames, ik hoop zo dat t lukt deze maand (net als jullie zucht). Ik zei al tegen vriend, als het deze maand niet lukt wordt ik depressief. Hij natuurlijk boos. maarja, laat me nou even zeuren, mag ik ook eens....

Hey bieb!

Hier ligt ook al een man te maffen...stelletje ouwe lullen hihi.

Ik was deze week ook ff aan het zeuren: wat als het niet lukt, wat als het nog een jaar duurt, wil niet meer wachten tot we naar de gyn gaan..enz enz....vond man ook niet zo leuk ahahaha. Laat ons gewoon soms even zeuren mannen!

Je krijgt het dus weer druk de komende dagen: klussen maar!

ha pip.
Ja lekker sexen hihi. Vanavond 'mag' hij weer even.
Deze maand heb ik echt niet zo een idee van, yes nu gaat t lukken. Ik hoop t wel, maar heb er een zwaar hoofd in.
Voel wel behoorlijk mijn eitje nu zeg. Morgen maar even temp en kijken wat die doet. Vammorgen was temp nog normaal

Las net ergens dat in bijsluiter van foliumzuur staat dat je huiduitslag kan krijgen. Zal t daar aan liggen? Maar volgens mij had ik t ook wel eerder. Oke, dat was trouwens ook van t augurk eten. Heb bijsluiter wegggegooid, kan iemand eens kijken? Slik ze van evasin. Oja, heb lichte jeuk op gezicht....viel me eerst niet op, maar nu ik er zo op let, voel ik t dus....

Hoi meiden,

Ff snel want, heb visite en als de visite weg is ga ik mn mandje in. Morgen avond natuurlijk naar wolter kroes. We gaan om half negen weg en ben niet voor twee uur s nachts thuis. Vrijdag gewoon om acht uur naar mn werk pffff tot half twaalf. Dan ga ik douchen en om half twee is dan de kerkdienst en om drie uur de begrafenis. Heb dus mn rust van vanaaf wel ff nodig. Visite blijft niet tot zo laat dus hoop om half tien plat te liggen haha

Bieb; bij mij was het ook droog en rood en die sudocreme hielp prima. Je kan het ook gewoon bij de drogist halen, het wordt meestal bij baby s gebruikt. Voor rode billetjes enzo !!!!

Rimke; lekker een paar daagjes vrij, heerlijk he lieverd

Reneetje; haha weet niet meer wat je schreef .......volgens mij dat je fulltime werkte en dat jullie van de leuke dingen in het leven houden. Gelijk ook, geniet er maar lekker van.meisje. Heb ik wel geleerd van al die narigheid het afgelopen jaar. Haha geloof deze oude badmuts maar hoor ......

Pip; haha heb een balkon dus kan je niet helpen !!!!! Heb veel planten en kabouters, gezellige boel hier !!!

Lin; morgen weer bloedprikken he .....succes meisje. Vind je gyn trouwens echt raar, heb er vandaag nog aan lopen denken ....

Anoes; hopen dat je niet de griep krijgt he .........beste meid

Jacqy; hoe is het met afvallen?

Kruimeltje; heerlijk idd dat geld uitgeven !!! Je vader is dus nog lekker actief !!! Mooi toch....nu ik dit met mijn vader meemaak besef je ook heel erg hoeveel ik van ze hou. Ik hoop dat ik na deze maand rust weer mag klussen en dan worden we allebei gewoon tegelijk zwanger he .......haha zou wel erruggggg leuk zijn

Meiden, ga naar de visite, sorry voor wie ik vergeet !!!!! O ja, was een pond afgevallen, das mooi, anders ging het veel te hard. hopen nu iedere week een pond maar er zal best een periode komen dat ik stil sta...doorzetten dan maar he

O ja lieve bambi, rustig aan he meisje ......

Kusssss happy

Terug
Bovenaan