KLUSBABES 16

ja rimke ik hoor dat wel vaker dat het er af en toe een beetje grof uit me schuur komt. maar bedoel het niet altijd zo grof natuurlijk. ik heb ook altijd met iedereen het beste voor en men die mij niet goed kent denkt vaak dat ik een bitch ben hahah, maar eigelijk ben ik heel lief.

maarja als je zo zit te typen kan men je woorden nog welleens verdraaien of verkeerd lezen. ik heb daar zelf ervaring mee met vriendinnen rusies via de mail om sms, die worden altijd verkeerd opgepakt, vandaar dat ik ook zveel vriendinnen he ahahah NOT.
tja sommige mensen hebben een beetje moeite met me.

ik ga er nu vandoor want ik heb gelukkig nog wel een vriendin en daar ik ga ik lekker mee shoppen. voor het huis en voor me zwangere buik.

xxx Bambi

April: ben vandaag inderdaad de 13de week ingegaan, nouja, 12 weken precies, maar ik bekijk het graag positief..............hahaha!!
Iets rug-proofs..............zoek lekker een terras uit, uit de wind, in de zon, en ga eens lekker lunchen met je mannetje?? Lekker verwennerij zeg maar, geniet er van in iedergeval!
Ik ben vooral aan het uitrusten, beetje in huis aan het rommelen............heerlijk!!!
Fijn weekend lieverd!

Mamaroos: Tuurlijk ken ik jou nog......wat kan wachten lang duren he? Maar misschien te vroeg getest??
Kan natuurlijk ook nog..........
Het voorjaar komt er weer aan, dan gaan we alles ook weer wat rooskleuriger bekijken, en zijn de reacties hier ook wat minder heftig denk ik..............hihihi!

Ik spring even onder de douche!!!

Dikke kus allemaal!

de rust is een beetje wedergekeerd haha,

Mamaroos, ook nog niet zwanger las ik, en je was inderdaad een tijdje bijons en in ene niet meer, maar ik ben blij te lezen dat het goed met je gaat

Bambi: haha wij zijn je humeurtjes wel gewend haha en ik heb er geen last van , en geeft niet hoor dat je bent vergeten over me neg, test, ach afwachten maar weer

april: hoe gaat het met je vandaag??

rimke; lekker genieten van het mooie weertje

sterretje; ben je ondertussen al aan de meubeltjes begonnnen hahahaha

meiden ik ga nu echt weer ervantussen en ik ben er waarschijnlijk morgen pas weer, dus niet teveel kletsen en ruzie maken he hahaha
daar is het te mooi weer voor

iedereen een prettig weekend en hopelijk zit ik hier morgenochtend niet met een megakater achter de laptop

xxx linda

Goedemiddag meiden,

Omdat ook ik me gisteren gemengd heb ik de topic van Yvon wil ik daar toch ook nog maar even op reageren.... ( als het mag....??)
Ik denk dat het allemaal een beetje uit de hand gelopen is en dat dat niet onze (als ik voor iedereen mag spreken) bedoeling is geweest. We waren een beetje melig en het werd van kwaad tot erger.
We kunnen het niet terug draaien, maar ik hoop in ieder geval wel dat yvon tussen de "aanvallen" door onze tips heeft gelezen en dat ze daar iets mee doet, want de tips waren wel gemeend (toch??)

Nou meiden, het is gelukkig weer weekend, en wat een weertje he!
We gaan zo lekker ff op pad, alvast kijken naar nieuwe tegels en schuttingen voor de tuin.
Eigenlijk een raar idee hoor, vandaag zou mijn nod zijn, maar het bloeden is al weer over.
Zou je een ei kunnen hebben als je nog ongie ben?

Nou meiden, ik wens jullie alemaal een fijne dag en lekker genieten van jet mooie weer!

Liefs Phoebe

Zo dames, rust even weergekeerd. Yvon heeft haar reactie hier ook achtergelaten, dus volgens mij zijn we er wel klaar mee, of niet?

Bambi; na 16 klusbabes weten we wel hoe je iets bedoeld hoor

Maar zwangere dames....als jullie een aparte topic willen openen, moeten jullie dat vooral doen hoor! Ik lees uit jullie reacties dat jullie liever onder de zwangeren willen praten, gewoon doen hoor. En als we willen ,breken we wel in haha.
Jullie hebben zeker gelijk dat t hier wat voller wordt. Ik lees vaak ook even snel over de pagina;s heen, en pik de   belangrijkste punten eruit. Maarja, voor de dames die dan ik dan vergeet was het misschien juist wel hun belangrijkste punt....
SOms heb ik helemaal geen zin om te reageren, maar dat doe ik dan wel, want vindt het zelf ook hartstikke leuk om een reactie op mijn bericht te krijgen...
Sja, het is geven en nemen, toch?

Heb nog steeds 'kots' neigingen. Nouja, beetje overdreven maar heb zo een misselijk gevoel. Alsof er iets in me keel zit.   Mijn ei is net geweest, dus zal wat anders zijn dan een evt zw.schap. Of ik heb een supersnelle bevruchting gehad haha

Oja, was het nou Happy of Jacque die het me aanraadde, maar heb vanmorgen de sudo creme gekocht. Ze raadde het wel aan om s avonds te smeren, want het slaat wit uit. Nouja, als t maar helpt, we zullen zien

De kat zit op de kattenbak, lijkt wel of ie dat hele ding aan het uitgraven is, wat een lawaai zeg

Vanmorgen alleen boodschapjes gedaan, even koppie thee bij schoonma, en nu lekker niksen. net film op canal + gekeken. vriendje ligt nu onder zonnebank, tv staat aan en kat zit voor tv. Lekker handig haha

Ik zou binnen 2 weken terugggebeld worden ivm aanvraag herplaatser (bedoel dus voor een 2e kat). Bijna 2 weken en nog niets gehoord. Straks maar even naar tussenpersoon mailen

Ging net even naar tuin in zonnetje, maar best fris vandaag
Iemand nog leuk nieuws??

Terug
Bovenaan