KLUSBABES 16

Lieve Bieb!
Volgens mij was de discussie niet of we als zwangeren op een apart forum gaan schrijven hoor, maar gewoon niet zo veel nieuwe meiden hier op ons topic laten meeschrijven.
Als we ons gaan afscheiden vind ik er geen drol meer aan!!!

Heerlijk he, die kattenfrutsels om je heen!!!!
Ik duim vrolijk door met al die klachten van je!!!
Dikke kus en geniet van je zaterdag!!!

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-02-2008 15:52:37'));

Lieve Bieb!
Volgens mij was de discussie niet of we als zwangeren op een apart forum gaan schrijven hoor, maar gewoon niet zo veel nieuwe meiden hier op ons topic laten meeschrijven.
Als we ons gaan afscheiden vind ik er geen drol meer aan!!!

Heerlijk he, die kattenfrutsels om je heen!!!!
Ik duim vrolijk door met al die klachten van je!!!
Dikke kus en geniet van je zaterdag!!!

Ha Rimke; had ook een beetje door de woorden heen gelezen dat  jullie liever een zw.schaps topic wilden openen. Nouja, vindt het hartstikke leuk als de zwangeren hier blijven hoor! Hoop er binnenkort ook bij te horen!!!

Oke, dan doen we vanaf nu gewoon ledenstop!!
Wie stemt voor!!

geniet jij ook nog maar lekker van je zwterdaf!!!! ehh zaterdag...was even afgeleid haha

Hey meiden,

Zo de rust is volgens mij weer terug, goed zo!

Bieb; volgend mij was het inderdaad ook niet de bedoeling dat de zwangere naar een ander topic zouden gaan! wat mij betreft blijven we hier, tot iedereen zwanger is.....

Linda; Veel plezier vanavond en leef je lekker uit meid, ben benieuwd naar je kater morgen.

Sterretje; toch opgestaan en aan de kamer begonnen, ben benieuwd hoor.

Bambi; lekker geshopt meid? En veel gekocht?

Hier gaat het erg rustig aan, we zouden vanavond eigenlijk uiteten gaan, maar dat zie ik nu niet echt zitten met mijn rug. Dus nu hebben we besloten om allemaal lekkere hapjes bij de slager te kopen, dan maken we gewoon ons eiegen restaurant thuis! Heerlijk, heb ik wel zin in eerlijk gezegd.

Is er verder nog iemand, of is iedereen buiten, van de zon aan het genieten?

Dat is een heel goed idee April!!! Leuk en lekker!
En je kan gaan zitten, staan of liggen waar en wanneer je maar wilt!!!
Ga er lekker van genieten!

Linda: als je morgenochtend geen kater hebt, mag je er van mij even eentje lenen, zijn strontvervelend op het moment! Als ik hem maar terug krijg!!!
Veel plezier!

Meiden, ik ben er vantussen!

Kus!!!

Hey Rimke, gezellig je bent er nog/weer! Oh of lees ik nou dat je er vandoor gaat, leuke plannen?
Hmm die katers van jou willen zeker lekker naar buiten met dit weer, tja die hebben natuurlijk ook het voorjaar in hun bol en dan die hormonen............................

Terug
Bovenaan