KLUSBABES 16

He meiden!!

Jeetje wat gaat het er heftig aan toe allemaal zeg! pfff...
Ik heb het ook wel een beetje wat jullie allemaal zeggen. De groep is erg groot geworden, en vaak voor mij,  ik ben over het algemeen maar 1 x per dag online, veel om bij te houden en haast niet te doen. Niet dat ik het niet gezellig vind hoor! Iedereen is even lief en gezellig!

rimke, wat vervelend voor je dat je last van je rug hebt! Hoe is het verder met de agressie bui??? haha

Linda, balen meid een nega test.... maar het kan toch nog?? veel plezier meid!!

Bambi, je mag gewoon je "humeurtje" hier kwijt hoor! We kennen je ondertussen wel!

Phoebe, wel fijn denk ik dat het bloeden al weer klaar is.. kun je weer door voor de volgende ronde!!

Bieb, vervelend dat je nog steeds een beetje misselijk bent... Wat zou t toch zijn?!?!
Ben benieuwd wanneer je een nieuw katje krijgt!

April, lekker hoor, je eigen restaurant thuis! hih

Hier alles rustig... nog dik een week en dan heb ik weer mijn nod...
oja.. ik stem VOOR een ledenstop... sorry hoor....
en ik zou het super vinden als de zwangere toch bij ons blijven kletsen... Zou jullie niet willen missen!

Hoe is het trouwens met Essy, heb haar al een tijd niet gezien! En charlotte??? Die had gisteren haar nod!

Fijne avond meiden!

Liefs Jacqy

hey meiden

ben ik nog eventjes

Rimke; haha als ik morgen geen kater heb dan leen ik die van jouw wel hahaha, maar of je hem heel terugkrijgt,?? ik ben namelijk geen kattemens sorry hahaah, veel plezier vanavond bij jullie vrienden

april: wat romantisch lekker allerlei hapjes bij de slager halen en dan lekker met zijn tween opeten, dat doen wij ook wle eens lekker knus, veel plezier vanavond meid

Bieb; ben benieuwd of je nog een reactie krijgt over die mail over de eventuele nieuwe kat

nou meiden ik ga er weer vandoor me vriendinnen komen me zo halen, ik ben nog niet ongesteld maar ikheb wel al de hele dag kramp ach ik zie wel

xxx linda

o ik vind een ledenstop ook goed, en zou het jammer vinden als de zwangeren onderons weggaan, dus hierblijven meiden haha

en ik heb een foto van me haar op hyves gezet niet zo byzonder hoor haha

nu ben ik echt weg

xxx linda

hoi meiden,

linda heel veel plezier vanavond he.

ik ben ook voor een ledenstop, maar dat leek me duidelijk hahah.

phoebe wat denk jezelf? dat dit geen ongie was of dat je nu al weer een nieuwe ei heb? ik begrijp je ff niet. hihih

jacqy hoest ermee, ik ben niet van plan om weg te blijven hoor. vind het veel te leuk met jullie allemaal, maar bedoelde gewoon dat het er niet meer moesten worden hihihi

sterretje nog gelukt metde baby meubels?

april een goed idee en wat zijn het voor lekkere hapjes geworden?

rimke thanks again , als ik jullie toch niet had, zucht, jullie zijn schatten.

bieb en heb je nog ff gemaild of gebeld voor de kat, wel leuk weer een tweede erbij. heb ff niet meegekregen maar doe je weer een kitten of al een volwassen kat/poes.

nou meiden ben goed geslaagd vanmiddag. heb een zwarte positie broek gekocht en 2 truitjes voor als het mooie weer aanbreekt. Weet niet hoe al die meiden er bij kwamen dat het heerlijk weer was, ja van binnen, maar zijn jullie wel buiten geweest hahaha me vingers vroren eraf. whahah het is mega koud.

verder dus een mega grote zwarte spiegel gekocht met van die brede baroklijnen. echt hij is geweldig. ook nog geslaagd voor behang voor de babykamer. dus voel me weer een stuk beter. nog een heerlijk broodje gegeten bij de deli en lekker bijgeklets met me vriendin.

xxx Bambi

Meiden sorry dat ik zo binnen kom vallen en niet op jullie reageer maar, moet zo naar een verjaardag. Wat een trut zeg met die reaktie bij yvon.....hoe bedoel je kwetsend !!!! Ik ben het met de rest eens ....het is hier vnaf nu vol en het interesseerd me geen drol wie er meeleest. Dit is ons topic en als ze het niet leuk vinden wat hier staat jammer dan. Moeten ze maar niet meelezen, het is ook niet voor hun bedoeld. Ga ff snel douchen.....linnie, fijne avond en balen van je test !!!! Roos, fijn dat het goed met je gaat en balen dat je ook nog niet zwanger bent! Yvon, ga hier lekker weg en open een nieuw topic om vriendinnen te zoeken ......pfffff

Kus happy

he happy,

alvast een fijne verjaardag. ja ik vond het ook veel te ver gaan wat die corine net zei over jou. zonder er bij na te denken zoiets opschrijven en jou iets verwijten. ik had ook zoiets van grrrrrr. blijf van me klusbabes af. ik had namelijk helemaal nog niet gereageerd.
snap dat je hier ff boos om word. zet het wel van je af he, want anders snappen ze er op die verjaardag ook niks van.

xxx Bambi

Hey bambi

Ze blijft gaan !!! Ik heb net mn reaktie gelezen en zei volgens mij echt helemaal niks verkaard, gaf op een nette manier mijn mening. Jacqy krijgt er nu ook flink van langs. Heb toch weer gereageerd net ...kan het niet uitstaan haha. Ik vind het ecth ver beneden peil om op een zwanger worden forum te gaan zetten dat iemand dan vast liever zwanger wil worden als een ander. Zooooooo verschrikkelijk kwetsend. Had nog hoop dat ze na mijn reaktie ook in zou zien dat dit echt niet kon maar, zegt al genoeg dat ze dat niet eens wil toegeven .......Pfffff

Liefs happy

Terug
Bovenaan