nou loth, dat was dan van korte duur bij ons, het was me een genoegen en tot ziens.
succes met zwanger worden!
jeetje mina, ben er nu wel zo vreselijk zat van he, kan er ook niet meer om lachen!
waarom word er nu steeds over door gegaan door die meiden?
voor eens en voor altijd is het onderwerp Yvon vanaf NU klaar, zonde van onze tijd!
sterretje, leuke kleuren voor de meubeltjes, creme met beuken.
en jullie hebben het ledikantje en de kledingkast al in elkaar en morgen de commode, succes meid! wat zal het mooi worden, ben vreselijk benieuwd.
stuur je ons even een foto als het helemaal klaar is?
wat vervelend meid dat je zo'n last van je rug hebt.
dat programma van baby te huur ken ik niet, op welke zender komt dat?
wauw, wat een leuk vooruitzicht, dinsdag de 3D (pret) echo.
lijkt me zo bijzonder!!! schijnt erg duur te zijn, maar zou het er wel voor over hebben geloof ik. weet jij ook wat het gaat kosten?
linda, ik ga straks even kijken naar je nieuwe haar meid, ben erg benieuwd!
wat balen dat je test toch negatief was, je had het ook al een beetje verwacht he.
ik hoop dat je veel plezier hebt gehad in de kroeg vanavond en het flink op een zuopen hebt gezet, haha.
als je niet ongi word dan doe je toch maandag ofzo nog even een testje?!
was de verjaardag gezellig vanmiddag van het zoontje van je neef?
hoelang ben je bezig geweest met de stijltang? whaha
bambi, helemaal brka vandaag meid, ook rugpijn. volgens mij is het echt heersend op het moment, ik verrek ook van de pijn.
kan soms gewoon niet lang stil zitten of stil staan, ppfff.
leuk dat je vanmiddag nieuwe positiebroeken hebt kunnen vinden en ook nog een paar shirts voor de mooie dagen die komen.
wat voor behangetje is het geworden voor de babykamer?
bieb, jij ook af en toe even lekker onder de zonnebank, heerlijk is dat he.
net of het dan al voorjaar/zomer is, haha.
klusdagen zijn dus weer over bij jullie, nou maar weer afwachten....
vreemd dat je nog steeds zo misselijk bent, zou inderdaad een erg snelle bevruchting zijn, whaha.
mamoetje, ach meid, wat een toestand dat vriendjelief niet meer op commando wil klussen, nooit gedacht dat een man DAT zou zeggen, haha.
zouden volgens de statestieken toch altijd aan sex moeten denken, haha.
gooi je charmes in de strijd meid, gaat ie vast als een blok voor je vallen, whaha.
rimke, ook al een zere rug, join the club!
lekker bij vrienden gegeten vanavond en alvast veel plezier met de voorpret voor jullie wintersportvakantie.
eindelijk voor jou de 12 weken gepasseerd, beloof je ons dat je nu ook ECHT gaat genieten van je zwangerschap?! gefeliciteert meid, je verdiend het!
mammaroos, op zich vind ik het wel wat om naar een speciaal msn-forum te gaan, maar alleen als ook echt iedereen mee wil! ik zou niemand wilen missen hier!
vind het wel een fijn idee dat dan niet iedereen meer mee kan lezen hier, ook eventuele "bekenden" die hier kunnen lezen dat ik bijvoorbeeld zwanger zou zijn.
heb nog steeds het gevoel of m'n vriendin hier meeleest, haha.en nu meer weet dan me lief is.
je hebt er al een testje tegenaan gegooid meid, jammer dat hij negatief was, maar zolang je nog geen bloed hebt gezien, is het nog goed toch.
hoop dat de rooie duivels wegblijven en dat je overmorgen nog eens weer een testje kan doen en dat hij dan positief is.
jij zit dus ook al in ronde 8 alweer, duurt wachten lang he meid?!
phoebe, lekker wezen kijken voor jullie tuintje vandaag, heb je nog wat leuks gezien?
vreemd verhaal hoor, dat je niet echt goed ongi bent geweest en vandaag eigenlijk normaal je Nod had moeten hebben. heb je wel een test gedaan?
misschien was de bloeding iets anders en geeft de test iets aan wat je misschien niet meer verwacht????
ik heb trouwens geen idee of je een ei kunt hebben tijdens je ongi,???
april, klinkt erg gezellig meid, lekkere hapjes opgehaald bij de slager en heerlijk thuis opknabbelen met je mannetje. heb je een leuke avond gehad?
jaq, word erg spannend al voor je , nog maar een dikke week en dan alweer Nod.
pip, ik vind het ook meer dan genoeg geweest hoor op die andere topic, ppffff.
genoeg, zand erover en basta, haha.
hoe was het vandaag op de tuinbeurs meid?
ik heb morgen heerlijk rustig dagje, jij ook?
hoop dat het lekker weetje is, met veel zon, dan ga ik nog even lekker met de woefies lopen.
klaasje, jouw klusperiode zit er dus ook weer op, afwachten maar weer he, ppffff.
misschien dat je inderdaad dan eerder een testje kan wagen als je je ei eerder hebt gevoeld, hoop het zo voor je meid!
wat een geweldig nieuws dat je toch naar Afrika gaat, het risico wat je neemt is wel erg eng, maar hoop dat je er heel erg van gaat genieten om je zussie weer te zien.
over 8 weekjes is het al zover, veel plezier met de voorpret.
meiden, heb het vreselijk druk gehad vandaag op het werk, voor dat ik het wist was het alweer 17:00.
toen ik thuis kwam waren mijn schoonmoeder en zwagertje er en hebben we samen met de jongens die ons altijd helpen op zaterdag, een patatje gegeten.
nog even gekaart later en ze waren om 22:30 vertrokken, toen achter de computer gaan zitten, jullie verhalen bijgelezen.
en geloof het of niet maar het is nu 0:00 en ben nu pas klaar met lezen en reageren, haha. wat een lappen tekst.
m'n vriendje kwam net al vragen of het allemaal lukt met "die meiden" daar bedoeld hij dus jullie mee, haha. ik zeg ja hoor, vreselijke kletstantes, whaha.
morgen heb ik een heerlijk rustig dagje in de planning, met mooi weer nog lekker een stuk wandelen ofzo.
had trouwens vanavond tv even aanstaan, Tooske word ook al erg dik zeg, je kunt goed zien dat die zwanger is, zal ook wel niet zolang meer moeten. was ze niet in april/mei uitgeteld?
nou ga me tandjes poetsen en dan lekker m'n bedje in.
morgen weer een nieuwe dag.
slaap lekker allemaal en tot morgen.
xxxx kruimels