KLUSBABES 16

goeiemorgen meiden

het was gisteren wel gezellig hoor onderling met de meiden maar ikheb nog nooit zulke slechte muziek gehoord ik ben om half 1 naar huis gegaan, en ikheb niet zoveel drank gehad hahaha

Sterretje: dat was ik die bijna nooit drinkt, en gisteravond heb ik wel een paar borrels gehad maar ik kan gewoon absoluut niet tegen drank en heb altijd mega megakaters en dat heb ik er niet meer voor over en nu ben ik fris en fruitig haahahha
Dus jullie zijn gisteren toch begonnen met het ledikant in elkaar zetten hahaha

klaasje: dus je gaat toch naar afrika en dat zonder inentingen, wel heel leuk want dan zie je je zusje weer

Happy: ik vond het een verschrikkelijke gemene reactie van die corinne en ik zit nog te denken of ik een reactie ga plaatsen maar over de andere kant schieten we daar niks mee op, wat een bitch zeg pfff,
Heb je het gisteren nog gezellig gehad op de verjaardag?

Rimke; hebben jullie gisteren de vakantie goed doorbesproken ?? lekker vooruitzicht hoor

Bambi: goed geslaagd las ik met positiekleding gekocht, lekker meid, en het was inderdaad heel erg koud gisteren haha

xxx linda

goedemorgen meiden,

na zo een nachtje er over geslapen te hebben, en ik het terug lees was ook ik lekekr fel bezig, maarja dan moeten ze maar van me klusbabes afblijven. ik vind het prima zo en ga er indd geen woorden vuil meer aanmaken.

linda gelukkig neit dronken geworden, jammer dat de muziek minder was, maar dan ben je nu wel fris en fruitig ja hahaha

kruimels nou na een drukke dag op het werk mag je vandaag best lekker rustig aan doen hoor. we hebben voor de babykamer een creme behangetje gevonden. hahah als je ons huis ziet is alles creme met bruin hihihih.

sterretje wat fijn dat je toch wal wat meubels inelkaar heb staan. en vandaag de rest.
onze meubels staan opgelagen bij me man zijn baas boven de zaak. nu zijn ze daar bezig met sloop werkzaamheden. ooh god af en toe als ik er langs rij ben ik zo bang dat er wat met de meubels gebeurd. maar ze staan onder zeil ofzo en er is duidelijk gemeld niet aan de meubels te komen. ik hoop het . des te eerder die kamer klaar is des te beter, kunnen de meubels daar tenminste weg hahaha.

zo me mannetje heb me ontbijtje klaar de schat, heb zelf al een beginnetje gemaakt met een vers justje en een eitje gekookt en hij heeft het afgemaakt met verse broodjes uit de over. jammie.

xxx Bambi

Kruimels; Ik ben het met je eens hoor, vanaf nu is het klaar met dat topica van Yvon, het gaat nu echt nergens meer over!

Klaasje:Lekker zeg naar Afrika, hoelang gaan jullie? Heerlijk vooruitzicht, geniet van de voorbereidingen.

Bambi; Hmm lekker zo'n ontbijtje, wat een schat zeg die vent van jou. En hoe is het in jullie huisje, wat meer rust nu jullie wat langer de tijd hebben? En goed geshopt las ik, heerlijk.

Linda; Aha dus de kater valt mee, ha ha. Wel een leuke avond gehad zo te lezen. Waren jullie eigenlijk naar een kroeg gegaan?

Sterretje; Zo jullie zijn al goed bezig geweest, vandaag de commode dus nog, leuk hoor. Tja, ik vrees dat ik nu al minder moet gaan werken. Dat was tenminste wel het advies van de HA, zij vond dat ik het al lang vol had gehouden (ivm mijn rugaandoening). Morgen maar eens met mijn baas praten en ook de Arbo maar eens bellen vrees ik. Even kijken  dus hoeveel ik zal gaan werken.

De hapjes waren echt super lekker gisteren!
Hoe is het verder met iedereen, ik zal zo eens op de roze wolk gaan kijken, want volgens mij komen er weer wat spannende dagen aan voor sommige van jullie, toch? Ik weet zeker dat er deze maand weer wat zwangere komen, dat kan gewoon niet anders!!!

Charlotte, waar ben je? Ik zag net dat je NOD is geweest.......

Bieb; Ik wil hier blijven hoor, veel te gezellig. En ik lees graag hoe het met de voorbereidingen van jullie grote dag gaat.

Ik zie dat vanaf volgend weekend het weer extra spannend wordt voor veel meiden, ik duim voor jullie hoor!!

Linda; hoe is het bij jou, al tekenen?

Goedemorgen meiden!

Linda, fijn dat het gezellig was gisteren!! Beetje jammer dan van de muziek, maarja....

April, hoe is het met je rug?

Kruimel, heb je het zo druk meisje? tooske groeit inderdaad. Wist tot een paar weken geleden niet eens dat ze zwanger was. Zei het steeds tegen me mannetje, kijk ze is zwanger, maar hij geloofde me niet! Tot gister avond, toen was t wel heeeeel duidelijk te zien! haha

Ehm... weet de rest even niet meer...
Fijne zondag!

Liefs Jacqy

Jacqy; Als ik maar rustig aan doe en voldoende afwissel (liggen/zitten/lopen) dan gaat het wel, alleen de nachten breken me erg op, want dan heb ik het meeste pijn (lig dan te lang en juist dan gaat die tussenwervel zich 'volzuigen' en tegen die zenuw drukken).

Ik wist helemaal niet dat tooske zwanger is, wanneer moet ze bevallen? Dat is hun tweede kindje of niet?

En hoe is het met jou Jacqy, nog leuke plannen voor vandaag?

Happy, meid lastig he om niet te reageren op het topic    , maar zoals je al schrijft volgens mij moeten we er echt geen woorden meer aan vuil maken.
Hoe is het verder met je?

Terug
Bovenaan