KLUSBABES 16

Hey april, haha sorry net toch gedaan, was echt de laatste keer. Ze snappen er toch geen bal van !!! Hier verder alles goed. Morgen voor mn bloeddruk, dus hopen dat het weer gezakt is !! Ga nu ff bijlezen hier

KUsssssssss

Lieve meiden,
Ik heb nog niets terug gelezen maar ik roep iedereen op om niet meer te reageren op het topic van Yvon, we hebben hier te maken met mensen die nog kinderachtigeren zijn dan wijzelf.............hihihi, en die ook maar niet in staat blijken hun laag bij de grondse opmerkingen terug te nemen dan wel hun excuses aan te bieden, ik denk dat wij hier boven staan! Dus laat ze maar................
Ben zo terug!

Happy, Ja denk aan je bloeddruk zeg! Ik hoop echt je bloeddruk morgen weer gezakt is, ik duim voor je, oke! Hoe hoog was ie vorige keer eigenlijk?

Rimke; Ja, ik had ook al geschreven dat we volgens mij moeten stoppen met reageren.

Happy, denk aan je bloeddruk hoor! Hoop zo voor je dat deze morgen een beetje gezakt is!

April, balen meid dat de nachten erger zijn. Hoop echt voor je dat met fysio dit snel beter kan gaan. Ik ga vandaag lekker nixen! heerlijk! Strakjes even lekker naar buiten, het ziet er heerlijk uit, alleen denk ik dat t wel koud is! brrr... En even de was en dergelijke doen!
Ga jij nog wat leuks doen vandaag?

Nee, ik vrees dat ik nu wat beperkt ben. Zo wel even een blokje om lopen, even een frisse neus halen. Verder met jullie kletsen, ha ha en misschien een boekje lezen of zo.

Hahaha, ik lees dat iedereen het er zo ongeveer mee eens is dat we kappen met deze onzinnige discussie! Mooi zo!

Ik hang nog steeds in pyama, dus ga zo eerst even douchen en aankleden!
Gisteravond was gezellig, maar ik kom er dan wel achter dat ik altijd alles heel goed voorbereid wil hebben, en de rest is dus iets losser, wat bij mij weer frustreert, dus.........ik weet al wie er de hele week boodschappen doet en kookt vrees ik...........
Maar mijn mannetje heeft zo ongeveer beloofd me te zullen tegen houden......ben gewoon een beetje een controle-freak....

Tot later!!!

Terug
Bovenaan