KLUSBABES 16

Lijkt wel een pyama party hier, ik loop er ook nog in heerlijk !!! Moet nog steed bijlezen haha niet zo vlot he. Ik kap er daar idd ook mee, ze snappen er toch geen bal van of ze willen het niet snappen ! Ga ff douchen ....... April, vervelend he meid, verdorie. Ga idd maar ff lekker een blokje om ofzo, het is heerlijk zo in dat zonnetje ! Lin, wat balen van die muziek joh. Dat kan echt de sfeer van de avond bepalen he.

Meiden, wie is er uit bij idols ???????

Kusssss happy

Hallo meiden,
Ik lees dat het voor een paar meiden weer heel spannend gaat worden ivm naderende nod.
@phoebe: je had deze maand toch een cyclus van 23 dagen? of was dat de vorige keer?
@linda: Zoiets was me bijgebleven. Maakt niet uit, zonder alcohol kan het ook leuk zijn. En vandaag weer fris en fruitig, heerlijk. Leuk dat je je zo geamuseerd hebt.
@kruimel: ik wist t niet van tooske tot ik haar gisteren op tv zag. Volgens mij is het haar 1e kind, maar dat durf ik niet zeker te zeggen. April of mei uitgerekend? Dan zou ze op zijn vroegst over 6 weken bevallen, maar aan haar buik te zien is ze zo ver niet. Onze buiken komen wel een beetje overeen. (maar goed dit is praten in de lucht, iedereen is anders natuurlijk.)
@bambi: lekker ontbijtje, verlaat valentijnsontbijt? Als ze aan jullie meubels komen, dan stuur ons er maar op af.
@happy: Het is kwetsend, maar laat maar gaan. Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in.
@april: ik kan me goed voorstellen dat je rust moet houden en doe dat nu ook maar. Wie weet kom ik je binnenkort vergezellen. Het stomme is dat als ik lang lig te slapen, de laatste 2 uur geen zin hebben voor mijn rug, maar het juist erger maken. Vandaag dus ook weer. Ik weet niet hoe ik morgen moet gaan werken zo.

Sterretje; ik zal ook even wat wijze woorden voor je schrijven; denk ook aan jezelf en die kleine meid! Als het niet gaat, dan moet je wellicht ook wat rustiger ana gaan doen. Wat zegt je therapeut ervan?

sterretje, leuke kleuren voor de meubeltjes, creme met beuken.
en jullie hebben het ledikantje en de kledingkast al in elkaar en morgen de commode, succes meid! wat zal het mooi worden, ben vreselijk benieuwd.
stuur je ons even een foto als het helemaal klaar is?
wat vervelend meid dat je zo'n last van je rug hebt.
dat programma van baby te huur ken ik niet, op welke zender komt dat?
wauw, wat een leuk vooruitzicht, dinsdag de 3D (pret) echo.
lijkt me zo bijzonder!!! schijnt erg duur te zijn, maar zou het er wel voor over hebben geloof ik. weet jij ook wat het gaat kosten?

@kruimel: Als ik een foto maak, zal ik het eens proberen, maar dan heb ik uitleg nodig, want ik weet niet hoe het werkt.
Baby te huur komt op zondagavond op ned. 1, 2 of 3 en vanavond is aflevering 5. Je kunt ze op internet terugkijken. Echt lachen af en toe.
De pretecho gaat 130,- kosten. Dat is 3 kwartier lang en ze maakt een dvd van het hele gebeuren, die we meekrijgen. Ik kon t ergens anders voor 120,- doen, maar ik ben al eens bij haar geweest voor de medische echo, waar we ook een dvd van hebben en ik was er heel tevreden over.

Dames, ik ga even plat liggen, ik trek het even niet meer.

Terug
Bovenaan