Klusbabes 17!!

happy, wil je thuis afspeken of ergens anders?
Je zou naar mij kunnen komen, mannetje is pleite....

pip, ik vind het ook wel eng en spannend hoor, maar wel leuk, je bent toch met het zelfde bezig.
We hebben in ieder geval 1 dezelfde intresse... ZWANGER WORDEN hahahaha  

sweety wat lief van je !!!!
denk dat happy super blij is met je berichtje.
welterusten meid.

Ik wil best naar jou toe komen hoor, weet de weg whaha ....stom he dat ik het eng vind !!!

Ja..... we gaan het echt doen, toch Happy??
Ik zie het al helemaal voor me, zit je hier op de bank vraag ik happy wil je nog koffie hahahaha

pip en ik zijn een beetje bang dat het anonieme er dan afgaat, misschien klikt het wel helemaal niet zo goed, wat ik me overgens niet voor kan stellen hoor, whaha.
maar vind het zo ook wel erg spannend dat we elkaar misschien wel zo voorbij lopen.
ik weet wel een klien beetje van foto's hoe pip eruit ziet, maar kan haar ook zo voorbij lopen als ik haar tegen zou komen.
lief van sweety he, happy. er bestaan gelukkig ook nog lieve mensen, haha.

Okay, kom dan maar naar mij toe hahahaha
Ik vind het ook eng hoor, maar als we het niet doen en we zien iemand lopen van onze leeftijd zullen we ons alle twee afvragen ... zou ze het zijn....
hahaha
Me vriendje vind me een muts omdat ik hier een beetje zit te grijzen achter de pc hahaha

ik zie het helemaal voor me dat jullie samen aan het koffieleuten zijn.
gaan jullie dan woensdag afspreken?

phoebe, mijn vriendje is inmiddels afgedropen naar de kamer, (ik zit in de keuken) die zei ook al, zit je nu nog op dat forum, verslaafde, haha.
hij bedoeld het gelukkig grappig, vind het niet erg dat ik erop zit.

Terug
Bovenaan