Klusbabes 17!!

graag gedaan meiden, wilde verder niet inbreken hoor alleen ff happy toespreken, maar jullie natuurlijk allemaal succes gewenst he!! hopelijk mogen jullie ook snel een wondertje krijgen, ik ga eerst nog ff mijn MK verwerken en hopelijk komt het dan snel goed!!

in ieder geval, succes !!!

liefs sweety

inmiddels is spoorloos op tv al begonnen, kijk met m'n rechter oog naar tv en met m'n linkeroog naar de pc, whaha. veels te nieuwschierig,

Oh phoebe vind het leuk !!!!!! Zal wel raar zijn om dan jou bij je naam te noemen ! haha. Ben ik er om acht uur, is dat goed?

sweety, vind het heel erg voor je meid dat je een mk hebt gehad!
ik wens je een heel vruchtbare periode toe zodra je erweer voor wilt gaan en dat jij ook snel een gezond kindje in je armen mag houden.
dag lieverd

Kruimels, jij en pip wonen nog wat verder uit elkaar, als ik het goed begrepen heb loop ik vanuit mijn voordeur zo de achtertuin in van Happy der ouders (bijna dan), dus de kans dat we elkaar tegen komen is wel heeeeeeel groot.
En klikt het niet in real life ( wat ik me ook niet voor kan stellen hoor) dan komen we daar woensdag wel achter en gaan we gewoon op het forum verder.
Maar (en dan spreek ik alleen voor mezelf, ik weet niet hoe Happy daarover denkt) ik vind het wel fijn   als je bepaalde dingen   over zwanger worden ook met iemand kan bespreken in real life, iemand die   in het zelfde schuitje zit zeg maar.
Iemand die weet hoe de teleurstelling voelt als je weer ongi ben, snap je??

Hey kruimeltje, vind het ook helemaal super van sweety !!!! Kan ik echt blij van worden joh ....Jij bent idd wel heeel vroeg vandaag he lieverdje ........

wwwhhaaaaaaa ze gaan het echt doen meiden, die phoebe en happy, haha
zetten jullie woensdagavond de computer dan ook aan, we willen erg graag weten of het gezellig is, haha

Terug
Bovenaan