goeiemorgen meiden
oooooooooooooooooooo wat spannend phoebe en happy gaan een woensdag met elkaar afspreken, ik ben helemaal zenuwachtig, en als jullie iedereen ophalen rij dan ook gelijk richting volendam en dan komen jullie allemaal bij mij een bakkie koffie en thee halen
Phoebe maak ook effe een foto van happy en zet die op hyves weten we ook hoe die eruit ziet, heel erg leuk meiden
bieb: wat goed dat je contract is verlengt met een jaar heb je in iedergeval een zekerheid weer voor een jaar en dan kan je evengoed nog blijven solliciteren, en je staat op de wachtlijs voor die andere kat, dat is dan afwachten geblazen
Sweety: wat erg dat je al 2 miskramen hebt gehad, ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen en dat je maar weer snel zwanger mag raken, en je breekt niet in bij ons haha
meiden ik ben het allemaal alweer kwijt er is zoveel geschreven gisteren, ik ga zo me kleren aantrekken, en naar de bakker toe, joey gaat dan op zijn fietsje met zijwieltjes en ik loop erachteraan dat vind ie leuk hahaha, Gisteravond heb ik nog een berg met strijkgoed weggestreken pfff ik spaar dat altijd veel te veel op hahaha
iedereen een fijne dag vandaag en ik kom straks nog eventjes buurten
xxx linda