Klusbabes 17!!

als ik phoebe1980 intoets in google krijg ik allemaal chineese sits hahaha

Ja deze huizen zijn idd niet duur !!!! Kostte 79500 euro dus das niks he. Wel leuk een opbouw. Heb je daar de vergunning al voor? Wij hebben hier natuurlijk nog twee slapkamers over dus voorlopig ruimte genoeg !!!! Blijf voorlopig nog ff lekker zitten hier

Nou buuf, ik ga er ook mee stoppen, straks hebben we woensdag niks meer te kletsen hahaha, ik heb er wel zin in!

Slaap lekker!

Liefs Phoebe

Meiden, ga ook mn mandje in !!!!! Nog 2 nachtjes slapen en dan zie ik phoebe haha

Liefs happy

goeiemorgen meiden

oooooooooooooooooooo wat spannend phoebe en happy gaan een woensdag met elkaar afspreken, ik ben helemaal zenuwachtig, en als jullie iedereen ophalen rij dan ook gelijk richting volendam en dan komen jullie allemaal bij mij een bakkie koffie en thee halen
Phoebe maak ook effe een foto van happy en zet die op hyves weten we ook hoe die eruit ziet, heel erg leuk meiden

bieb: wat goed dat je contract is verlengt met een jaar heb je in iedergeval een zekerheid weer voor een jaar en dan kan je evengoed nog blijven solliciteren, en je staat op de wachtlijs voor die andere kat, dat is dan afwachten geblazen

Sweety: wat erg dat je al 2 miskramen hebt gehad, ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen en dat je maar weer snel zwanger mag raken, en je breekt niet in bij ons haha

meiden ik ben het allemaal alweer kwijt er is zoveel geschreven gisteren, ik ga zo me kleren aantrekken, en naar de bakker toe, joey gaat dan op zijn fietsje met zijwieltjes en ik loop erachteraan dat vind ie leuk hahaha, Gisteravond heb ik nog een berg met strijkgoed weggestreken pfff ik spaar dat altijd veel te veel op hahaha

iedereen een fijne dag vandaag en ik kom straks nog eventjes buurten

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Tjonge zeg , ik ben gewoon nu al een soort van nerveus voor morgen haha, erg he. Maar, ben ook wel heeeeeeel nieuwsgierig hoor ! Wat een toeval he ...........Linnie, das idd wel een goed idee van die foto, hebben jullie ook een beeld bij mij he ! Wat leuk die kleine op zn fietsle mee naar de bakker !!! Natuurlijk rijden we ook langs jou hoor meisje hahaha, we prakken wel een aanhanger achter de auto !!!!

Kus happy

Terug
Bovenaan