Klusbabes 17!!

happy; wat goed van je dat afvallen!je geeft zeker al die kilo;s aan mij! pff heb me toch een buik op dit moment...
Heerlijk nieuwe kussens! die van ons zijn al 20 jaar oud volgens mij....moet ook echt eens nieuwe komen

pip; mijn temp is in t weekend altijd iets hoger, meestal 0,2 graden

Iedereen die met elkaar afspreekt; misschien kunnen jullie nog even richting Roermond rijden? een stukje echte Limburgse vlaai eten. hmm

Rimke; rustig aan he meissie

Linda; spannend voor je ook al denk je dat je ong wordt...je weet t nooit...

Jacqy; jeetje wat een rot nieuws zeg. Ik hoop dat t snel beter gaat met je oma. En dan net 2 maanden geleden dat je opa is overleden. Hoor je vaak, dat ze vlak na elkaar overlijden. Oeps klinkt beetje cruw, want je oma leeft gelukkig nog. Nouja je weet wel wat ik bedoel

Bambi; vervelend die klachten zeg. Doe je beetje rustig aan?

foto;s foto;s!!!!
ben benieuwd morgen. Wat als t nu echt niet klikt. Zeggen jullie dan gelijk na 5 min., gedag? ach, daar moeten we maar niet vanuit gaan..

Zeg, ik wilde vanmorgen op Hyves op onze site. Maar zag de foto niet staan? Ik weet dat jullie van alles aan t veranderen waren, maar moeten we nu op een andere manier inloggen ofzo?

onze tijd komt ook wel voor een pretecho, maar ik ga morgen eerst een prethappyfoto maken hahaha

bambi, de foto is gewijzigd in een boormachine hahaha en de inlognaam is gewijzigd maar die kan je van de site af lezen.

Ik ben niet zo bang dat het morgen niet zal klikken, maar blijkt nou dat we na ene half uur uitgepraat zijn dan geef ik happy gewoon niks   meer te drinken en dan hoop ik dat ze de hint snapt hahaha

Hey bieb, ik ga er ook niet van uit dat het niet klikt maar, anders houden we het gewoon lekker bij het forum. Best moeilijk hoor een nieuw kussen kopen, die paar minuten in de winkel is toch heeeel anders als in je eigen bedje he ........

Liefs

ben ik weer

Sterretje: heel veel plezier met de pretecho meid , en ik hoop dat je niet ziek gaat worden omdat je zei dat je je ook niet zo lekker voelt

jacqy: gadverdamme wat een slecht nieuws meid, het zit jullie ook niet mee, hopelijk komt het allemaal goed met je oma, maar ze heeft wel een flinke optater gehad, heel veel sterkte meid en je kan hier altijd je hart luchten lieverd

Bambi; ook jij bent niet lekker las ik, doe het lekker rustig aan meid, en maagzuur dat is heel erg vervelend, ik heb daar met joey gelukkig geen last van gehad, en lekker dat je pa je man gaat helpen in jullie huis,

happy: bruine ogen, ja die was ik vergeten te raden hahahah

xxx linda

he meiden,

gaat wwer lekker snel hier.

sterretje heelveel plezier met de echo. ooh nog een weekje en dan mag ik voor de 20 wk echo. vind het best spannend. en ja raden, eh daar ben ik slecht in hahaha

sorry maar moet nu echt de hond uitlaten. geloof dat ie op 2 poten loopt en zijn plasser dicht houd hahaha. geintje natuurlijk. miss na gtst kom ik nog ff. ga wel vrtoeg me mandje in, want anders kom ik nooit 2 dagen werken door.

xxx Bambi

Ok dan ga ik wel wieberen met een droge strot hahaha wel eerst die foto maken hoor anders wordt linnie vast heeeeeeel boos hihi

jaaaaaaaaaaa wel een foto anders wordt ik echt boos hahahaha, en ik ben niet lief als ik boos ben hahahaha

xxxx

Terug
Bovenaan