Klusbabes 17!!

Meiden, ik moet er weer vandoor.
Mijn beste vriendin gaat trouwen in mei en ik ga nu naar nog een vriendin van haar toe om het vrijgezellenfeesje te bespreken.... eigenlijk niet zo veel zin in, maar goed...

Meiden, jullie horen morgen avond (of het moet zo gezelli zijn dat het heeeeeeel laat wordt) hoe het geweest is.

Buuf, niet terug krabbelen he... hahahaha
tot morgen!

Liefs Phoebe

Nou lin volgens mij wij allemaal niet, dat heb ik hier van de week wel gemerkt haha. Al onze stekels kwamen eruit ....

Ik zou niet durven buuf !!!! Zie je morgenavond haha.......fijne avond meid !!!

fijne avond phoebe

happy: ik heb me van de week nog ingehouden op dat topic haha, ik dacht anders wordt ik er zometeen vanaf gegooid hahaha

xxx

Happy en Phoebe; ik geloof wel dat t goed komt hoor jullie gezellige uitje. Een paar flessen wijn en dan komt t vanzelf wel haha. Onee, geen wijn voor de babes...niet goed voor de (toekomstige) baby's

Oja, weten jullie nog dat ik vorige keer gedroomd had over mijn collega dat ze terug moest naar verkoop, en dat mijn droom uitkwam. Ik had trouwens zondagnacht ook over mezelf gedroomd en t werk. Dat ik veel op dit forum zat en de baas betrapte me weer. Dus bang dat contract niet werd verlengd. En zie, ik heb toch beetje telepatische gaven, alleen is mijn contract dan wel verlengd

Shit zeg, normaal rij ik ong 10 min naar werk en naar huis, nou vanavond deed ik er 50 min over!! balle stad!!

hey bieb; dat gaat bijna eng worden met jouw en je dromen zeg,

xxx linda

Terug
Bovenaan