Klusbabes 17!!

Linda; ik wil niet zeggen dat ik gaven heb ofzo hoor, maar mijn oma zegt altijd dat 'ze met de helm' op is geboren, en dus ook gaven heeft....
Ik weet wel dat ik altijd veel op mijn gevoel afga, en dat dat meestal de goede is....

Jeetje bieb, jij met je dromen !!! Was het zo druk onderweg? Balen dan he, wil je lekker naar huis ....

Lin, ik heb me ook echt ingehouden haha

Meiden, ga naar mn vriendin om haar haar te doen met mn stijltang. Kijken hoe dat eruit gaat zien hihi.....gezellige avond nog lieverds !!!!!

Kus happy

volgens mei was de naam veranderd van klusbabes naar klusmeiden en het wachtwoord was wel hetzelfde gebleven

xx

happy : fijne avond meid, en dat wordt wel mooi hoor je haar met de stijltang

bieb: nou misschien heb je wel een gave maar durf je er onbewust nog niks mee dat kan, ik geloof er wel in

xxx linda

Oke, nou als ik dan toch gaves heb, dan voel ik dat iedereen snel zwanger raakt!!!!

dames, mijn vriendje moet even wat voor zijn werk op laptop doen, dus zie jullie wel weer!!

Phoebe en Happy: alvast veel plezier morgen!! Jullie gingen toch ook naar Bambi?

xxx

haha bieb, dat zal wel lekker zijn dat we allemaal maar snel zwanger mogen zijn
fijne avond meid,

meiden ik ben er ook vandoor, iedereen een fijne avond, en morgen voordat ik ga werken lees ik alles weer eventjes bij

xxx linda

jaq meisie, wat een vreselijk naar nieuws!
jullie hebben nog niet eens te tijd gehad om de dood van je opa te verwerken en nu dit weer. heeft je oma niet gewoon veel verdriet dat ze nu dit gehad heeft?
je hoort vaak dat oudere mensen het dan opgeven, omdat ze niet alleen verder willen.
wat sneu ook voor je moeder, eerst je vader verliezen en dan je moeder op het randje van de dood, ppffff. heel veel sterkte meid! en ik hoop dat je oma weer opkrabbelt.

rimke, sterkte met je hoofdpijn.
inderdaad veel drinken, schijnt goed te zijn.

happy, whaha je ouders nog geen bank en jij een nieuw kussen, hoop dat ie lekker slaapt, ben benieuwd.

sterretje, nee ik heb baby te huur nog niet gezien, denk dat ik dat vanavond nog eens even ga bekijken, volgens mij is het hier niet erug druk vanavond, ten opzichte van gisteren ppfff haha.
wat geweldig, je bent nu naar de pretecho toe, ooohhhhh wat lijkt me dat leuk zeg,
heel veel plezier meid en geniet van de beelden die je mee naar huis krijgt.

ik heb gisteravond de laatste aflevering van dawson's creeck gekeken en heb echt vreselijk zitten janken, echt heeeel erg.
om het zielige eind en ook omdat ik nu moet wennen dat ik niet meer kan kijken.
geloof dat ik maar gewoon gelijk met mc'loads doghters verder ga, anders ga ik me nog vervelen, haha. even bij m'n schoonzusje halen, die heeft deze nog.
vriendjelief is er weer vandoor vanavond, weer voor de mest, haha.
goh wat spannend zeg happy en phoebe, morgenavond is het al zover....
ben erg benieuwd ook hoe happy eruit ziet, haha ook nieuwschierig he?!

lin, nog steeds niet ongi meid, ppfff wat maak je het spannend!!!
ga nog even op andere topics lezen en kijken of hier nog iemand is.
xxxx kruimels

Hee meiden,

Sterretje : Hoe was je echo?????

Jacqy: wat vervelend van je oma zeg.. Maar zoals bieb ook al zei, je hoort het wel vaker..
Dat was het dacht ik alweer..

Onee Bambi vervelend van die banden pijn.. maar wel lief dat je mannetje hulp had geregeld zodat jij thuis kan blijven.. Hopelijk voel je je snel beter.. en Sterretje ook natuurlijk,..

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan