Klusbabes 17!!

meiden, ik ga effe lekker in bad en dan naar bedje toe.
iedereen nog een fijne avond en tot morgen,
slaap lekker!!!
groetjes kruimels

pff...net ff tien pagina's doorgespit.

Jacqy heel veel sterkte!! ik hoop dat je oma weer helemaal beter wordt. Ik brand een kaarsje voor je....XX

Happy en phoebe maak er een gezellige avond van morgen!!

de rest ben ik kwijt.

Hier zijn geen bijzonderheden niks, nakkes,nada!!

fijne avond!!

X

Sterretje, hoe was je echo??????? (hoezo we zijn nieuwschierig).

Jacqy sterkte!

Happy en Phoebe...veel plezier morgen!!

Kruimels, slaap lekker!!

xX

Hallo overigens...hihi

Ik volg het trouwens echt niet meer hoor, er wordt zoveel gekletst...heb er bijna een dagtaak aan...maar wel gezellig hoor! Heb het gewoon niet allemaal even goed gelezen alleen even "gecand".

Bieb, ik ben dus niet raar dat m'n temp in het weekend hoger is....in ieder geval niet de enige (zijn we samen raar hihi).

ooooh meiden als je denkt dat wij erg zijn meot je dit eens lezen van het zwanger zijn forum op een rokers forum. ff een stukje gecopieerd. Shocking  gewoon.

haha die lillian ben je nog geeneens zwanger hahahahah wat doe je hier dan strontkaffer?????????? en wat ik jou aan ga doen is heel simpel uuuh wel is van een 9mm gehoord tante??? en mother facking gosse JIJ OOK JE BEK HOUDEN kom maar op dames ik kom van het kamp en ben wel in voor een potje schieten dikke vetten kankerwijfen en ik ben wel kids waard alleen jullie niet,ooow alles is zo mooi leven bij jullie,jullie roken niet drinken niet onee geen denken aan NEE DAMES GEEN SIGARETTENPEUKJES VOOR ONS ga naar de burgenkuttenclub daar horen jullie beter thuis daaaaaaaaaaaaaaag kklijers OJA PS IK HOOP DAT LILLIAN NOOIT MEER ZWANGER WORD WANT DAT VERDIENTS ZE NIET EN JULLIE TROUWENS OOK NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is te erg voor woorden. ben helemaal van slag.
ga snel me bedje in.

xx Bambi

tjeeeeeeeee bambi....daar schrik ik ook ff van...pfffffffff had het niet gelezen gelukkig, wat erg zeg!! die moet verbannen worden tpoch?? wat een taal...nou daar was ons 'relletje'niks bij...zucht...waar gaat dit toch heen af en toe denken jullie ook niet...
sorry dat ik weer ff inbreek maar hier schrok ik toch ook van...!

'liefs sweety

ja echt asso gewoon. ben ook heel erg geschrokken.
nou ga ik echt me besje in, wou vroeg slapen, maar daar is niet veel van gekomen.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan