Klusbabes 17!!

Oh nee dat is balen, hopelijk staat ie in je hotmail anders moet je weer opnieuw beginnen.

Met mij gaat het redelijk, ik werk nu minder ivm mijn rug. Verder wat last van maagzuur, maar dat hoort erbij denk ik.

Meiden, ik gaaaaaaaaaaaaa .....haha jullie horen het wel !!!!

Dikke kussssssss

Rimke: een bad hairday, haha nee hoor meid, ik vind het erg dat je je even niet lekker in velletje voelt zitten, maar nog effies dan is de zwangerschap overduidelijk te bemerken

xxx linda

happy ; veeeel plezier meiden

rimke: haha nee ik heb geen hypergevoelige test in huis, maar ik ga misschien een vrijdag testen ik wacht morgen nog even af en me temperatuur morgen, vanmorgen was ie 36,9 en de 4 dagen daarvoor 36,8

xx

Gezellig, ineens is het weer lekker druk!

Linda, ik ben echt benieuwd, heb je inderdaad niet zo'n test in huis...............

Rimke; Oh nee, wat vervelend, jullie krijgen vast een meisje, dat zeggen ze dan toch altijd...... En hoe is het met het kamertje, vandaag veel gedaan?

Nou april; dan krijg ik ook een meisje (ben alleen niet zwanger...) zie er niet uit. Ook uitslag op gezicht, haren zitten niet (vrijdag naar kapper), en voel me vet...

Zag net weer een foto met haren stuk korter, toch wel leuk...

Linda; ik weet niet precies wat ze aan darmen heeft, heeft wel tijdelijke stoa gehad. Ze heeft eigenlijk altijd van alles...niemand weet t precies.
maar mijn vader heeft ook astma, en geloof eigenlijk niet echt dat ze astma aanval had, wel iets van een aanval...nouja, ik zag in ieder geval wel dat ze zich niet goed voelde....

hopelijk knapt je schoonzus snel weer op,

me man begint te lachen nu ik zeg dat ik van jullie moet testen hahaha

xxx linda

Terug
Bovenaan