Klusbabes 17!!

meiden ik ga stoppen, ik ga lekker in de bank liggen en naar ncis kijken samen met manlief
morgenochtend lees ik alles weer bij en ik ben heel benieuwd naar de verhalen van happy en phoebe

iedereen een fijne avond

xx linda

ik durf nog niet te testen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! morgen nog even afwachten hahahaah

xxx linda

Linda; je moet evengoed testen morgenvroeg!

fijne avond evengoed...

ik ga kijken wat me temp morgenochtend doet en misschien dat ik daarna ga testen maar ik beloof niks hahaha

ik ga nu echt stoppen iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Ja testen Linda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee maar serieus dat  zeggen ze  toch dat als je zwanger bent van een meisje.

Maar Bieb, jij moddervet, je bent toch super fanatiek met hardlopen of heb ik het mis?

april; ach moddervet valt ook wel mee hoor, maar voel me gewoon minder in velletje. Ren nog wel hoor, 1x per week, en 1x per week aerobics. maar af en toe heb je dat, dat je je minder voelt

Pff ben nu soll.brief aan t schrijven, maar valt niet mee! kom er gewoon niet uit.Nouja, anders morgen verder..

hoi meiden,

lig lekker in me bedje met de top op schoot, ga zo lekker vroeg slapen.
rimke ik leef zo mt je mee, ik hed dat ook zo, voel me helemaal vniet mooi. heel veel pukkels ook op me rug en borst enzo. en   moddervet, sommige gaan het nu wel zien, anderen denken dat ik gewoon dik ben geworden.

wat   ook erg is dat me hele familie enschoonfamilie zeggen dat het een meid word en ook steeds vragen hoe het met het nichtje gaat. bleeggggg bemoei je er niet mee.

linda ik ben ook reuze benieuwd, snel testen hoor.

eehm rest alweer kwijt.

zag wel biebje nog en april. goede tips van phoebe, zit ik net een lekker sapje te drinken hahaha

vreet me trouwens helemaal de schompen de laatste tijd, hoort dat ? hahaha

xxx bambi

he meiden!

Nou.. mijn oma heeft vanavond alweer drie keer een hartstilstand gehad. Met die medicijnen... De cardioloog heeft gezegd dat ze niet weten hoelang ze haar nog terug kunnen halen...
Kut zooi.

fijne avond allemaal...

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan