Klusbabes 17!!

hoihoi,

Zo, net een uur met een oud collegaatje aan de telefoon gehangen, goede tijden van vroeger op gehaald...............heerlijk.

Bambi: wat naar dat jij je ook zo voelt..............vreselijk. Ik heb ook pukkels op mijn rug......gek wordt ik er van, heb van mijn 11e tot 25e pukkels gehad, en nu begint het weer...............ik mag niet klagen, dat weet ik, maar had gehoopt mooi zwanger te zijn.........helaas. Gelukkig wel nog kunnen slagen met wat nieuwe kleding, dus wie weet gaat het morgen beter met me.............hoop met jou ook.

Bieb ookal onder de puisten...........wordt tijd dat we weer lekker kunnen zonnen! Dan gaat het bij mij altijd een stuk beter...........

Jacq: wat een kut nieuws. Waar ligt je oma? Ook in beverwijk??

April: wat naar dat de nachten zo vervelend voor je zijn! Kun je niet iets van pijnverlichting krijgen??

Ehm...........................ik weet niet meer.

Rimke; Nee ik kan alleen paracetamol nemen, maar dat helpt niet. Vervelend van die puisten, misschien doet de zon tijdens jullie wintersport al wat goeds (voor je gezicht dan he).
Ik zit hier onwijs oncharmant te boeren, word echt gek van het zuur, jakkes.

Leuk even bijkletsen met je oud collega!

Bieb; ben je er nog of lig je ook al onder de wol?

Bambi; slaap lekker

Wij werden afgelopen nacht trouwens om 3 uur gebeld, door een of andere gek, bah!

rimke, ja ze ligt ook in beverwijk. De kamer NAAST die waar mijn opa is overleden twee maanden geleden......
Voel me echt kut, net kwamen even de tranen.
Het is nu gewoon zo onzeker allemaal!

Tja, het zuur, echt super vervelend......................een boerende vrouw!! hahahaha!!!
Op zich wel weer grappig, maar het kan echt zeer doen, morgen meteen naar de apotheek morgen, ben je er heel snel af, echt!

bieb zit lekker een sollicitatiebrief te schrijven.

Ben benieuwd hoe het happy en phoebe vergaat.

En sterretje?? Hoe was haar echo? Waar is ze???

Oh Jacqy; even een knuffel voor je meid, ik denk aan je. Logisch dat je je rot voelt en laat die traantjes maar rollen, is je mannetje ook thuis of ben je alleen?

Oh Jacqy; even een knuffel voor je meid, ik denk aan je. Logisch dat je je rot voelt en laat die traantjes maar rollen, is je mannetje ook thuis of ben je alleen?

Terug
Bovenaan