Klusbabes 17!!

O, bambi, ik heb precies hetzelfde, heb eigenlijk zo'n schijthekel aan werk, niet omdat ik er moe van wordt maar er is inderdaad altijd iets, en ik ben gewoon lekker thuis, heb ik genoeg te doen.
Ben gewoon een huisvrouw en niet zo ambitieus alhoewel ik wel op een Intensive Care werk, maar ik vind er echt geen reet aan. Klinkt misschien ouderwets maar zo voel ik het wel.
Als het financieel zou kunnen zou ik ala minuut stoppen met werken............maar helaas. Wel ben ik in de luxe positie dat we het ook redden als ik 3 dagen werk..............geluk bij een ongeluk.....................

@linda: AAAARGH, balen zeg. Dus nog een keer hormonen. Ik hoop voor je dat dit de laatste keer is.
@rimke: Het is nog niet wetenschappelijk bewezen, dus ik waag me er liever niet aan. Maar laatst had ik lu-koekjes en las ik ook pas later dat er kaneel in zat. Ik had begrepen dat er in appeltaart veel kaneel zat. Ik mis het ontzettend.
Oh, als je liever vlekken wilt, dan hou ik je niet tegen. hup die zon in meid.
Wat leuk dat de kleine klapte. die was blijkbaar heel blij zijn mama te zien. Onvoorstelbaar dat ze bewegen en je ze niet voelt. Jij ook al de placenta van voor? Ik voelde de kleine vanaf week 20.
Wat goed dat je de kinderkamer al geverfd hebt. Zo te horen hebben we dezelfde kleur gekozen.
@happy: leuk dat Phoebe en jij je zo geamuseerd hebben. Eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht.
@kruimels: volgens mij hebben wij ons gisternacht net gemist.

En toen was ik het kwijt

Dag dames,
Gisteren kreeg ik het kraampakket. Lekkere horror in een doos. Twee dikke pakken kraamverband, matrashoezen om vocht op te vangen, gaasjes, spul om mee te ontsmetten, speciaal plakband,een klem voor de navelstreng, 2 sexy onderbroekjes (helaas waren de strings op, whahaha) Maar goed het hoort erbij. Verder zit er bij cz een zebra-knuffel bij en een boekje met spellen die je met de kleine kunt doen.

De doos van prenatal was gelukkig wat leuker: 1 speen voor op de fles, gewone speen, pak luiers, romper maat 50, 3 zakjes opvolgmelk met t-shirt en slab, pakje billendoekjes, tijdschrift geboorte en kortingsbonnen, eetbakje met lepel, creme voor de billen, vlekkenmiddel en zakje waspoeder.

he meiden,
ik wil eerst even wat vragen, reageer straks even op al jullie verhalen, want moet nog effe stofzuigen voor het eten.

heb vandaag in de stad ovutesten gekocht van predictor. deze moet je in een potje dopen en 5 minuten wachten voor de uitslag.
er zitten er 5 in een pakketje.
omdat ik een paar van jullie hoorde praten over dat je je plas moet ophouden en 's ochtends zou moeten testen, ga ik nu twijfelen wanneer ik het het beste kan doen.
de vorige ovulatietesten had ik van sensitest en daar heb ik nog 1 van liggen en bij die gebruiksaanwijzing staat dat je het beter NIET met ochtendurine kunt doen.
en bij deze predictor set staat helemaal geen uitleg over wanneer je het het beste kan testen.
wat raden jullie aan?
misschien kijk ik zo nog even op internet of daar iets van gebruiksaanwijzing op staat.
ik weet natuurlijk wel hoe ik moet testen en dat staat er ook wel op, maar niet wanneer en of ik wel of niet moet plassen vantevoren.
help, help, help!!!!

Kruimels, ik heb destijds ook de ovu testen van predictor gebruikt en heb er toevallig nog eentje liggen. Ik zie net op de 'bijsluiter'het volgende staan (bij meest gestelde vragen):

Voor het beste testresultaat gebruikt u urine die u tussen 10.00 in de ochtend en 20.00 uur in de avond opvangt. Gebruik niet uw eerste ochtend urine, omdat deze over een te lange tijd in uw blaas verzameld is en daardoor geen betrouwbare weergave geeft van de actuele LH spiegel. U kunt de test op elke tijdstip van de dag uitvoeren, op voorwaarde dat u de urine waarmee u de test uitvoert elke dag op ongeveer hetzelfde tijdstip opvangt. Het LH wordt in een golfbeweging uitgescheiden in de urine. Als u de ene dag om 10.00 uur uw urine opvangt en de volgende dag om 14.00 uur kan het zijn dat u dan net de golf LH mist. Als u de test niet direct uitvoert kunt u de urine max 8 uur bij kamertemp. (15-28 graden) of tot 24 uur in de koelkast bewaren (niet invriezen).

Succes!

Ha ha vooral dat NIET INVRIEZEN, van de urine, goed dat het erbij staat he....

Hier gaat het trouwens vandaag wat beter, eigenlijk wel goed geslapen en het werken ging ook!

Fijne avond.

Terug
Bovenaan