Klusbabes 17!!

@jacqy: Ik had vanmorgen nergens pijn dus dat is een goed teken, maar ik durf niet te vroeg te reageren, dus ik wil hem nog een paar nachten "uittesten"
Ik zal voor je in de duimmodus zitten

Hey meiden,

Geen burgers zoo vandaag, het weer was niet echt super en het is van de week bijna iedere avond laat geworden dus we hadden zoiets van we slapen lekker uit vandaag.
Zo even kijken wat het weer voor morgen gaat doen en misschien gaan we dan nog wel.

April, hoe is het met je maagzuur? ik zag dat je wat had gekocht maar dat het nog niet echt helpt.... wat heb je gekocht dan? Strekte ermee meid.

Bambi, lekker dat jullie nog de tijd hebben tot pasen, dat ik nog een maand!
Kunnen jullie iets relaxer doen, toch?
En groot gelijk hoor, 15% is toch weer 15% !

Jacqy, vervelend meid dat het zo slecht gaat met je oma. Moet een raar gevoel zijn dat je van de week nog zo gezellig met haar heb kunnen kletsen terwijl je weet hoe slecht het gaat. Sterke meid de komende periode, en hoop dat je snel zwanger mag zijn!

Kruimels, nog even over die ovu testen, ik had nog even hoop dat deze die ik nu heb wel werken omdat deze natuurlijk wel een licht 2de streepje aangaven, maar ik ben dat ze het toch ook niet doen bij mij. 2 dagen een licht 2de streepje gehad en nu alweer 2 dagen geen tweede streep. Dus ik hoor graag van je hoe de testen van predictor het doen bij jou, als die het bij jou wel doen ga ik die ook kopen.

Pip, veel plezier met je loge en heel veel succes maandag!
Je heb een lekker nachtje gehad he begreep ik, ik hoop dat het wat beter gaat met je mannetje als hij wakker wordt.
Trouwens, jij en kruimels moeten het gewoon een keertje doen hoor afspreken, het is echt leuk!

Linda, erg he als je zo heftig ongesteld ben, je kan haast niks ondernemen, of je moet een wc in de buurt hebben. Ik weet nog wel dat toen ik net gestopt was met de pil en voor het eerst daarna ongesteld werd... ik dacht dat ik dood zou bloeden echt niet normaal zoveel. Kan je nagaan wat de pil allemaal doet met je lichaam.

Sterretje, hoe slaapt je neiuwe bed??? Als je er zo lang op heb moeten wachten zal je wel als een roosje geslapen hebben hahahaha

Mamoetje, hoe is het met je blaarontsteking? helpen de pilletjes een beetje?

Happy, heb je een leuk weekend? Nog bedankt voor de bloemetjes, echt lief van je! En volgende keer mag je wel meer drinken hoor dan 1 kopje thee en een glas water hahaha

Nou meiden, ik ga me zo even aankleden, we moeten nog ff de stad in kadootje kopen. We moeten vanavond naar een verjaardag toe.
Ik ben gisteren naar de kapper geweest, dus ik ben zo nog wel even bezig om me haar net zo leuk te krijgen als de kapper het gisteren heeft gedaan.
Die mensen zijn zooooooooooo handig hahaha
Ik hoop echt dat het morgen lekker weer is dat we lekker daan de zoo kunnen.

Liefs Phoebe

Hee sterretje:

Ja voetbal is in ijsselmonde vlak bij rotterdam.. En wij wonen in den haag.. de meiden hebben allebei een kleine.. Voetbal duurd altijd uren voor de mannen klaar zijn.. dus om na voetbal me verjaardag te vieren hier is ook geen optie.. Dan zijn we om 7 uur hier en dan zit je met die kleine meiden..

Ik ben over een maand ongeveer jarig (30 maart) en aangezien dit weekend de voetbal niet doorging hadden wij zoiets dan doen we het deze week.. Ze hebben ons nieuwe huisje ook nog helemaal niet gezien dus dacht doenw e dat gelijk samen.. Maar er kon iemand niet dus we hebben nu afgesproken voor de eerste afgelaste wedstrijd.. of na me verjaardag de 1ste  wedstrijd dat we de mannen laten voetballen en wij richting den haag vertrekken.. dat de mannen na voetbal hierheen komen..

maar we gaan nog ff kijken.. Maar alvast bedankt voor je felicitatie's je bent zeker de eerste:D..

Nou meiden.. mijn kuurtje slaat nog niet echt aan.. blijf plassen.. alleen nu niet sinds een uurtje.. misschien verbetering dus..

xxxx mamoetje

Ben er gelijk weer vandoor.. ga lekker weer naar de markt al een maand niet geweest..

xx Mamoetje

Phoebe; Ik heb Gaviscon bij de apotheker gehaald, echt een vies drankje! Maar inderdaad het helpt nog niet echt, zo smerig dat maagzuur. Ik lig nu natuurlijk ook vrij vaak ivm mijn rug dus dat helpt ook niet echt.
Oh heel herkenbaar, kom je terug van de kapper zit je haar super leuk, maar dan de volgende dag.....

Sterretje; Fijn dat jullie bed er is. Maar je link werkt niet echt, ik heb dus niet kunnen kijken.

Lieve Jacqy; heel veel sterkte meid! Hoe is je oma er zelf eigenlijk onder?

Mamoetje; Irritant he zo vaak naar de wc, hopelijk slaat de antobiotica snel aan.

Linda; Oh balen dat je ongi heftig heeft doorgezet, maar inderdaad zie het maar als een goede schoonmaak, zodat er straks een mooi schoon huisje voor jullie kindje is.

Meiden ik zal niet weer gaan klagen, maar het gaat echt weer erg K.. Meer zeg ik er maar niet over!

April

Meiden, het is rustig hier dus ik ben er weer vandoor, misschien tot later!

Fijne dag.

Linda; om het uur je maandverbandje verschonen? sja dat wordt thuisblijven t weekend. Wat je zegt, misschien dit x een goeie reiniging van binnen

Bambi; lekker sexy oma onderbroeken, maarja je moet er wat voor over hebben haha

Jacqy; shit dat het nog niet beter gaat me je oma, IK begrijp uit je verhaal dat het gewoon een kwestie is van afwachten tot een hartaanval? Dus met andere woorden, ze redt t niet?? Kan er dan niet voor euthanasie gekozen worden?

Sterretje; zal nog ef kijken hoe dat ging met die foto;s.Laatst lukte t me ook niet meer...wordt dus vervolgd
Eindelijk je slaapkamer. Joehoe!!!!

Pipstip; maandag naar gyn. Spannend

verder weet ik t niet meer

Als ik een kleine had, dan zorgde ik er wel voor dat hij niet eenkennig wordt hoor. Althans proberen natuurlijk haha.

Zo gister naar kappertje geweest, ziet er weer beter uit. Vanmorgen nog even alleen geshopt. Hadden magazijn uitverkoop van winkel, nou voor mij niks, maar voor mijn vent 4 truitjes gescoord totaal 29 eurie. OUde prijs was totaal 125 eurie! dus fijn wat uitgespaard. Daarna naar gewone winkels, heb leuk spijkerrokje gekocht. Doe ik denk vanavond maar aan naar verjaardag.
Enne ik vraag gewoon cola, en daarna regel ik eigen drinken wel,. En als ze aandringen zeg ik dat ik gewoon geen zin in alcohol heb, of dat ik later wel pak.

Morgen gaan we naar Intratuin, even wat leuke plantjes halen voor buiten, lente plantjes,en wil binnen nieuwe kamerplant met mooie pot. Heb echt zin in lente!
Zus van vriend is weer uit ziekenhuis, en hij wil er morgen even heen. Nou vooruit dan maar

Hmm vanavond hamburgers eten

ZO, nu ga ik even foto;s van carnaval enzo op Hyves zetten. Sterretje, zal hier ook eens uitproberen voor foto;s
Oja, wat was ons ww ook alweer voor Hyves? Kan ik daar ook even foto op zetten

Terug
Bovenaan