Klusbabes 17!!

@linda: balen van je ongi meid. We gaan nu met zijn allen maar weer eens zitten duimen voor je. Ik weet niet bij wie het de vorige keer was, maar het hielp toen wel.
@Klaasje: nega getest, balen joh. Maar nog geen ongi.
@bieb en kruimel: het waren geen kraampaketten. Want geloof me, die zijn niet leuk om te ontvangen, behalve als je vooraf al aan de bevalling, hechtingen, etc. wilt denken. Een doos was het kraampakket en de andere de blije doos van prenatal. Dat zijn die dozen die je overal kunt aanvragen.
@bieb: En zou je je haren nu lang laten groeien? Ik zag dat iemand je dat al vroeg, mar ik zag geen antwoord?
@kruimels: tjee: dat verhaal over die keizersnee heb ik maar overgeslagen. Ik begon een beetje groen aan te lopen ervan. Wat leuk dat je het de laatste keer bij je vriendin zo naar je zin had. Wat de baby betreft. Ik zou idd de kleine laten slapen als hij dan sliep. En baby's doorgeven. Als iemand het vraagt. Maar ik ga niet de baby afgeven, omdat het zo hoort. Dat zie ik anderen ook niet doen. En weet je het is toch anders of je het over familie of collega's hebt. Met familie vind ik het belangrijk dat ze een band kweken, maar met collega's of kennissen. De kleine zal zowiezo niet eenkennig worden. Na vier maanden moet ik weer werken en gaat de kleine naar de kinderopvang. Het leuke is dat hij op die manier ook al heel snel went aan de omgang met kinderen van zijn eigen leeftijd. Ik vind dat ook wel belangrijk, omdat hij in ieder geval in het begin enigskind zal zijn. Maar ja, ik denk dat ieder zijn eigen gevoel moet volgen. En we moeten accepteren dat niet iedereen gelijk is.

@pip: Daten met kruimels: lachen joh, zeker doen. Alvast heel veel succes voor maandag en laat ons weten hoe het ging.
Ik vond dat je dit als eerste moest weten dus bij deze: ONZE SLAAPKAMER IS BINNEN, HALLELUJAH.  10 maanden nadat we het bed hebben besteld is ie eindelijk binnen. Maar ook dit kon niet probleemloos gaan. Bij het in elkaar zetten heeft een van de medewerkers een balk tegen zijn hoofd gekregen en kon manlief deze meneer vergezellen naar de ehbo om het gat in zijn hoofd te behandelen.
Dus vandaar dat ik gisteren tot laat bezig ben geweest. Eindelijk weer een kledingkast in de eigen kamer en een commode.

Ik heb de link na .com geknipt, maar awel, awel hier zien jullie waar we zolang op hebben moeten wachten.

@bieb: zou je me een uitleg willen sturen hoe je dat deed om foto's in te voegen. Ik heb het op 2 manieren geprobeerd en beide keren lukte het niet.

Hee meiden,

Sterretje: Gefeliciteerd met je verjaardag?!? ik ben helemaal niet jarig.. maae maakt niet uit..

Linda: Wat vervelend dat je zo erg ongesteld ben.. hoop dat het snel een beetje minder wordt..

Bieb: Wat bambi ook al zei.. zeg dat   je een antibiotica kuur heb ofzo..

Rimke en April.. Luiter goed naar jullie lichamen wat niet gaat gaat niet he.. en loop je zelf neit voorbij.. want de pijn haalt je gewoon weer in..

Jacqy : Vervelend dat je oma nog steeds zo slecht ligt.. sterkte meis..

Ik heb nu echt een vervelende blaasontsteking.. ik moet om de 10 min naar de wc voor een klein beetje en zeer dat het doet.. hopelijk slaat de kuur snel aan..

heb gisteren de kleding kasten in de slaapkamer leeg gehaalt en opnieuw ingeruimt.. een stuk makelijker met opruimen van de was..

xxx mamoetje

@mammoet: je schreef iets over de verjaardag vieren met de meiden van het voetbal??

@bambi: relax, adem in, adem uit. Veel succes vandaag. Op welke datum moeten jullie de sleutel inleveren?

Bambi, ik snap heel goed wat jij bedoeld en komt ook helemaal niet kwetsend over ofzo hoor! Ik heb hetzelfde idee. Mocht ik deze maand zwanger zijn dan rij ik meteen naar beverwijk om haar dit te vertellen. Dan moet ze nog wel even haar mond houden! hihi...
Fijn dat je huisje opknapt! Lekker he, meubeltjes enzo... heerlijk! nog tot de pasen, lekker hoor!

Sterretje, je ben is binnen!!!!! jippie!!! hihi geniet ervan! en slaapt ie lekker?

Mamoetje, hoop voor je dat de kuur snel aanslaat!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan